Nexia³ Supersport Project

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Nedosiahol by si s prevodovkov s 8V Nexie
väčšiu maximálku?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

stefan píše:Nedosiahol by si s prevodovkov s 8V Nexie
väčšiu maximálku?
Stefane, to by nebylo řešení.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

To urcite, ale Ivan potrebuje aby ho poriadne zatlacilo do sedadla, ked prida Obrázek. Preto z 16 V.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

no..možná upravit tu 8V s nexie...poněvadž z vlastních zkušeností vím, že naše 8 V převodovka je dosti dlouhá, do rychla, že na dvojku při téměř 6 500 otáčkách jede 105 km/h, což by bylo docela výhodné, protože máš k dispozici obrovský krouťák a výkonovou špičku... ale každopádně samosvor:) myslím, že případná kratší převodovka by byla v tvém případě s takovým výkonem spíše na škodu...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

Ivan píše:
Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).
Ivane na Kadettovi 1.8 Gsi jsem měl převodovku F16 a ta točila na 1 stupen 55,na 2 100 a na 3 155. Je fakt,že jsem měl ale odblokovanej omezovač ze 6500 na 7800.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Hmm...zajímavý problém...jestli raději krátkou kvaltovnu, která zajistí lepší akceleraci, ale člověk ztrácí čas řazením...a nebo raději dostatečně dlouhou, aby stačilo zařadit za tři...

...škoda že DSG do Nexie je nereálné... :D
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no v kazdom pripade..by xelo videt graf motoru..
..
aby sa vedelo v ktorych otackach ma motor najvacsi vykon...
..
a potom to ist prepocitat...co je mrte vela vzorcov, tabukiek..atd..
ale v "nasej modernej dobe" to vypocita pocitac..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Stále v chodu...

Obrázek
Obrázek

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Ivane, nastal cas na xenony ;)

Jinak to je prava aktualizace na neaktualizovany www.nexiaclub.com 8)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

milosh píše:Ivane, nastal cas na xenony ;)

Jinak to je prava aktualizace na neaktualizovany www.nexiaclub.com 8)
S těmi xenony nevím... uvažuju o tom, ale mám jiné priority...
S tou aktualizací nechápu, co myslíš?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Mám tady pro Vás fotky nového duralového intercooleru:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Je z Frontery. Houkačka půjde pryč, ta prostřední příčka se odstraní a namísto ní se natvaruje duralová. A turbo se bude parádně chladit...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

takzvany CHLADIC NASRANEHO VZDUCHU .. :D
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
gembala
Příspěvky: 10
Registrován: ned pro 30, 2007 00:38

Příspěvek od gembala »

Ahoj Ivan.Ako je to s tymi cirymi svetlami?Budu sa dat niekde zohnat?Je viditelnost podstatne lepsia ako s klasickymi?Ak si uz skusal.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“