Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Slavek píše:Skus jeste restart ridici jednotky, a zacni od zacatku, nebo at ti ji resnou natverdo v servisu treba se nauci trochu na jinou spotrebu, nevim jestli to pomuze ale je to financne zanedbatelny a za pokus so stoji, ovsem jestli si jiz toto delal tak v tom pripade bude neco zle s davkovanim paliva.
On se dá nějak udělat restart řídící jednotky?
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Jj...tuším, že stačí odpojit baterku na cca 10 minut a pak jí připojit....tohle se mi stalo nechtíc, když jsem měnil baterku v Kombiku...pak jsem musel nastavovat hodiny, rádio, atd....takže tohle by mělo stačit....P.S. Já to měl odpojeno asi půl hodiny.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Já na tempomat moc nejezdím, připadá mi, že i při ustálené rychlosti např. 120 auto žere podstatně víc a furt přidává a ubírá :roll: :roll: někdo doporučoval nastavit např. 130 a pak to páčkou stáhnout např. na 120, ale nemám na to trpělivost, tak radši šlapu na plyn sám...

On totiž tempomat v mý Nubiře je takovej krokovej motorek co tahá za plynovej pedál a tak je citlivost tohodle zařízení nevalná. Předpokládám, že u tebe je už tempomat normální - řízený rovnou řídící jednotkou. Ten by měl být samo lepší. Ale když pojedeš z kopce bude se snažit držet rychlost a když pojede pak do kopce tak taky a dá třeby plnej knedlík. Když jedeš ty tak nebudeš z kopce tolik ubírat a auto rozjedeš a následně do kopce zas tolik nebudeš přidávat...... a vo tom je ta spotřeba...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

nubira

Příspěvek od Serpico »

...to PeS i dle našeho Palikxe - Daewoo / Chevrolet maister, pokud odpojíš baterii a spojíš kabely od baterie má se nastavit základní nastavení - tedy asi jakýsi restart...ale nemusíš odstranit všechny vady - hlášení...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Satik
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 26, 2004 10:27
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek od Satik »

Dle mého názoru odpojení baterie nestačí. Po správném resetu by měly zmizet i chybové hlášky.
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No třeba je nutný ještě spojit ty kabely ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

nubira

Příspěvek od Serpico »

...to Ivoš po spojení kabelů se nastavuje základní nastavení ( ECU - ŘJ si načítá i způsob jízdy, styl ) - k odstranění chybných hlášení ( porucha ) je třeba odstranit příčinu - závadu , jak jsem koupil od palikxe prodávám - dávám...ale třeba se k tomu vyjádří i palikx

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Aha...takže vlastně když odpojíš baterku na nějakou dobu, řekněme 10 minut, tak se smaže pouze paměť přístrojů (rádio, hodiny apod.), ale chyby v ŘJ zůstanou...smažou se až po spojení....hmmm...to vyzkouším u Sedana...díky za poučení ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

nubira

Příspěvek od Serpico »

...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Satik
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 26, 2004 10:27
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek od Satik »

Hmm...jsem si myslel, že ŘJ používá pro tyto data jinou paměť než je RAM. Další věcí je zkrat. ŘJ tj. procesor atd. pracují s nižším napětím než 12V. Bude tam několik stabilizátorů napětí a zkrat na vstupu nevybije kondenzátory na jeho výstupu, ale.....
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nubira

Příspěvek od PeS »

Serpico píše:...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou

Mějte se fajn
Servis mi sdělil, že u TCDi nelze udělat reset řídící jednotky, protože to tato ŘJ neumožňuje. Jsou schopni vynulovat pouze provozní data. Navíc jedotka se neučí jen na začátku - ale průběžně po celou dobu.
Zkusím jezdit bez tempomatu, ale dělá-li tempomat spotřebu o dva litry všší, pak k čemu tam je?
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

nubira

Příspěvek od Serpico »

....to Satik já jsem mizernej elektrikář a P.C. už vůbec nerozumím, dokážu pochopit princip 1 - 0 a tím končím, ale výše uvedené dělají servismani a teď je otázka....proto svůj názor vysvětli, nakonec od toho jsme tady aneb jeden vše neví...a taky " vím, že nic nevím "..

Mějte se fAjn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Satik
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 26, 2004 10:27
Bydliště: Police nad Metují

Příspěvek od Satik »

to Serpico : byla to pouze úvaha, může to tak fungovat....
Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Asi jsem za blba

Příspěvek od PeS »

Dneska mi servisní technik přivezl auto. Najel s ním přes 100 km - natantkoval plnou, ujel 100 km a znovu dotankoval plnou. Prý měl spotřebu 4,8. Jinými slovy - já jsem jelito, které neumí jezdit a servis je v pohodě, protože mám přece spotřebu 4,8 - což považuji za holý nesmysl zvláště na zimních pneu a v zimě.
Takže výsledek - do servisu s tím nemohu, Jen se tam objevím, uý vidím ty jejich oblčeje - zase ten blbec se spotřebou. A pak obehraná písnička - my jsme naměřili 4,8.
Závěr? Ještě 2,5 roku a a firma Chevrolet navždy zmizí z mých vědomostí. Budu dále jezdit za 8 litrů a pak to prodám s tím, že to má spotřebu 4,8 a sevris to vřele potvrdí. Chudák ten, kdo si to koupí...

P.S.: Jinak pozor na kamínky - měnil jsem přední okno - 14 700,- Kč...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

A dodali ti nějaký doklad? Pokud ne, tak ti můžou tvrdit, že s tím lítali a brali do toho kerosen :lol: :roll: :roll: jinej servis poblíž nemáš?
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“