Tony M píše:Aj mňa chytili, akurát som sa ponáhľal na prednášku. Vysvetľoval som tým dvom, že ma čaká plná poslucháreň študentov, že tam moju tučnú pracku nestrčím, ale nedali si povedať. Tak sme tam stáli pol hodinu, ako ......, a nič. Potom som začal byť drzý. Povedal som, že si opíšem ich čísla a budem s sťažovať. Tak ma pustili. Tam pri baterke je miesta naozaj málo. A v Sparkovi na pravej strane (po smere jazdy) hneď za žiarovkou umiestnili jednotku ABS!!! Takže miesta ešte menej ako pri baterke. Mal by im to niekto povedať, že dnešné autá sa trochu líšia od Spartaka. Však ten motorový priestor je tak naprataný, že ani matica z neho nevypadne.
Čaute všetci
Neviem ako to bolo Spartaku so žiarovkami,ale na takej stovečke to tiež vedela byť lahôdka,keˇboli tie skrutky zahrdzavene,čo obvykle aj bývali
.Naj pohodlnejšie sa mi to robilo na wartburgu,tam to bolo podobne,ako na Matize,ovšem s ďaleko lepším prístupom.Na Getze je to naprosto rovnaký systém,ako na Matize,ale toho miesta pre ruky je tam trochu viac.
Inak väčšina policajtov u nás sa cíti byť na to povolaná,aby ľudí trestali,alebo aspoň buzerovali,ale nie pomáhali im,česť výnimkám.Keď boli našinci v Kanade,tak im skoro oči vypadli z jamôk,keď menili v lejaku koleso a zastavila pri nich hliadka,prvé,čo sa pýtali či nepotrebujú pomoc.u nás by ich asi sprdli,že ten trojuholník nieje presne v predpísane vzdialenosti za autom,alebo niečo podobné
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L