Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
No vratimse jeste k ty RJ pokud ti povida ze muze smazat jen provozni data, tak si myslim ze by si to moh podstoupit, nejaky data se na spotrebu vazou. A pak s tou spotrebou, to muze dokazat pokud ma ucet z pumpy tak neni co resit, kdyz ten benzin platil servis tak to musi mit kvuli danim, tak at ti ho ukazou, a budes vedet zda podruhy tankoval 4,8 nebo 8 litru.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No, to by sice bylo možné, ale je to silně neprůkazné. Já mám najeto 15000 km při spotřebě, která je více méně konstantní, či mírně vzrůstající (cca od počátku asi o 2 litry ´), opravdu bych očekával nějaký profesionálnější způsob změření spotřeby, než ujet 100km a dotantkovat. To je závislé na tolika okolnostech, že to prostě není průkazné, i kdyby servis skutečně, ač tomu nevěřím, dosáhl avizované spotřeby 4,8 litrů. Já teď zkouším vyjet nádrž bez tempomatu. Uvidím, zda vysokou spotřebu měl na svědomí tempomat. Pak se obrátím na servis, kde budu chtít provést profesionální měření. To už bude na nich. prostě chci ten motor otestovat. Pak uvidím, co dál.Slavek píše:No vratimse jeste k ty RJ pokud ti povida ze muze smazat jen provozni data, tak si myslim ze by si to moh podstoupit, nejaky data se na spotrebu vazou. A pak s tou spotrebou, to muze dokazat pokud ma ucet z pumpy tak neni co resit, kdyz ten benzin platil servis tak to musi mit kvuli danim, tak at ti ho ukazou, a budes vedet zda podruhy tankoval 4,8 nebo 8 litru.
spotreba
ja som raz meral spotrebu takto: do nadržky- akejsi bandasky som nalial presne 10l benzinu, strčil čerpadlo a najazdil som nejake kilometre, malo, po meste, potom som dolial a mal som presnu spotrebu, takto sa to musi dať zistiť uplne presne. Tych 10l som meral na takych odmernych valcoch - 1 litrovych.
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotreba
to bobpebobpe píše:ja som raz meral spotrebu takto: do nadržky- akejsi bandasky som nalial presne 10l benzinu, strčil čerpadlo a najazdil som nejake kilometre, malo, po meste, potom som dolial a mal som presnu spotrebu, takto sa to musi dať zistiť uplne presne. Tych 10l som meral na takych odmernych valcoch - 1 litrovych.
Promiň, potřebuji polopaticky vysvětlit - nějak tomu nerozumím. Tys potom doléval benzín z té 10 l bandasky? Ale to stejně není přesné měření. jen nechápu, jak to měření u Tebe probíhalo...
nie, ide prave o to, že keď doleješ do nadrže, nedoleješ presne, ale keď maš presne ociachovane meradlo - v mojom pripade 1l odmerne valce - dal som 10 odmernych valcov, a nedal som ich do nadrže ale do takej banasky bez vrchu, predstav si velky 10 litrový pohár - ako na zavarane uhorky, čiže PRESNE 10 l, potom zase keď z odmernych valcov doleješ do tej nadoby napr. 7.38 l tak maš presnu spotrebu. Išlo o to, vylučiť nepresnosť pri dotankovani do nadrže.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Buďto sem blbej nebo si kaskadér a jezdi sil s kýblem benzínu v autě a v něm měl natažený čerpadlo vyndaný z nádrže ?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No jo, já ale potřebuji mjezdit a nevím, jak odpojit přívod nafty znádrže a nahradit ji bandaskou. To musí existovat i nějaký "elektronický" způsob. Přes ŘJ. Vím, že se palubní počítač dá do Lacetti koupit a dát místo hodin v palubce. Ale neznám nikoho, kdo by to měl... Už to tu prošlo fórem...bobpe píše:nie, ide prave o to, že keď doleješ do nadrže, nedoleješ presne, ale keď maš presne ociachovane meradlo - v mojom pripade 1l odmerne valce - dal som 10 odmernych valcov, a nedal som ich do nadrže ale do takej banasky bez vrchu, predstav si velky 10 litrový pohár - ako na zavarane uhorky, čiže PRESNE 10 l, potom zase keď z odmernych valcov doleješ do tej nadoby napr. 7.38 l tak maš presnu spotrebu. Išlo o to, vylučiť nepresnosť pri dotankovani do nadrže.
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Palubni pocitace jsou jen silne orientacni vec a to jak to sleduju u rek bych temer vsech aut a nikde to nesedi a podle me nejlepsi a nejpohodlnejsi je tankovani od plne do plne nadrze...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Jezdím od plný do plný a celkem v pohodě. Ono je možná lepší nevidět okamžitou spořebu např. při předjíždění na vytočenou dvojku..... Myslím, že by nás museli křísit
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to s Tebou naprosto souhlasím a považuji to za průkazné. Mám najeto s přesnou evidencí 15000 km - myslím, že mohu říci, že se průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy neustále zvyšuje - to mě mate. První spotřeba byla kolem 5,8 a pak už to šlo jen a jen nahoruHanzy píše:Palubni pocitace jsou jen silne orientacni vec a to jak to sleduju u rek bych temer vsech aut a nikde to nesedi a podle me nejlepsi a nejpohodlnejsi je tankovani od plne do plne nadrze...
No podle mě by to mělo spíš jít s přibývajícími kilometry dolů. motor v 15-20 tis. je v té úplně nejlepší kondici a proto by i spotřeba měla být nižší než u syrového auta.....
Já sice nafťáka nikdy neměl, ale pokud se spotřeba zvyšuje, hledal bych nějaký důvod ! Provozní teplota motoru, vstřikovací tlaky, vlastní vstřikovače nafty, komprese ve válcích atd. Nepřibrzďuje ti nejaké kolo? Co ložiska kol? Jsou po delší jízdě bez brzdění kola na osahání vlažná? Máš správně nafoukané gumy? Já např. měl tlakoměr co mi ukazoval o 1,5 atm víc Když jsem to porovnáním asi se 4jinými zjistil hned jsem ho zahodil Dá se nějak úplně vypnout klima? I to by mohla být příčina vyšší spotřeby
Já sice nafťáka nikdy neměl, ale pokud se spotřeba zvyšuje, hledal bych nějaký důvod ! Provozní teplota motoru, vstřikovací tlaky, vlastní vstřikovače nafty, komprese ve válcích atd. Nepřibrzďuje ti nejaké kolo? Co ložiska kol? Jsou po delší jízdě bez brzdění kola na osahání vlažná? Máš správně nafoukané gumy? Já např. měl tlakoměr co mi ukazoval o 1,5 atm víc Když jsem to porovnáním asi se 4jinými zjistil hned jsem ho zahodil Dá se nějak úplně vypnout klima? I to by mohla být příčina vyšší spotřeby
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
to:PeS Nenaskakuje ti po kazdem startovani znacka klimy??? Nema to nahodou nezavisli topeni jako u peugetu, tam automat po kazdem nastartovani zapinal topeni kdyz zjistil ze neni prednastavena teplota, tim spotreba by taky mohla povyrust
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Krtek píše:Buďto sem blbej nebo si kaskadér a jezdi sil s kýblem benzínu v autě a v něm měl natažený čerpadlo vyndaný z nádrže ?
ano, pochopil si to presne, kamarat tu bandasku držal a spravili sme to meranie na jeden krát, t.j. nejazdil som tak sám a nejaku dobu ale len niekoľko hodín. P.S. Nebolo to Lacetti....