DŮLEŽITÉ: BĚH MOTORU!!!
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
To je normální když u málo zahřátého motoru prošlápneš trochu víc plyn tak z výfuku vyletí takové množství vody že si myslíš že ti tam někdo vylil kýbl vody . Svíčky dáváme NGK -BPR 6 ES nebo Brisk LR 17 YC-1 a nebo LOR 15 LGS ty sou "TUNINGOVÝ" nebo jakýkoukoliv náhradu za tyhle jen bych tam nedával Boshky jestli jezdíš krátké vzdálenosti
Kouknem na to neboj prohlédnu ho
Kouknem na to neboj prohlédnu ho
Vysoky volnobeh
Tak vidite jak jste to krasne vyresili Ale ja mam zase na Matizovi problem s vysokym volnobehem .Je to okolo 1300/min nekdy to klesne na 1000/min.Kdysi mi jel na 900/min.Ten sroubek co je na serizovani u lanka v motoru mam uplne povoleny a porad je to dost vysoko ,si myslim.Nemuze to byt spatnou elektronikou?
Mel jsem spinavy motor tak jsem ho pekne odmastil a wapkou vystrikal.Pak jsem odjel v pohode ,ale asi po 6km mi to zacalo skubat .Pak to asi opet po 6 km prestalo a ted to jezdi v pohode az na ten volnoíbeh.Mam sice cisty motor ,ale vysoky volnobeh .Nevite cim to??, Diky
Mel jsem spinavy motor tak jsem ho pekne odmastil a wapkou vystrikal.Pak jsem odjel v pohode ,ale asi po 6km mi to zacalo skubat .Pak to asi opet po 6 km prestalo a ted to jezdi v pohode az na ten volnoíbeh.Mam sice cisty motor ,ale vysoky volnobeh .Nevite cim to??, Diky
Volnoběh
Když jsem v červnu Matízka koupil (1.0), asi po třiceti km zůstávaly viset otáčky volnoběhu asi tak na 1300 - 1500. Pak asi po půlminutě klesly, ale motor pracoval nepravidelně, trhaně. V servisu mi pak v záruce vyměnili celou řídící jednotku (před tím zkoušeli měnit kabely, svíčky). Teď už Maťulka běhá jak hodinky.
Pri nastartovani studeneho motora (rano) aj moj matiz ma cudny volnobeh. Dost to natriasa a mam pocit, ze musim prislapovat na plyn, aby to neskapalo. Aj ked to neskape, ale otacky sa dost znizuju. Po zahriati uz to je fajn. Pred 5 mesiacmi som bol na povinnej prehladke a po vymne oleja mi tam naliali trosku viac (cca 0,5 cm nad MAX), oni tvrdili, ze jeto v pohode. Cudny volnobeh studeneho motora si vsimam zhruba od tej doby. Moze to suvisiet s tym nadmernym olejom???Robert píše:Pánové, mockrát se Vám omlouvám a přiznávám, že jsem "DEBIL". Vše je v pořádku, po zahřátí motoru volnoběh jede krásně a žádné "SRAČKY" z výfuku neprskají. Tak mi prosím odpusťte ten zoufalý výkřik do tmy. Děkuji
Napadlo ma to len kvoli tomu, ze v prirucke sa pise:
"Hladina oleja nesmie presiahnut znacku MAX. Mohlo by napriklad dojst k zvyseniu spotreby oleja, zlyhavaniu a znecisteniu zapalovacich sviecok karbonovymi zvyskami."
Podotykam, ze ten volnobeh nie je az taky hrozny, ale som zvyknuty, ze ked nastartujem octavku pri studenom motore, tak je to uplne ine.
Ake mate vy skusenosti s Matizom pri starte so studenym motorom. Tiez dost poznat ten rozdiel? Inac motor naskoci na prvy pokus, len to potrva tak 3-4 min, kym sa to ustali do normalu.
"Hladina oleja nesmie presiahnut znacku MAX. Mohlo by napriklad dojst k zvyseniu spotreby oleja, zlyhavaniu a znecisteniu zapalovacich sviecok karbonovymi zvyskami."
Podotykam, ze ten volnobeh nie je az taky hrozny, ale som zvyknuty, ze ked nastartujem octavku pri studenom motore, tak je to uplne ine.
Ake mate vy skusenosti s Matizom pri starte so studenym motorom. Tiez dost poznat ten rozdiel? Inac motor naskoci na prvy pokus, len to potrva tak 3-4 min, kym sa to ustali do normalu.
Ano, ano...zabijec píše:... akorát se trošku víc třese
S tym skapinanim som to asi trosku prehnal. Myslim si, ze je to len moj subjektivny pocit, takze radsej prislapujem na plyn. Ale natriasa to. Hlavne si to vsimam ak mam otvorene dvere a drzim sa ich.
Neviem ci to takto bolo vzdy, ale mne sa zda, ze od tej prehliadky si to vsimam viac. Inac vtedy som presiel na V-power, tak neviem ci aj toto nemoze mat vplyv...