krokovy motorcek
Moderátor: Blue Lanos
V.Brousek z tym rozmerom si ma prekvapil.som ani netusil ze to ma bit tolko
ked som ja menil krokaca tak som skusal ci ide lahko tak som ho zatlacil do polovice tak zatlaceny som ho tam zalozil odpojil som baterku na 10min potom som podla manualu urobil nastavenie volnobeznych otacok a on sa nastavil sam a volnobezne otacky su OK.
ked som ja menil krokaca tak som skusal ci ide lahko tak som ho zatlacil do polovice tak zatlaceny som ho tam zalozil odpojil som baterku na 10min potom som podla manualu urobil nastavenie volnobeznych otacok a on sa nastavil sam a volnobezne otacky su OK.
- Reklama
Podla Service Manualu mi ten rozmer nebol jasny, ci to plati ked je krokac uplne vysunuty, al. zasunuty alebo ako.... Ale zrejme sa aj tak sam nastavi ako treba, lebo ten kto ho raz vytiahol, urcite ho nedal spet do tej istej polohy, a aj tak mu volnobeh isiel OK. Vie to niekto vysvetlit, co ta dlzka 28mm znamena? Jedine co viem, ze sa meria od spicky uzaveru po zaciatok tela krokaca...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Jsem to stará trubka.
Sepo mě navedl na myšlenku, že jsem neudělal to základní a nepřečetl jsem si návod jak nastavit správně volnoběh.
Vyndal jsem klíček ze zapalování, odpojil baterii , po chvilce připojil a nastavil podle návodu volnoběh. Tj. na deset vteřin zapnout zapalování, vypnout zapalování, krátce startérem otočit klikovým hřídelem, vypnout zapalování, nastartovat motor. Ó jak jednoduché. Nyní vypadá že otáčky motoru jsou OK, motor běží po klesnutí otáček správně. Byl jsem zvědav jak je nastaven krokový motorek, tak jsem ho demontoval bez odpojení elektrického přívodu. Vzdálenost hrotu krokového motorku k samotnému tělesu motorku byla 33 mm. Již jsem to ale neřešil, asi to má tak být a namontoval motorek zpět. Sepo děkuji, že jsi se zmínil o tomto nastavení, vůbec mě to nenapadlo, že se toto musí provádět. Ta elektronika mě přivede do Bohnic
Sepo mě navedl na myšlenku, že jsem neudělal to základní a nepřečetl jsem si návod jak nastavit správně volnoběh.
Vyndal jsem klíček ze zapalování, odpojil baterii , po chvilce připojil a nastavil podle návodu volnoběh. Tj. na deset vteřin zapnout zapalování, vypnout zapalování, krátce startérem otočit klikovým hřídelem, vypnout zapalování, nastartovat motor. Ó jak jednoduché. Nyní vypadá že otáčky motoru jsou OK, motor běží po klesnutí otáček správně. Byl jsem zvědav jak je nastaven krokový motorek, tak jsem ho demontoval bez odpojení elektrického přívodu. Vzdálenost hrotu krokového motorku k samotnému tělesu motorku byla 33 mm. Již jsem to ale neřešil, asi to má tak být a namontoval motorek zpět. Sepo děkuji, že jsi se zmínil o tomto nastavení, vůbec mě to nenapadlo, že se toto musí provádět. Ta elektronika mě přivede do Bohnic
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne sob úno 16, 2008 08:45, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Rado 77 právě že ne a vůbec mě to nenapadlo. Za mých mladých let jsem nastavil šroubek sytosti směsi, pošteloval klapku a mohl jsem dělat s motorem co jsem chtěl. Volnoběch byl pořád stejný. Proto ta TRUBKA. Ještě jsem Matíze sice neprojel(nebyl důvod) , ale motor již běží správně, jak má.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Dnes som pozrel krokac aj ja. Ked som ho ale chcel vytiahnut a zasunut, isiel velmi tazko. V drahe sa nezasekaval, ale dnu a von isiel uplne tazko. Ako je to u vas? Ma to ist lahucko? Strekol som tam trochu WD, aj na zavit na tycke. Potom to islo o nieco, ale ozaj len o nieco lahsie. Stale ide ztuha. Tak ako je to u vas?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
no chodi ztuha ale nema to tak byt.novy chodi uplne lehce.teda zas tak ne ale zatlacit jde relativne snadno.po par tis km uz tak vetsinou nejde a proto to spatne ridi otacky.v podtate by se mel cely umyt benzinem i zevnitr a pak ten zavit resp.prevod lehce namazat.jenze to v podstate nejde protoze pokud vytahnete stred motorku uplne ven uz se nemusi podarit ho trefit zpet
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Zatlacit mi ide ovela lahsie, ako vysunut. Ak PalikX myslis tym stredom len samotnu tu tycku na pruzine, chvilu som mal problem to strcit spet. Ale potom som sa trafil. Mal som ju este par krat vonku, a dnu isla trafit potom v pohode. Ale benzinom som to nevyplachoval, kedze neviem presne, co je vnutri Ale na jar to potom poriesim
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
u vnitr je motorek nic jineho a je tam vetsinou spina a ta ho brzdi.ovsem to ze se proplachne je jen pokus a nemusi to pomoct ba dokonce muze se spina dostat nekam kde motorek zadre uplne.mam nekde jeden starsi motorek a uz dlouho to chci zkusit udelat.ale neni cas.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Aha, no vidim ze sa nazory roznia Radsej ten motorcek necham tak. Ved kym ide, tak je dobre Skor ze co robit v pripade, ak sa niekomu napr. zasekava a nechce vyhodit hned cca 3000 za novy. Nemam predstavu, ako by to slo rozobrat, lebo zo strany kontaktov su len take 3 tycky alebo nity alebo co to je, a zo strany tycky s pruzinkou su len vnutri take umelohmotne vycnelky dokola. Mozno prave tie sluzia napr. na vysrobovanie vnutra, alebo vycvaknutie...Ma niekto skusenost s rozobratim? Ja to na svojom nechcem riskovat
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu