Jsem to stará trubka.
Sepo mě navedl na myšlenku, že jsem neudělal to základní a nepřečetl jsem si návod jak nastavit správně volnoběh.
Vyndal jsem klíček ze zapalování, odpojil baterii , po chvilce připojil a nastavil podle návodu volnoběh. Tj. na deset vteřin zapnout zapalování, vypnout zapalování, krátce startérem otočit klikovým hřídelem, vypnout zapalování, nastartovat motor. Ó jak jednoduché. Nyní vypadá že otáčky motoru jsou OK, motor běží po klesnutí otáček správně. Byl jsem zvědav jak je nastaven krokový motorek, tak jsem ho demontoval bez odpojení elektrického přívodu. Vzdálenost hrotu krokového motorku k samotnému tělesu motorku byla 33 mm. Již jsem to ale neřešil, asi to má tak být a namontoval motorek zpět. Sepo děkuji, že jsi se zmínil o tomto nastavení, vůbec mě to nenapadlo, že se toto musí provádět. Ta elektronika mě přivede do Bohnic
![Obrázek](http://peknypeto.szm.com/111.gif)
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km