Nestartuje :(

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

newem mno skusim nejak ci sa benzin dostane aspon ku filtru ak nie asi bude fakt dosrane cerpadlo ....
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

na filtru nic nezjistis pokud bude slabej tlak tak ti to k filtru natlaci, vymontuj tu hadici primo z listy vstriku(Injektor) a pak to zkus nastartovat a nekdo at chyta z ni benzin pokud bzuci cerpadlo a bude v poho tlak tak benzin potece, ale jak ne tak to bude cerpadlo, ale muze to byt i hodne ucpany filtr ale to se mi za celou dobu jeste nestalo, videl sem i hodne ucpany filtr a porad to startovalo jen to nechtelo jet. Nevim jestli u nexie imobilizer odpojuje cerpadlo nebo vstriky??? Neni pravidlo ze kdyz budes startovat na suchou nadrz tak vykurvis cerpadlo
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Ale ved som ti ja aj Slavek pisali, ze to mas rozpojit v motorovej casti, je to robene na rychlospojku, takze nepotrebujes ani ziadne naradie, ani sa nemusis plazit pod auto. Na tom filtru sa to hodne blbo rozpaja, A inak, mozno by si bol rad aby to bolo cerpadlo (a nie RJ). TIE POISTKY SI POZREL???
jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

ano poistky som pozrel 2x tie su v pohode ... tak ja teda skusim este zajtra pozriet ci vlastne benzin tece :D
jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

Mno takze som odpojil obydva privody benzinu tie v motorovej casti a ani naznak benzinu :( nic vobec ziadny benzin s toho nesiel :( takze newem v com moze byt hacik bud je fakt dosrane to cerpadlo alebo je len upchany filter
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

bude to cerpadlem, nikdy se ti to neucpe natolik aby vyschli hadicky, cerpadlo nejspis uz dava mali tlak, musi davat kolem 3atmosfer
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

njn tiez mam uz ten pocit :( aaa pomoze mi nieco ked to cerpadlo vyberem ? :D zistim vlastne nieco ? :D
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Slavek píše:bude to cerpadlem, nikdy se ti to neucpe natolik aby vyschli hadicky, cerpadlo nejspis uz dava mali tlak, musi davat kolem 3atmosfer
No to bys tomu dal! Tři atmosféry? 0,3Atp!!!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

jajkO píše:Mno takze som odpojil obydva privody benzinu tie v motorovej casti a ani naznak benzinu :( nic vobec ziadny benzin s toho nesiel :( takze newem v com moze byt hacik bud je fakt dosrane to cerpadlo alebo je len upchany filter
Takze, ak si to rozpojil a zapol zapalovanie (aj odblokoval imobilizer) a nesiel ti benzin, tak je stale dost moznosti kde je chyba. Zeby si mal tak ucpany p. folter aby nepustil ziaden benzin cez seba (ked si predtym v pohode jazdil) o tom pochybujem, avsak deju sa rozne veci. Dalsia a realnejsia moznost je prave to cerpadlo, no pises, ze bzuci tak ani to este nemusi byt "v pase" ale je to hodne pravdepodobne, no ak si tam mal menej benzinu a stal si v kopci, tak to cerpadlo bude zavzdusnene. Odvzdusnuje sa to blbo a moznosti je viac. Jedna je, dat cerpadlo von z auta (nachadza sa pod zadnou sedackou, priamo v nadrzi) a ponorit ho do benzinu, pritom z vystupu toho cerpadla tahat benzin (napr. striekackou) a zaroven ho pripojit na 12 V, co je asi hodne pracne, alebo napr. nechat ho v tej nadrzi a stiahnut z neho tu hrubsiu hadicku a taktiez niecim odtial "natahovat" benzin ale pri tej cinnosti musi niekto druhy zapinat zapalovanie aby to cerpadlo "bzucalo". Samozrejme dufam, ze pri tejto cinnosti tam budes mat dost benzinu (napr. 1/2 nadrze).
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

podla mna ako pisal len odpojil hadicku a nezapol zapalovanie!!! jajko -- ked si to odpojil zapol si zapalovanie vlastne??otocil si klucikom do polohy 2??inak sa necuduj ze si tam nemal benzin ked si to neurobil!
jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

jasne az taky blby niesom :P este mi poradil jeden typek ze mam skusit fuknut do hadicky a pocuvat ci bude zblnkotat v nadrzi ... mno newem co si mam o tom myslet :D
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

vy tu pisete basnicky :lol: :lol: odzdusneni cerpadla staci odpojit hadicku napojit tam kus jiny tocit a chytat benzin do flasky, jak prestane z nej tict pena tak je odvzdusneno, ale uz sem psal system se nemuze zavzdusnit az na tolik ze by to nestartovalo to neni diesel, neni to mechanicky cerpadlo :lol: :lol:

ted me napadlo co takle se jeste kouknout na regulator tlaku paliva???
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

Hynek píše:
Slavek píše:bude to cerpadlem, nikdy se ti to neucpe natolik aby vyschli hadicky, cerpadlo nejspis uz dava mali tlak, musi davat kolem 3atmosfer
No to bys tomu dal! Tři atmosféry? 0,3Atp!!!
no to bych tomu nedal protoze provozni tlak je od 2,5 do 4
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
jajkO
Příspěvky: 36
Registrován: sob čer 23, 2007 18:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajkO »

a tym prefuknutim hadicky myslite ze daco ziskam ? je to vobec realne ? ze budem poct ze to v nadrzi bublinkuje :D
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

jajkO píše:a tym prefuknutim hadicky myslite ze daco ziskam ? je to vobec realne ? ze budem poct ze to v nadrzi bublinkuje :D
Ja ti neviem ci tlacit dnu vzduch, no urcite je ho lepsie tahat a pritom mat zapnute to cerpadlo, aj za cenu, ze budes mat asi plnu "papulu" benzinu. No co uz, nejaka obet uz musi byt a ver tomu, ze lepsi je benzin ako nafta, pretoze po tej nafte by si bol dlhooo "citit" :lol: :lol: :lol:
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“