DŮLEŽITÉ: BĚH MOTORU!!!

Moderátor: Blue Lanos

zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Asi tak, jestli se neztrácí olej, voda a motor šlape normálně, tak není co řešit. Volnoběh je u Matesa rozklepanej :?:
Už bez Matesa
Reklama
 

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Pánové, mockrát se Vám omlouvám a přiznávám, že jsem "DEBIL". Vše je v pořádku, po zahřátí motoru volnoběh jede krásně a žádné "SRAČKY" z výfuku neprskají. Tak mi prosím odpusťte ten zoufalý výkřik do tmy. Děkuji :cry: 8)
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

To je normální když u málo zahřátého motoru prošlápneš trochu víc plyn tak z výfuku vyletí takové množství vody že si myslíš že ti tam někdo vylil kýbl vody . Svíčky dáváme NGK -BPR 6 ES nebo Brisk LR 17 YC-1 a nebo LOR 15 LGS ty sou "TUNINGOVÝ" nebo jakýkoukoliv náhradu za tyhle jen bych tam nedával Boshky jestli jezdíš krátké vzdálenosti
Kouknem na to neboj prohlédnu ho ;)
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Petrm: Zatim to s tim vyletem do Prahy vypada slibne....akorat se to mozna trosku natahne, ale snad to bude O.K. jinak ti moc dekuju za vsechny rady a ochotu 8)
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Není zač 8)
milos

Vysoky volnobeh

Příspěvek od milos »

Tak vidite jak jste to krasne vyresili :D Ale ja mam zase na Matizovi problem s vysokym volnobehem .Je to okolo 1300/min nekdy to klesne na 1000/min.Kdysi mi jel na 900/min.Ten sroubek co je na serizovani u lanka v motoru mam uplne povoleny a porad je to dost vysoko ,si myslim.Nemuze to byt spatnou elektronikou?
Mel jsem spinavy motor tak jsem ho pekne odmastil a wapkou vystrikal.Pak jsem odjel v pohode ,ale asi po 6km mi to zacalo skubat .Pak to asi opet po 6 km prestalo a ted to jezdi v pohode az na ten volnoíbeh.Mam sice cisty motor ,ale vysoky volnobeh :lol: .Nevite cim to??, Diky :D
Vojta

Volnoběh

Příspěvek od Vojta »

Když jsem v červnu Matízka koupil (1.0), asi po třiceti km zůstávaly viset otáčky volnoběhu asi tak na 1300 - 1500. Pak asi po půlminutě klesly, ale motor pracoval nepravidelně, trhaně. V servisu mi pak v záruce vyměnili celou řídící jednotku (před tím zkoušeli měnit kabely, svíčky). Teď už Maťulka běhá jak hodinky.
Adrian
Příspěvky: 26
Registrován: stř úno 02, 2005 08:49
Bydliště: BA

Příspěvek od Adrian »

Robert píše:Pánové, mockrát se Vám omlouvám a přiznávám, že jsem "DEBIL". Vše je v pořádku, po zahřátí motoru volnoběh jede krásně a žádné "SRAČKY" z výfuku neprskají. Tak mi prosím odpusťte ten zoufalý výkřik do tmy. Děkuji :cry: 8)
Pri nastartovani studeneho motora (rano) aj moj matiz ma cudny volnobeh. Dost to natriasa a mam pocit, ze musim prislapovat na plyn, aby to neskapalo. Aj ked to neskape, ale otacky sa dost znizuju. Po zahriati uz to je fajn. Pred 5 mesiacmi som bol na povinnej prehladke a po vymne oleja mi tam naliali trosku viac (cca 0,5 cm nad MAX), oni tvrdili, ze jeto v pohode. Cudny volnobeh studeneho motora si vsimam zhruba od tej doby. Moze to suvisiet s tym nadmernym olejom???
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

s výškou hladiny to určitě nesouvisí,0,5 cm nad rysku je v pohodě.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Taky bych řekl že to nemá vliv
Už bez Matesa
Adrian
Příspěvky: 26
Registrován: stř úno 02, 2005 08:49
Bydliště: BA

Příspěvek od Adrian »

Napadlo ma to len kvoli tomu, ze v prirucke sa pise:
"Hladina oleja nesmie presiahnut znacku MAX. Mohlo by napriklad dojst k zvyseniu spotreby oleja, zlyhavaniu a znecisteniu zapalovacich sviecok karbonovymi zvyskami."
Podotykam, ze ten volnobeh nie je az taky hrozny, ale som zvyknuty, ze ked nastartujem octavku pri studenom motore, tak je to uplne ine.
Ake mate vy skusenosti s Matizom pri starte so studenym motorom. Tiez dost poznat ten rozdiel? Inac motor naskoci na prvy pokus, len to potrva tak 3-4 min, kym sa to ustali do normalu.
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Řekl bych to takhle, nastartuj si studenou Š120 a pak studenýho Matesa, pak ti Mates bude připadat jak ta Octávka.

Jinak mě po startu jde celkem dobře, na chcípnutí nevypadá, akorát se trošku víc třese ;)
Už bez Matesa
Adrian
Příspěvky: 26
Registrován: stř úno 02, 2005 08:49
Bydliště: BA

Příspěvek od Adrian »

zabijec píše:... akorát se trošku víc třese ;)
Ano, ano...
S tym skapinanim som to asi trosku prehnal. Myslim si, ze je to len moj subjektivny pocit, takze radsej prislapujem na plyn. Ale natriasa to. Hlavne si to vsimam ak mam otvorene dvere a drzim sa ich.
Neviem ci to takto bolo vzdy, ale mne sa zda, ze od tej prehliadky si to vsimam viac. Inac vtedy som presiel na V-power, tak neviem ci aj toto nemoze mat vplyv...
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Při použití V-Poweru jde motor na maličko menší otáčky, ale mě se zdá že jde jemněji. S těmi dveřmi to máš pravdu, ty se musej zavřít nebo se uklepou :-) Jestli se ti to nezdá zkontroluj si svíčky a kabely.
Už bez Matesa
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“