On se dá nějak udělat restart řídící jednotky?Slavek píše:Skus jeste restart ridici jednotky, a zacni od zacatku, nebo at ti ji resnou natverdo v servisu treba se nauci trochu na jinou spotrebu, nevim jestli to pomuze ale je to financne zanedbatelny a za pokus so stoji, ovsem jestli si jiz toto delal tak v tom pripade bude neco zle s davkovanim paliva.
Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jj...tuším, že stačí odpojit baterku na cca 10 minut a pak jí připojit....tohle se mi stalo nechtíc, když jsem měnil baterku v Kombiku...pak jsem musel nastavovat hodiny, rádio, atd....takže tohle by mělo stačit....P.S. Já to měl odpojeno asi půl hodiny.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Já na tempomat moc nejezdím, připadá mi, že i při ustálené rychlosti např. 120 auto žere podstatně víc a furt přidává a ubírá někdo doporučoval nastavit např. 130 a pak to páčkou stáhnout např. na 120, ale nemám na to trpělivost, tak radši šlapu na plyn sám...
On totiž tempomat v mý Nubiře je takovej krokovej motorek co tahá za plynovej pedál a tak je citlivost tohodle zařízení nevalná. Předpokládám, že u tebe je už tempomat normální - řízený rovnou řídící jednotkou. Ten by měl být samo lepší. Ale když pojedeš z kopce bude se snažit držet rychlost a když pojede pak do kopce tak taky a dá třeby plnej knedlík. Když jedeš ty tak nebudeš z kopce tolik ubírat a auto rozjedeš a následně do kopce zas tolik nebudeš přidávat...... a vo tom je ta spotřeba...
On totiž tempomat v mý Nubiře je takovej krokovej motorek co tahá za plynovej pedál a tak je citlivost tohodle zařízení nevalná. Předpokládám, že u tebe je už tempomat normální - řízený rovnou řídící jednotkou. Ten by měl být samo lepší. Ale když pojedeš z kopce bude se snažit držet rychlost a když pojede pak do kopce tak taky a dá třeby plnej knedlík. Když jedeš ty tak nebudeš z kopce tolik ubírat a auto rozjedeš a následně do kopce zas tolik nebudeš přidávat...... a vo tom je ta spotřeba...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
nubira
...to PeS i dle našeho Palikxe - Daewoo / Chevrolet maister, pokud odpojíš baterii a spojíš kabely od baterie má se nastavit základní nastavení - tedy asi jakýsi restart...ale nemusíš odstranit všechny vady - hlášení...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nubira
...to Ivoš po spojení kabelů se nastavuje základní nastavení ( ECU - ŘJ si načítá i způsob jízdy, styl ) - k odstranění chybných hlášení ( porucha ) je třeba odstranit příčinu - závadu , jak jsem koupil od palikxe prodávám - dávám...ale třeba se k tomu vyjádří i palikx
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Aha...takže vlastně když odpojíš baterku na nějakou dobu, řekněme 10 minut, tak se smaže pouze paměť přístrojů (rádio, hodiny apod.), ale chyby v ŘJ zůstanou...smažou se až po spojení....hmmm...to vyzkouším u Sedana...díky za poučení
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
nubira
...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Hmm...jsem si myslel, že ŘJ používá pro tyto data jinou paměť než je RAM. Další věcí je zkrat. ŘJ tj. procesor atd. pracují s nižším napětím než 12V. Bude tam několik stabilizátorů napětí a zkrat na vstupu nevybije kondenzátory na jeho výstupu, ale.....
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nubira
Servis mi sdělil, že u TCDi nelze udělat reset řídící jednotky, protože to tato ŘJ neumožňuje. Jsou schopni vynulovat pouze provozní data. Navíc jedotka se neučí jen na začátku - ale průběžně po celou dobu.Serpico píše:...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou
Mějte se fajn
Zkusím jezdit bez tempomatu, ale dělá-li tempomat spotřebu o dva litry všší, pak k čemu tam je?
nubira
....to Satik já jsem mizernej elektrikář a P.C. už vůbec nerozumím, dokážu pochopit princip 1 - 0 a tím končím, ale výše uvedené dělají servismani a teď je otázka....proto svůj názor vysvětli, nakonec od toho jsme tady aneb jeden vše neví...a taky " vím, že nic nevím "..
Mějte se fAjn
Mějte se fAjn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Asi jsem za blba
Dneska mi servisní technik přivezl auto. Najel s ním přes 100 km - natantkoval plnou, ujel 100 km a znovu dotankoval plnou. Prý měl spotřebu 4,8. Jinými slovy - já jsem jelito, které neumí jezdit a servis je v pohodě, protože mám přece spotřebu 4,8 - což považuji za holý nesmysl zvláště na zimních pneu a v zimě.
Takže výsledek - do servisu s tím nemohu, Jen se tam objevím, uý vidím ty jejich oblčeje - zase ten blbec se spotřebou. A pak obehraná písnička - my jsme naměřili 4,8.
Závěr? Ještě 2,5 roku a a firma Chevrolet navždy zmizí z mých vědomostí. Budu dále jezdit za 8 litrů a pak to prodám s tím, že to má spotřebu 4,8 a sevris to vřele potvrdí. Chudák ten, kdo si to koupí...
P.S.: Jinak pozor na kamínky - měnil jsem přední okno - 14 700,- Kč...
Takže výsledek - do servisu s tím nemohu, Jen se tam objevím, uý vidím ty jejich oblčeje - zase ten blbec se spotřebou. A pak obehraná písnička - my jsme naměřili 4,8.
Závěr? Ještě 2,5 roku a a firma Chevrolet navždy zmizí z mých vědomostí. Budu dále jezdit za 8 litrů a pak to prodám s tím, že to má spotřebu 4,8 a sevris to vřele potvrdí. Chudák ten, kdo si to koupí...
P.S.: Jinak pozor na kamínky - měnil jsem přední okno - 14 700,- Kč...