Skubani matyzka
Moderátor: Blue Lanos
Skubani matyzka
Ahoj vsichni, jsem tu uplne poprve a hlavne s otazkou co se deje matyzkovi. Mame ho asi 1/2 roku, koupili jsme ho v AAA a mel najeto 35.000 km ¨je to r.v.1998 nyni mame pres 42.000. Dosud vse bez nejmensiho problemu, jezdi s nim hlavne manzelka skoro kazdy den do prace asi 50 km.
Dnes prijela cela vydesena , ze ji to skubalo asi 1,5 km od nastartovani. Skubani pri 2. i 3. rychlostnim stupni. Kdyz dala nohu z plynu tak to neskubalo a cestou domu se to nejak uklidnilo. Jsem uplny motoristicky antitalent takze vubec netusim co se deje a take nevim jestli na Chomutovsku je nejaky GM Deawoo servis. Poradite nekdo ?
Dnes prijela cela vydesena , ze ji to skubalo asi 1,5 km od nastartovani. Skubani pri 2. i 3. rychlostnim stupni. Kdyz dala nohu z plynu tak to neskubalo a cestou domu se to nejak uklidnilo. Jsem uplny motoristicky antitalent takze vubec netusim co se deje a take nevim jestli na Chomutovsku je nejaky GM Deawoo servis. Poradite nekdo ?
Matyzek bila nakupni taska r.v.98
42.000 km
42.000 km
- Reklama
Re: Skubani matyzka
Servis Daewoo nejblíže k vám ChabařoviceBobik píše:Ahoj vsichni, jsem tu uplne poprve a hlavne s otazkou co se deje matyzkovi. Mame ho asi 1/2 roku, koupili jsme ho v AAA a mel najeto 35.000 km ¨je to r.v.1998 nyni mame pres 42.000. Dosud vse bez nejmensiho problemu, jezdi s nim hlavne manzelka skoro kazdy den do prace asi 50 km.
Dnes prijela cela vydesena , ze ji to skubalo asi 1,5 km od nastartovani. Skubani pri 2. i 3. rychlostnim stupni. Kdyz dala nohu z plynu tak to neskubalo a cestou domu se to nejak uklidnilo. Jsem uplny motoristicky antitalent takze vubec netusim co se deje a take nevim jestli na Chomutovsku je nejaky GM Deawoo servis. Poradite nekdo ?
http://www.daewoo-ul.cz/
Docela slušně pracují
New Spark LS 2011 oranž.metla 1000km :-))[
Re: Skubani matyzka
Měl jsem podobný problém,vyměnil jsem svíčky a uz to šlape jako hodiny.Ale ješte koupim asi nové kabely aby to bylo OK
Bobik píše:Ahoj vsichni, jsem tu uplne poprve a hlavne s otazkou co se deje matyzkovi. Mame ho asi 1/2 roku, koupili jsme ho v AAA a mel najeto 35.000 km ¨je to r.v.1998 nyni mame pres 42.000. Dosud vse bez nejmensiho problemu, jezdi s nim hlavne manzelka skoro kazdy den do prace asi 50 km.
Dnes prijela cela vydesena , ze ji to skubalo asi 1,5 km od nastartovani. Skubani pri 2. i 3. rychlostnim stupni. Kdyz dala nohu z plynu tak to neskubalo a cestou domu se to nejak uklidnilo. Jsem uplny motoristicky antitalent takze vubec netusim co se deje a take nevim jestli na Chomutovsku je nejaky GM Deawoo servis. Poradite nekdo ?
Re: Skubani matyzka
Ani bych nerekl
Po mych zkusenostech s opravami u nich radsi davam auto znamymu na dilnu, kde udela to samy za 1/4 penez
To cukani se taky muize tykat spatnyho benzinu, neni vzdy nejlepsi brat ten nejlevnejsi - Carreforu, Globus atd...
Ja od ty doby, co jsem mel podobne problemy, tankuju na znackovych benzinkach - Shell, OMV, JET, ARAL a pohoda...
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Skubani matyzka
ten benzin mne take napadl, vyzkousime uvidime.
Matyzek bila nakupni taska r.v.98
42.000 km
42.000 km
Škubání
Zdravím všechny Matizáky,
stejný problém se škubáním jsem měl taky (0,8 SE r.v.99).
Za studena to kolikrát nešlo ani nastartovat a když,tak to s motorem třáslo jako pominutý.jakmile se to zahřálo bylo vše OK.V servisu to měřili na compu ale nic to neukázalo tak sem vyměnil :krokový motorek na sání,svíčky,kabely,víčko,palec...a stále nic.Až když sem to nechal v servisu do rána tak to ani oni nenastartovali a na compu zjistili ,že odešla optika v zapalování bratru za 3.800,- bez daně. Po výměně jsem jezdil asi měsíc a objevil se další problém - nerovnoměrné otáčky na volnoběh , ale to zjistili hned - dělá to lamda sonda - konkrétně špatný dotek v kabelové zásuvce. Tak bylo dost
Jinak si na mého matíska nemuzu stezovat,hlavně aby mě neslyšel
stejný problém se škubáním jsem měl taky (0,8 SE r.v.99).
Za studena to kolikrát nešlo ani nastartovat a když,tak to s motorem třáslo jako pominutý.jakmile se to zahřálo bylo vše OK.V servisu to měřili na compu ale nic to neukázalo tak sem vyměnil :krokový motorek na sání,svíčky,kabely,víčko,palec...a stále nic.Až když sem to nechal v servisu do rána tak to ani oni nenastartovali a na compu zjistili ,že odešla optika v zapalování bratru za 3.800,- bez daně. Po výměně jsem jezdil asi měsíc a objevil se další problém - nerovnoměrné otáčky na volnoběh , ale to zjistili hned - dělá to lamda sonda - konkrétně špatný dotek v kabelové zásuvce. Tak bylo dost
Jinak si na mého matíska nemuzu stezovat,hlavně aby mě neslyšel
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Svíčky a kabely jsou asi nejběžnější příčinou poškubávání. Teď mi probíjel jeden kabel a vždycky, když hodil jiskru na vně motoru, tak to poškublo.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny