všetko možné
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
no vrzani ted taky resim takze vydrz ja na to prijdu.stabilizator to u me taky neni a ramena taky ne(i kdyz jedno z toho to je urcite)mlhovky nevim jen vim ze v pojistkove skrince u nohy ridice jsou 2 diody a ty na to maji vliv.uz je mohl nekdo otocit.
osvetleni prostrojovky nevim co chces resit.pokud praskaj zarovky chce to asi nejake normalni.pokud zlobi dotek je to na vymenu pristrojoveho stitu a ovladani topeni.
spotreba no ano 1,6 ka umi jezdit za hodne ale doporucuju zkontrolovat termostat a diagnostikou resetovat jednotku.me to pomohlo sice jen na chvili ale aspon vim cim to je.
osvetleni prostrojovky nevim co chces resit.pokud praskaj zarovky chce to asi nejake normalni.pokud zlobi dotek je to na vymenu pristrojoveho stitu a ovladani topeni.
spotreba no ano 1,6 ka umi jezdit za hodne ale doporucuju zkontrolovat termostat a diagnostikou resetovat jednotku.me to pomohlo sice jen na chvili ale aspon vim cim to je.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pokud není nějaká závada, tak s normálně lehkou nohou (řadit okolo 2500 ot. a max. rychlost okolo 140 km/h) jde jet 8 - 9 l/100 km...v zimě okolo 9 l/100 km.S žárovkama, osvětlením apod. jsem problém nikdy neměl, takže poradit nemůžu...např. u Kombika máme všechny žárovky (kromě žárovek nad SPZ) původní od koupení...jako nové auto April/r. 2000....vrzání nápravy je normální nemoc Nubir....když je chladno, tak vrže....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ukazatel (resp. ručička) teploty u Nubiry má být po zahřátí asi 1 - 2 mm nalevo od středu.
Na odhlučnění si nemůžu stěžovat. I s laďákem poslouchám rádio při 140 km/h na 7čku (z 30ti)....takže musíš mít něco s motorem...v tomhle spíš poradí palikx, který tomu rozumí bezvadně.
S bratrovým Oplem to neporovnávej.....on má diesel, ty máš benzín.....kdyby měl benzín, tak jo, ale on má úplně jinej motor.
Vrzat ti to bude pořád...jakmile bude chladno, Nubira vrže....to je prostě "nemoc", kterou nevyléčiš....max. na tak na měsíc, ale pak se ti to vrátí....myslím vrzání při přejíždění třeba retardérů, nebo jiných příčných nerovností při malé rychlosti.
Tolik zkušenosti Nubiráka
Na odhlučnění si nemůžu stěžovat. I s laďákem poslouchám rádio při 140 km/h na 7čku (z 30ti)....takže musíš mít něco s motorem...v tomhle spíš poradí palikx, který tomu rozumí bezvadně.
S bratrovým Oplem to neporovnávej.....on má diesel, ty máš benzín.....kdyby měl benzín, tak jo, ale on má úplně jinej motor.
Vrzat ti to bude pořád...jakmile bude chladno, Nubira vrže....to je prostě "nemoc", kterou nevyléčiš....max. na tak na měsíc, ale pak se ti to vrátí....myslím vrzání při přejíždění třeba retardérů, nebo jiných příčných nerovností při malé rychlosti.
Tolik zkušenosti Nubiráka
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
S tim odhlucnenim nevim, ale ma Nubira, je to tedy 2.0l, je taky pekne hlucna. S odhlucnenim si moc soudruzi hlavu nelamali...Vrzani sem se kdysi taky snazil odstranit, ale nakonec sem se s tim smiril, holt to auto ma svou hlavu.S podsvetlenim mam akorat problem s ovladanim topeni, ale v tom sem se pred tim hrabal a od te doby to blbne a sem linej to znovu rozebirat kvuli jedny zarovce, ktera obcas sviti a obcas ne.
Ja mam zas problem se spotrebou a topenim, ale pomalu se vypravuju na navstevu Prahy a diagnostiky....
Ja mam zas problem se spotrebou a topenim, ale pomalu se vypravuju na navstevu Prahy a diagnostiky....
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Já mám taky 2,0 a když pustím rádio tak slyším takové příjemné vrnění motoru - no prostě slyším že vrčí, ale nijak mě to neruší... zkrátka odhlučnění mojí Nubi je tak akorát
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Phalanx má pravdu, mrkni na výfuk, může být zvenku OK, ale vevnitř je vyhnilej. mě taky Nubi ztichla, když jsem dal novej zadní díl výfuku a asi dám ještě ten střední díl. Vlnovec jsem už měnil. jinak na štreku mám spotřebu s Nubi kombi 2,0 do 8 litrů i s klimou
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek
Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.
Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.
Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...
Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.
Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.
Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...
Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Ja mam koncovej dil polskej (ve znackovym servisu se me nikdo neptal, jakej tam chci ) a je fakt, ze se v nem zrejme dost drzi voda, protoze kdyz parkuju zadkem k obrubniku, tak je od vyfuku na chodniku vyrazny asi metrovy cakanec a to to nijak neturuju! Nicmene tenhle tyden mi rekli, ze prej cely vyfuk vypada jako novej (prede 2 lety menen zadni dil a vlnovec, ostatni je jeste original), tak nevim (aspon ze hlucny to neni)...kitt2002 píše:Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek
Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.
Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.
Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...
Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Ta voda ve vyfuku neni typem vyfuku ale zpusobem jezdeni je to normalni kondenz nasrazena voda a pokud se jezdi malo a kratke trasy tak je ji tam hodne a´pak i strika z vyfuku a je to hlavni problem zivotnosti vyfuku ktery zhnije ze vnitr...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG