Dovolená 2007
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Topole ta vec na druhy fotce je separator na vyrobu smetany z mlika, ta treti jestli se nemylim je stupa, tam se kvasili rajcata, okurky, zeli ze zhora se dalo drevene viko ktere se zatezkalo kamenem, jeste si to pomatuju kdyz to pouzival muj deda, bylo mi asi tak 11
to na ty posledni fotce vypada jako pracka, enrgeticka trida jeden vul
to na ty posledni fotce vypada jako pracka, enrgeticka trida jeden vul
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- Reklama
SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY - AL HAMRA VILLAGE T2
...pár fotek a dojmů z naší dovolené...
SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY - AL HAMRA VILLAGE T2
FOTOGALERIE:
http://sae.own.cz/
Úvod
Krásná, zajímavá (především architektura Dubaje) a bohatá země, přitom ceny v obchodech leckdy příznivější než u nás (benzín, elektronika, nápoje atd.). Všechny nápisy dvojjazyčné (anglicky a arabsky), mluva obyvatel rovněž.
Ubytování
Pěkné a příjemné apartmány (v jednopatrových dvouvilkách) v 5* hotelovém komplexu vybudovaném v roce 2004 (koupelna včetně vany, bidetu, fénu; v ceně ubytování na pokoji mj.: TV, trezor a minibar). Narozdíl od jiných přímořských zemí klimatizovaná i chodba a klimatizace běží nonstop (což vzhledem k velkému dusnu je zde nejspíš nutnost). Klimatizace je proto i na WC, v recepci, jídelně, prostě v každé budově, místnosti a dopravním prostředku (i v džípech na pouštním safari)!
Strava
Bohatý výběr typu švédský stůl (snídaně a večeře), oběd servírovaný (velké porce). Oproti jiným africkým a asijským zemím vše chutnalo, jak vypadalo, tj. tak, jak jsme zvyklí doma (smůlu mají ale ti, co jedí rádi vepřové), takže střevní potíže zde nehrozí. Z masa nejčastěji bylo kuře, jehně a ryby. Z méně typických jídel např. různé mušle, plnění krabi (přímo ve velkých ulitách), garnáti, pražení červi, kaviár...
Služby hotelu a cestovky
Uklízení apartmánů probíhalo minimálně 2x denně (nové ručníky, ustlaní atd.), žádné žebrání personálu (tzv. "bakšiš", oblíbený např. v Turecku či Egyptě, nemají místní zřejmě zapotřebí). Personál velmi příjemný, vstřícný a ochotný (např. Vám otevírají všude dveře apod.). V hotelovém komplexu není možnost nákupu (jen v hlavní budově jsou 2 obchůdky s předraženými suvenýry). Pohlednice v hotelu stojí 3 dirhamy, přitom na letišti je ta samá pohlednice za 0,5 dirhamu. To samé podle mě přehnaně předražené nápoje v hotelových restauracích - plastová 1,5L láhev vody za 11 dirhamů, ta samá láhev v běžném obchodě za 1 dirham, 0,33L Coly v hotelu za 15 dirhamů, v obchodě plastová 2,25L láhev za 3,5 dirhamu (což je méně než v Čechách 1 dirham = cca 6 Kč). Na druhou stranu v autobusech cestovky je pokaždé k dispozici chlazená balená voda v kelímcích zdarma (ať už při cestě z/na letiště, tak na výletech). Mimo to 1x týdně je zdarma odvoz autobusem do nákupního střediska v cca 100km vzdálené Dubaji (obchoďák má mj. i klimatizovanou čekárnu, pokud autobus nepřijede včas) a zpět. V samotném hotelovém komplexu se nachází mj. několik bazénů, golfové hřiště s jezírkem (v noci osvětlené jako ve dne), tenisové kurty, půjčovna vodních skútrů aj. plavidel, sauna, fitness a také heliport.
Pláž
Perfektní jemný písek na pláži i v moři s velmi pozvolna se svažujícím dnem (předškolní děcko bez problému dosáhne na dno i několik desítek metrů od břehu). Moře průzračně čisté, bez jakékoliv obtěžující havěti, rostlin či předmětů v něm. Vedle mohutných rákosových slunečníků a plastových polohovatelných lehátek se stolkem zdarma též velké (modré) osušky, WC, bazény, vířivka a sprchy na pláži. Záporem budiž vysoká teplota písku na pláži a vody jak v moři, tak ve sprchách (někdy to bylo až na opaření se!), vzduch je navíc velmi těžký - Egypt nebo Tunisko je proti tomu oáza chladu a svěžího vzdoušku . Na pláži je i restaurace. Ubytování bylo asi 500m od pláže, ale 24 hodin nonstop jezdily zdarma mezi místem ubytování a pláží klimatizované mikrobusy údajně v 5 min. intervalech (v reálu stačilo vylézt z pokoje a mávnout rukou nebo se zastavit na kraji chodníku).
Dojmy
Porovnám-li tento pobyt s pobytem v podobné cenové relaci v Egyptě, Turecku, Tunisku, Španělsku nebo Řecku, tak se jedná jednoznačně o nejluxusnější a nejpříjemnější dovolenou, co se ubytování, pláže, služeb a stravy týče!
V samotném Dubaji (největší město SAE, hlavním městem je ale Abu Dhabi více na západ) se staví o 106, plno mrakodrapů extravagantního vzhledu (je zde např. nejvyšší stavba světa – rozestavěná věž Burj Dubai (http://www.burjdubai.com/) - ve finále bude mít přes 950 metrů, jediný 7* hotel na světě - Burj Al Arab (http://www.burj-al-arab.com/) – interiér vykládán zlatem a drahokamy, staví se často i na umělých ostrovech v moři – např. zmíněný hotel či obytné komplexy ve tvaru obřích palem (http://www.thepalmdubai.com/). Nákupní střediska, jak je známe u nás, si pro představu vynásobte deseti (mají vždy aspoň 3 patra) – bývalý Carrefour, jak jsme ho znali u nás, je tam jen jednou z kójí. Zajímavý byl např. zimní komplex v obchodním centru Mall of the Emirates (prostě umělá krajinka pokrytá sněhem, obsahující vedle klasické sjezdovky se 2 vleky (poma a sedačky) i bobovou dráhu, svah pro děcka atd. (http://www.skidxb.com/). Teplota je udržována na -4°C, v ceně vstupenky na 2 hodiny pobytu je zapůjčení kompletní výstroje mimo rukavic – ty si každý musí zakoupit zvlášť). V Dubaji právě budují i metro, ale spíš jako atrakci pro turisty, protože když stojí galon nafty (tj. 4,546 litru) v přepočtu 6 Kč, tj. tolik co litr a půl balené vody, těžko lze předpokládat, že se místní budou dobrovolně mačkat v MHD. Navíc se v SAE neplatí žádné daně a když např. uzavře pár manželský svazek, automaticky od státu dostane nový byt, nové auto a cca 300 tisíc Kč (po přepočtu). Na druhou stranu občanství SAE nelze získat jinak, než že se tam člověk narodí právoplatným občanům SAE, kterých je i díky tomu výrazná menšina (asi 12%). Přistěhovalecká většina získává zpravidla dlouhodobá povolení k pobytu (až na 99 let), ale ani jejich případné dítě narozené v SAE občanství SAE nezíská!
V rámci výletů jsme vedle Dubaje a jeho zajímavostí navštívili také východní pobřeží spojené s návštěvou např. tržnice, mešity Al Bidya, středověké pevnosti Fujairah, muzea, včetně zastávky na oběd a koupání v hotelu Royal Beach, který má pláž u Indického oceánu (voda je tam u břehu poměrně hluboká a chladnější než v Perském zálivu a zřejmě i proto plná života, takže vedle ručníku se tam zdarma fasuje i obuv do vody). Výlet byl završen návštěvou rybího trhu v sousedním Ománu. Neopakovatelný adrenalinem ale byla safari jízda džípem po písečných dunách - kam se něj hrabe stejnojmenná atrakce v Egyptě nebo Turecku, kde se spíš jedná o parodii - Klimatizované Toyoty Land Cruiser ve vysokých rychlostech skákaly po dunách až ženské křičely a blily (doslova!). V rámci tohoto výletu nás čekala ještě velbloudí farma, jízda na velbloudovi, západ slunce v poušti, stylová večeře včetně břišního tance aj.
Co se týče aut, jasně dominantní je tam značka Toytota/Lexus. Pak vedle japonských Mitsubishi a Nissanu je tam taky spousta aut korejské trojky Chevrolet/KIA/Hyundai. Z evropských aut jsou tam ve větší míře zastoupeny akorát luxusní Mercedesy a Porsche. Na VW nebo Škodovku jsem tam nenarazil ani jednou...
Co se týče DAEWOO, potkal jsem na parkovišti Rextona a při cestě autobusem jsem si všiml: 2 Nexií sedanů (asi nejstarší auto, co jsem tam vůbec potkal ), 2 Lanosů (3D a 5D). Chevroletů tam bylo podstatně více – nejčastěji Evanda (vedle Toyot i jako taxíky) a pak hned Aveo. Potkal jsem několikrát i Caprice (alias Daewoo Statesman – nádherný koráb!). Jako policejní auto jsem potkal taky Chevrolety (podle mě to byl jeden z modelů Holdenu – neměl vzadu označení modelu, takže nevím přesně, co to bylo zač). Z americké provenience Chevroletu tam dominovaly zejména Corvetty a obří SUV.
FOTOGALERIE AUT:
http://sae.own.cz/auta/
SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY - AL HAMRA VILLAGE T2
FOTOGALERIE:
http://sae.own.cz/
Úvod
Krásná, zajímavá (především architektura Dubaje) a bohatá země, přitom ceny v obchodech leckdy příznivější než u nás (benzín, elektronika, nápoje atd.). Všechny nápisy dvojjazyčné (anglicky a arabsky), mluva obyvatel rovněž.
Ubytování
Pěkné a příjemné apartmány (v jednopatrových dvouvilkách) v 5* hotelovém komplexu vybudovaném v roce 2004 (koupelna včetně vany, bidetu, fénu; v ceně ubytování na pokoji mj.: TV, trezor a minibar). Narozdíl od jiných přímořských zemí klimatizovaná i chodba a klimatizace běží nonstop (což vzhledem k velkému dusnu je zde nejspíš nutnost). Klimatizace je proto i na WC, v recepci, jídelně, prostě v každé budově, místnosti a dopravním prostředku (i v džípech na pouštním safari)!
Strava
Bohatý výběr typu švédský stůl (snídaně a večeře), oběd servírovaný (velké porce). Oproti jiným africkým a asijským zemím vše chutnalo, jak vypadalo, tj. tak, jak jsme zvyklí doma (smůlu mají ale ti, co jedí rádi vepřové), takže střevní potíže zde nehrozí. Z masa nejčastěji bylo kuře, jehně a ryby. Z méně typických jídel např. různé mušle, plnění krabi (přímo ve velkých ulitách), garnáti, pražení červi, kaviár...
Služby hotelu a cestovky
Uklízení apartmánů probíhalo minimálně 2x denně (nové ručníky, ustlaní atd.), žádné žebrání personálu (tzv. "bakšiš", oblíbený např. v Turecku či Egyptě, nemají místní zřejmě zapotřebí). Personál velmi příjemný, vstřícný a ochotný (např. Vám otevírají všude dveře apod.). V hotelovém komplexu není možnost nákupu (jen v hlavní budově jsou 2 obchůdky s předraženými suvenýry). Pohlednice v hotelu stojí 3 dirhamy, přitom na letišti je ta samá pohlednice za 0,5 dirhamu. To samé podle mě přehnaně předražené nápoje v hotelových restauracích - plastová 1,5L láhev vody za 11 dirhamů, ta samá láhev v běžném obchodě za 1 dirham, 0,33L Coly v hotelu za 15 dirhamů, v obchodě plastová 2,25L láhev za 3,5 dirhamu (což je méně než v Čechách 1 dirham = cca 6 Kč). Na druhou stranu v autobusech cestovky je pokaždé k dispozici chlazená balená voda v kelímcích zdarma (ať už při cestě z/na letiště, tak na výletech). Mimo to 1x týdně je zdarma odvoz autobusem do nákupního střediska v cca 100km vzdálené Dubaji (obchoďák má mj. i klimatizovanou čekárnu, pokud autobus nepřijede včas) a zpět. V samotném hotelovém komplexu se nachází mj. několik bazénů, golfové hřiště s jezírkem (v noci osvětlené jako ve dne), tenisové kurty, půjčovna vodních skútrů aj. plavidel, sauna, fitness a také heliport.
Pláž
Perfektní jemný písek na pláži i v moři s velmi pozvolna se svažujícím dnem (předškolní děcko bez problému dosáhne na dno i několik desítek metrů od břehu). Moře průzračně čisté, bez jakékoliv obtěžující havěti, rostlin či předmětů v něm. Vedle mohutných rákosových slunečníků a plastových polohovatelných lehátek se stolkem zdarma též velké (modré) osušky, WC, bazény, vířivka a sprchy na pláži. Záporem budiž vysoká teplota písku na pláži a vody jak v moři, tak ve sprchách (někdy to bylo až na opaření se!), vzduch je navíc velmi těžký - Egypt nebo Tunisko je proti tomu oáza chladu a svěžího vzdoušku . Na pláži je i restaurace. Ubytování bylo asi 500m od pláže, ale 24 hodin nonstop jezdily zdarma mezi místem ubytování a pláží klimatizované mikrobusy údajně v 5 min. intervalech (v reálu stačilo vylézt z pokoje a mávnout rukou nebo se zastavit na kraji chodníku).
Dojmy
Porovnám-li tento pobyt s pobytem v podobné cenové relaci v Egyptě, Turecku, Tunisku, Španělsku nebo Řecku, tak se jedná jednoznačně o nejluxusnější a nejpříjemnější dovolenou, co se ubytování, pláže, služeb a stravy týče!
V samotném Dubaji (největší město SAE, hlavním městem je ale Abu Dhabi více na západ) se staví o 106, plno mrakodrapů extravagantního vzhledu (je zde např. nejvyšší stavba světa – rozestavěná věž Burj Dubai (http://www.burjdubai.com/) - ve finále bude mít přes 950 metrů, jediný 7* hotel na světě - Burj Al Arab (http://www.burj-al-arab.com/) – interiér vykládán zlatem a drahokamy, staví se často i na umělých ostrovech v moři – např. zmíněný hotel či obytné komplexy ve tvaru obřích palem (http://www.thepalmdubai.com/). Nákupní střediska, jak je známe u nás, si pro představu vynásobte deseti (mají vždy aspoň 3 patra) – bývalý Carrefour, jak jsme ho znali u nás, je tam jen jednou z kójí. Zajímavý byl např. zimní komplex v obchodním centru Mall of the Emirates (prostě umělá krajinka pokrytá sněhem, obsahující vedle klasické sjezdovky se 2 vleky (poma a sedačky) i bobovou dráhu, svah pro děcka atd. (http://www.skidxb.com/). Teplota je udržována na -4°C, v ceně vstupenky na 2 hodiny pobytu je zapůjčení kompletní výstroje mimo rukavic – ty si každý musí zakoupit zvlášť). V Dubaji právě budují i metro, ale spíš jako atrakci pro turisty, protože když stojí galon nafty (tj. 4,546 litru) v přepočtu 6 Kč, tj. tolik co litr a půl balené vody, těžko lze předpokládat, že se místní budou dobrovolně mačkat v MHD. Navíc se v SAE neplatí žádné daně a když např. uzavře pár manželský svazek, automaticky od státu dostane nový byt, nové auto a cca 300 tisíc Kč (po přepočtu). Na druhou stranu občanství SAE nelze získat jinak, než že se tam člověk narodí právoplatným občanům SAE, kterých je i díky tomu výrazná menšina (asi 12%). Přistěhovalecká většina získává zpravidla dlouhodobá povolení k pobytu (až na 99 let), ale ani jejich případné dítě narozené v SAE občanství SAE nezíská!
V rámci výletů jsme vedle Dubaje a jeho zajímavostí navštívili také východní pobřeží spojené s návštěvou např. tržnice, mešity Al Bidya, středověké pevnosti Fujairah, muzea, včetně zastávky na oběd a koupání v hotelu Royal Beach, který má pláž u Indického oceánu (voda je tam u břehu poměrně hluboká a chladnější než v Perském zálivu a zřejmě i proto plná života, takže vedle ručníku se tam zdarma fasuje i obuv do vody). Výlet byl završen návštěvou rybího trhu v sousedním Ománu. Neopakovatelný adrenalinem ale byla safari jízda džípem po písečných dunách - kam se něj hrabe stejnojmenná atrakce v Egyptě nebo Turecku, kde se spíš jedná o parodii - Klimatizované Toyoty Land Cruiser ve vysokých rychlostech skákaly po dunách až ženské křičely a blily (doslova!). V rámci tohoto výletu nás čekala ještě velbloudí farma, jízda na velbloudovi, západ slunce v poušti, stylová večeře včetně břišního tance aj.
Co se týče aut, jasně dominantní je tam značka Toytota/Lexus. Pak vedle japonských Mitsubishi a Nissanu je tam taky spousta aut korejské trojky Chevrolet/KIA/Hyundai. Z evropských aut jsou tam ve větší míře zastoupeny akorát luxusní Mercedesy a Porsche. Na VW nebo Škodovku jsem tam nenarazil ani jednou...
Co se týče DAEWOO, potkal jsem na parkovišti Rextona a při cestě autobusem jsem si všiml: 2 Nexií sedanů (asi nejstarší auto, co jsem tam vůbec potkal ), 2 Lanosů (3D a 5D). Chevroletů tam bylo podstatně více – nejčastěji Evanda (vedle Toyot i jako taxíky) a pak hned Aveo. Potkal jsem několikrát i Caprice (alias Daewoo Statesman – nádherný koráb!). Jako policejní auto jsem potkal taky Chevrolety (podle mě to byl jeden z modelů Holdenu – neměl vzadu označení modelu, takže nevím přesně, co to bylo zač). Z americké provenience Chevroletu tam dominovaly zejména Corvetty a obří SUV.
FOTOGALERIE AUT:
http://sae.own.cz/auta/
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Vyznavač
----------------------Iveta píše:To je dovolená mých snů. Opravdu krásné fotečky, z autíček hlavně Lamborghiny Gallardo.
Je poznat " IVET " že se vyznáš také jim fandím hezký den přeje "Vazoun "
Pridam sa aj ja, tiez mam svoju dovolenku za sebou- Štúrovo-SR.
Bolo super, slnko, voda, pivo zabava. Perfektne som si oddychol...relax...ziadna praca. Pridavam aj par fotiek, kto chce nech kukne...som na nich ja a moje esperko, takto som sa zabaval. Ta stavba je bazilika v Ostrihome u nasich madarskych susedov...
Majte sa krasne a nech nam jazdia a "nezlobia"!
Bolo super, slnko, voda, pivo zabava. Perfektne som si oddychol...relax...ziadna praca. Pridavam aj par fotiek, kto chce nech kukne...som na nich ja a moje esperko, takto som sa zabaval. Ta stavba je bazilika v Ostrihome u nasich madarskych susedov...
Majte sa krasne a nech nam jazdia a "nezlobia"!
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
Takze dnes sme sa vratili z dovolenky v Chorvátsku:
Tu je krátky súhrn:
-------------------------
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... sko-odchod
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... chod-1-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-2-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-3-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-4-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-5-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-6-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-7-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-8-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-9-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... sko-10-den
Tu je krátky súhrn:
-------------------------
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... sko-odchod
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... chod-1-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-2-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-3-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-4-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-5-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-6-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-7-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-8-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... tsko-9-den
http://www.emkask.com/view.php?cislocla ... sko-10-den
to Iveta, dakujem! Na zraz sa pokúsim príst a ak pridem, zoberiem aj gitaru.
to Tomas... dik za "kola"
to Tomas... dik za "kola"
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pěkný den přátelé....jsem konečně doma....dovča byla fajn i když jsem unavenější, než když jsem na ní jel
Místo pobytu bylo Slatine - ostrov Čiovo - 8 km Trogir, 15 km Split.
Vzdálenost: Pardubice - Mikulov - Graz - Maribor .... Trogir - Slatine je 1020 km. Jel jsem to prvně jako řidič a dal jsem to na jeden zátah
Hurá
Cesta tam byla v pohodě, žádně zácpy, na hranicích bez front.....cesta zpět byla o poznání horší - únava, zácpa před hranicemi Chorvatsko - Slovinsko, pak v Mariboru, pak před Vídní, přes okraj Vídně a za Vídní a pak asi 20 kamionů hned za sebou kus před hranicemi s ČR.
Ubytování: Klimatizovaný apartmán - brácha jeden pokoj a já druhý, vše nové, paráda....Asi 100 m od apartmánu byl kostel, který odbíjel každou hodinu...to by ještě šlo, ale v 5 hodin ráno, v 9 h ráno a pak v 6, 9 a 11 hodin večer "bimbal" jako kdyby někde hořelo...a v neděli to bylo ještě horší...samá mše a o to víc "bimbání"....takže poslední 3 dny jsme s bráchou připravovali útok na zvonici s úmyslem naprostého zničení zvonu a příslušného zařízení - a následně znovuobnovení mých nervů Další nevýhoda polohy apartmánu byla ta, že hned u domu vedla ona úzká přímořská silnice, která se ukázala jako hlavní dopravní tepna městečka Slatine. Bylo krásný poslouchat neustále bzučící skútry, auta, tůrující motory do kopce...
Moře jsme měli asi 500 m což i na na mou lenost docela šlo, bylo teplé a pláž taky šla...pivo bylo vynikající (jak jinak, bylo to Ožujsko)
Dopravní prostředek: Daewoo Nubira Kombi 1,6 SX...k tomu jen jediné...trochu mě vyděsila, když najednou začaly cvakat ventily....z ničeho nic....předtím ani potom se už neozvaly...ale jinak po dálnici letěla jak vítr, nenechala nás ve štychu nikdy a nikde a za tuto dovolenou jsem s ní najezdil 2 100 km....spotřeba byla asi 8,5 litru průměr ...holka moje mě zase nezklamala a zvuk výfuku mi pochválili 3 lidi během dovolený....byl jsem hrdej..:oops:fňuk:oops:....A taky jsme oslavili přesně u Zagrebu 100 000 km
Pár fotografií: nejprve několik důležitých momentek a pak pár fotek z převozu nových Fiatů 500 na hranicích v Mikulově....
Odvrácená strana Splitu
Fiat 500
Místo pobytu bylo Slatine - ostrov Čiovo - 8 km Trogir, 15 km Split.
Vzdálenost: Pardubice - Mikulov - Graz - Maribor .... Trogir - Slatine je 1020 km. Jel jsem to prvně jako řidič a dal jsem to na jeden zátah
Hurá
Cesta tam byla v pohodě, žádně zácpy, na hranicích bez front.....cesta zpět byla o poznání horší - únava, zácpa před hranicemi Chorvatsko - Slovinsko, pak v Mariboru, pak před Vídní, přes okraj Vídně a za Vídní a pak asi 20 kamionů hned za sebou kus před hranicemi s ČR.
Ubytování: Klimatizovaný apartmán - brácha jeden pokoj a já druhý, vše nové, paráda....Asi 100 m od apartmánu byl kostel, který odbíjel každou hodinu...to by ještě šlo, ale v 5 hodin ráno, v 9 h ráno a pak v 6, 9 a 11 hodin večer "bimbal" jako kdyby někde hořelo...a v neděli to bylo ještě horší...samá mše a o to víc "bimbání"....takže poslední 3 dny jsme s bráchou připravovali útok na zvonici s úmyslem naprostého zničení zvonu a příslušného zařízení - a následně znovuobnovení mých nervů Další nevýhoda polohy apartmánu byla ta, že hned u domu vedla ona úzká přímořská silnice, která se ukázala jako hlavní dopravní tepna městečka Slatine. Bylo krásný poslouchat neustále bzučící skútry, auta, tůrující motory do kopce...
Moře jsme měli asi 500 m což i na na mou lenost docela šlo, bylo teplé a pláž taky šla...pivo bylo vynikající (jak jinak, bylo to Ožujsko)
Dopravní prostředek: Daewoo Nubira Kombi 1,6 SX...k tomu jen jediné...trochu mě vyděsila, když najednou začaly cvakat ventily....z ničeho nic....předtím ani potom se už neozvaly...ale jinak po dálnici letěla jak vítr, nenechala nás ve štychu nikdy a nikde a za tuto dovolenou jsem s ní najezdil 2 100 km....spotřeba byla asi 8,5 litru průměr ...holka moje mě zase nezklamala a zvuk výfuku mi pochválili 3 lidi během dovolený....byl jsem hrdej..:oops:fňuk:oops:....A taky jsme oslavili přesně u Zagrebu 100 000 km
Pár fotografií: nejprve několik důležitých momentek a pak pár fotek z převozu nových Fiatů 500 na hranicích v Mikulově....
Odvrácená strana Splitu
Fiat 500
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Tak ti gratuluji ke šťastnému návratu . Já frčím zítra na noc taky do Chorvatska , na týden na Istrii a druhý týden popojedem zpět asi do Slovinska- Lipice , holka je blázen do koní a tam je to vyhlášené , dál někam do hor , k jezerům ...uvidíme , taky jak bude....
Nubirka je po kompletní prohlídce ( mnou ) a rychlo výměně zadních vlečných tyčí náprav ...( to jsem zjistil , když jsem to měl na jámě - jedna měla vůli asi 1 cm , pak, že se zadní náprava nenatáčí.. )
Pouze to asi nebudu moc hnát , jedu totiž i s boxem , tak aby mě to nesežralo.....
Takže tímto se loučím na 17 dní a pak určitě dodám fotodokumentaci.
Nubirka je po kompletní prohlídce ( mnou ) a rychlo výměně zadních vlečných tyčí náprav ...( to jsem zjistil , když jsem to měl na jámě - jedna měla vůli asi 1 cm , pak, že se zadní náprava nenatáčí.. )
Pouze to asi nebudu moc hnát , jedu totiž i s boxem , tak aby mě to nesežralo.....
Takže tímto se loučím na 17 dní a pak určitě dodám fotodokumentaci.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e