Nexia³ Supersport Project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stefane, to by nebylo řešení.stefan píše:Nedosiahol by si s prevodovkov s 8V Nexie
väčšiu maximálku?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
no..možná upravit tu 8V s nexie...poněvadž z vlastních zkušeností vím, že naše 8 V převodovka je dosti dlouhá, do rychla, že na dvojku při téměř 6 500 otáčkách jede 105 km/h, což by bylo docela výhodné, protože máš k dispozici obrovský krouťák a výkonovou špičku... ale každopádně samosvor:) myslím, že případná kratší převodovka by byla v tvém případě s takovým výkonem spíše na škodu...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Ivane na Kadettovi 1.8 Gsi jsem měl převodovku F16 a ta točila na 1 stupen 55,na 2 100 a na 3 155. Je fakt,že jsem měl ale odblokovanej omezovač ze 6500 na 7800.Ivan píše:To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Hmm...zajímavý problém...jestli raději krátkou kvaltovnu, která zajistí lepší akceleraci, ale člověk ztrácí čas řazením...a nebo raději dostatečně dlouhou, aby stačilo zařadit za tři...
...škoda že DSG do Nexie je nereálné...
...škoda že DSG do Nexie je nereálné...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no v kazdom pripade..by xelo videt graf motoru..
..
aby sa vedelo v ktorych otackach ma motor najvacsi vykon...
..
a potom to ist prepocitat...co je mrte vela vzorcov, tabukiek..atd..
ale v "nasej modernej dobe" to vypocita pocitac..
..
aby sa vedelo v ktorych otackach ma motor najvacsi vykon...
..
a potom to ist prepocitat...co je mrte vela vzorcov, tabukiek..atd..
ale v "nasej modernej dobe" to vypocita pocitac..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
S těmi xenony nevím... uvažuju o tom, ale mám jiné priority...milosh píše:Ivane, nastal cas na xenony
Jinak to je prava aktualizace na neaktualizovany www.nexiaclub.com
S tou aktualizací nechápu, co myslíš?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám tady pro Vás fotky nového duralového intercooleru:
Je z Frontery. Houkačka půjde pryč, ta prostřední příčka se odstraní a namísto ní se natvaruje duralová. A turbo se bude parádně chladit...
Je z Frontery. Houkačka půjde pryč, ta prostřední příčka se odstraní a namísto ní se natvaruje duralová. A turbo se bude parádně chladit...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: