Netaha pri rozbiehani po studenom starte
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Viktor
- Příspěvky: 459
- Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
- Bydliště: Bratislava - Dúbravka
- Kontaktovat uživatele:
no co sa tyka potenciometra moc sa mi to nezda ... odmontoval som ten snimac, ale co s tym narobim ... nic, ved potenciometer je zaliaty v umelej hmote a jedine co mozes urobit je to trosku ocistit, aj ked to ani moc spinave nebolo co sa vnutrajska tyka ... samozrejme zvonku to bolo zadrbane az hruuza kedze je ten potenciometer napojeny na tu istu osku ako kladka kde lankom otvaras klapku, ak by to neslo tak nepridas ani plyn, jedine co tam vidim ako problematicke je ze ta drazka co sedi na oske by sa mohla vybehat a potom by to mohlo davat zle udaje ... ale s tym nic neurobis a ak je potenciometer vybehany tiez s tym nic neurobis, lebo je zaliaty .... takze ak to je nahovno radsej by som kupil nove cidlo, ale je to dost drahe takze by som si musel byt isty ze to je tym.Radovan43 píše:Je to jednoduche, Potenciometer je plastove teleso namontovane na klapke, je namontovany 2 skrutkami.
Pri montazi daj pozor aby si ho nasadil na stvorhranne ukoncenie hriadela klapky v predpruzenom stave.
Ak ho das dole tak len prestriekaj vnutro pomocou kontoxu alebo WD, (nerozoberaj samotne teleso potenciometru, nie je to nutne.)
Myslim ze cely problem s cukanim mozu sposobovat necistoty v potenciometri. Potom ECU dostava hodnoty skokovite, pretoze necistoty sposobia zle snimanie polohy klapky.
zato som sa vratil ku svieckam, najazdil som na nich asi 6tis (NGK), dnes som ich vybral (zatial iba 3 vysvetlim neskor) a su zajebane az hruza! zavity kompletne olej + spina, spodna kruhova cast opalena do cierna ... asi, ide ma z toho ... okrem toho jedna sviecka mi nejde von, ta s najkratsim kablom, svina hnusna je tam zapecena jak hovado, pretocil som na nej kluc, uz som bol kupit novy, akurat idem na to, vystriekal som ju sprejom a teraz cakam ale musim davat bacha aby som ju neurval, ale ked vidim ake boli tie 3 tak sa na nu tesim, bude zasrana az hruuuza ...
Tamtie 3 som dobre vykefoval su ako nove, inak cistite aj zavity?, alebo iba dosadaciu plochu ? ja sa snazim aj zavity, ale moc to nejde, vacsinou na to pouzijem starsiu sviecku ktora to vzdy "nabali", ocistim ju a znovu, zatial sa auto chova omnoho lepsie, cukanie je o 60% znesitelnesie, dusenie prestalo uplne, ale uvidim zajtra rano, predsalen bol uz trosku zohriaty ... ale ocakavam ze sviecky sa dostanu za chvilu do povodneho stavu, ok idem na tu sviecku teraz a ak stihnem vycistim konecne tu klapku.
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Tiez som rozobral potenciometer , ale je to asi zbytocne , fakticky staci stiahnut kable a precistit len kontakty ak su zoxidovane alebo pod. , ja som to mal ciste . Ale vsimol som si ze mam popraskanu tu hrubu gumenu hadicu , co spaja filter vzduchu s motorom . Musel som tie zahyby roztiahnut a tam bola ta hadica potrhana , cize mi nasaval falosny vzduch , ci aj to nerobi to trhanie Pre info : ta hadica stoji asi 1200 SK + postovne , kedze u nas taka hadica nieje .
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ford eskort 1.6 66kW rv.85-89 je stejna akorat trosku delsi a ma mensi ohyb, pasuje tam a stoji jen 480kč
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- Viktor
- Příspěvky: 459
- Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
- Bydliště: Bratislava - Dúbravka
- Kontaktovat uživatele:
Ja som to sanie teraz kukal, nevyzera byt dotrhana ... ale tazko sa to takto zistuje, bolo by treba ju dat dolu, na akom mieste si to mal? lebo ak to je zospodu tak to asi sotva zistim bez demontaze
Ja som sviecky radsej vymenil, lebo som na nich posral odtrh ked som ich cistil a nemal som ani nijaku specialnu kefu, prca je v tom ze ked som nastavil na tych starych NGK BPR6ES odtrh 0.8mm tak motor isiel krasne na volnobehu ani s nim netrhlo ... ked som tam dal uplne nove, tak sice hovorili v predajni ze 0.8 by maju urcite prednastaveny, ale ked som to meral vychadzalo mi to na 0.7 a motor chytil staru chorobu: pekne si pradie a kazdych 1,5 sek. s nim velmi jemnucko trhne, spozorujem to skoro len na traseni najdlhsieho kabla ... hlavne ked na NGK webe pisu, ze panuje presvedcenie ze sviecky su nastavene, ale ze to nie je pravda a ich sviecky treba nastavit na pozadovany odtrh pred pouzitim, tak teraz babo rad ...
jednym som si ale isty, ze sviecky som predtym nahovno zatiahol, preto bol taky zasrany zavit, nevedel som ze to treba na 2x, najprv zlisovat podlozku a potom znovu, neva clovek sa uci na vlastnych chybach, teraz mam subjektivny pocit ze to omnoho lepsie taha, hlavne na 5, vysiel som zo sitiny a z 80 som to dal na 160 do maleho kopca smerom na lafranconi ako nic, tak aspon kvapka, ked neprsi ... musim si najst konecne cas na tu klapku a snad sa to este viac zlepsi.
Ja som sviecky radsej vymenil, lebo som na nich posral odtrh ked som ich cistil a nemal som ani nijaku specialnu kefu, prca je v tom ze ked som nastavil na tych starych NGK BPR6ES odtrh 0.8mm tak motor isiel krasne na volnobehu ani s nim netrhlo ... ked som tam dal uplne nove, tak sice hovorili v predajni ze 0.8 by maju urcite prednastaveny, ale ked som to meral vychadzalo mi to na 0.7 a motor chytil staru chorobu: pekne si pradie a kazdych 1,5 sek. s nim velmi jemnucko trhne, spozorujem to skoro len na traseni najdlhsieho kabla ... hlavne ked na NGK webe pisu, ze panuje presvedcenie ze sviecky su nastavene, ale ze to nie je pravda a ich sviecky treba nastavit na pozadovany odtrh pred pouzitim, tak teraz babo rad ...
jednym som si ale isty, ze sviecky som predtym nahovno zatiahol, preto bol taky zasrany zavit, nevedel som ze to treba na 2x, najprv zlisovat podlozku a potom znovu, neva clovek sa uci na vlastnych chybach, teraz mam subjektivny pocit ze to omnoho lepsie taha, hlavne na 5, vysiel som zo sitiny a z 80 som to dal na 160 do maleho kopca smerom na lafranconi ako nic, tak aspon kvapka, ked neprsi ... musim si najst konecne cas na tu klapku a snad sa to este viac zlepsi.
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
kluci mam novou zkusenost se spatnym behem a cukanim za studena.neni to primo lanost ale u matize -noveho modelu-se nam uz 2 krat stalo ze odesel MAP senzor.daval lehce spatne hodnoty a motor za studena nebezel dobre.po vymene je po problemu.
netvrdim ze to same je u vas ale jako jedna moznost to je.
netvrdim ze to same je u vas ale jako jedna moznost to je.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte dub 10, 2007 18:53
- Bydliště: Banska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
RE:MAP senzor
Cafte lanosaci.
Dotaz:
Co je MPA senzor.
Kde sa na Lanose nachádza.
Aku ma funkciu, poprosim princip fungovania.
Vopred dakuje Mirci BB
Dotaz:
Co je MPA senzor.
Kde sa na Lanose nachádza.
Aku ma funkciu, poprosim princip fungovania.
Vopred dakuje Mirci BB
- Viktor
- Příspěvky: 459
- Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
- Bydliště: Bratislava - Dúbravka
- Kontaktovat uživatele:
je to senzor na meranie absolutneho tlaku vzduchu v sacej klapke
mas ho tam za motorom, vedie do nho hadicka a konektor (je presne pod pravym stieracom, vedla cisla karoserie)
ako to cele pracuje je uz trosicku zlozitejsie, ECU podla toho zistuje mnozstvo nasavaneho vzduchu + ine veci, tu si to mozes podrobne precitat, nechce sa mi to prekladat http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
mas ho tam za motorom, vedie do nho hadicka a konektor (je presne pod pravym stieracom, vedla cisla karoserie)
ako to cele pracuje je uz trosicku zlozitejsie, ECU podla toho zistuje mnozstvo nasavaneho vzduchu + ine veci, tu si to mozes podrobne precitat, nechce sa mi to prekladat http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
- Viktor
- Příspěvky: 459
- Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
- Bydliště: Bratislava - Dúbravka
- Kontaktovat uživatele:
tak kluci a holky mne to uz pri studenom motore opat normalne taha
Vobec neviem comu to mam pripisovat, ale spravil som iba tieto veci mozete si vybrat:
- umyl som vsetku navrstvenu spinu z motoroveho priestoru wapkou
- urobil som vyplach motora a vymenil olej
Neviem comu za to vdacim, ale som pochopitelne rad
Vobec neviem comu to mam pripisovat, ale spravil som iba tieto veci mozete si vybrat:
- umyl som vsetku navrstvenu spinu z motoroveho priestoru wapkou
- urobil som vyplach motora a vymenil olej
Neviem comu za to vdacim, ale som pochopitelne rad
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
....zeby ta spina na povrchu motora?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Tak neví m jestli jste to škubání hlavně na 2 už vyřešili???? Mě to dělalo taky,pak byl problem s generálkou motoru .V zaří mi to začlo dělat snad ještě víc.Vždy když jsem dal za dva a přidal plyn tak jako by to auto začlo brzdit a až po pár sekundách začlo víc akcelerovat.Tak jsem zkusil dat Schell V-Power Racing .No a .Přestalo to... Teď když dám 2 tak to táhne o dost líp.Nemůže to nějak uškodit motoru?Kromě toho se mi přidali jiné problémy-Slyším víc palivové čerpadlo,víc mi to papá i když je tam 100 oktanů-přes 9L na sto,víc se mi třese volant ve volnoběhu,víc mi to žere olej, a v oleji je mlečný film- Prý to bude vysrážená vlhkost.A pořád víc mě něco tříská a vrže ve zlatíčku ALE JINAK JE VŠECHNO V POHODĚ