Motor pri volnobehu na 3 valce
Moderátor: Blue Lanos
Takze co sa tyka tej mojej poruchy, uz je odstranena, chyba bola v sacom systeme, poskodene tesnenie sania a zle zmontovane.
Bolo to vlastne sposobene autorizovanym Daewoo servisom, kde mi dotycny namiesto opravy sposobil dlhodobe problemy s motorom. Nastastie som sa obratil na jedneho znameho servisaka, ktory mi po zopar hodinach dal dokopy motor, teraz slape ako novy.
Mimochodom to sycanie na ktore som sa tiez stazoval, bolo sposobene prave falosnym sanim. Takze konecne mozem jazdit bez stresu ze mi motor vypovie sluzbu. Skusil som ho vcera na 500 km trase a podarilo sa mi dosiahnut 195 km/h takze konecne slape ako hodinky
Bolo to vlastne sposobene autorizovanym Daewoo servisom, kde mi dotycny namiesto opravy sposobil dlhodobe problemy s motorom. Nastastie som sa obratil na jedneho znameho servisaka, ktory mi po zopar hodinach dal dokopy motor, teraz slape ako novy.
Mimochodom to sycanie na ktore som sa tiez stazoval, bolo sposobene prave falosnym sanim. Takze konecne mozem jazdit bez stresu ze mi motor vypovie sluzbu. Skusil som ho vcera na 500 km trase a podarilo sa mi dosiahnut 195 km/h takze konecne slape ako hodinky
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..No na tejto konrentej Felicii a aj mnohych dalsich..
..montovali toto kurvitko uz piamo "odbornici" vo fabrike...
(a doteraz nikto nevie, kde udelali soudruzi z NDR chybu)
..ono tieto tesnenia sa radi "nalamuju" pri neopatrnej montazi..
..teda nasadzovani na tie stifty
..jak sa cloveku to tesnenie raz prehne / zalomi /, tak ho rovno moze vyhodit..
...lebo casom si to tade zacne prisavat..
..
a toto nebyva taq casta porucha, ..ak je fsak v dielni iba "vymienac nahradnych dielov" z "diagnostikou v ruke"
taq na takuto zavadu nikdy nepride..
(my sme na tej felde tiez zacali svieckami, klapkou, induckou, vstrekmi..a ked to nepomahalo, napadlo ma pozriet to tesnenie)
..montovali toto kurvitko uz piamo "odbornici" vo fabrike...
(a doteraz nikto nevie, kde udelali soudruzi z NDR chybu)
..ono tieto tesnenia sa radi "nalamuju" pri neopatrnej montazi..
..teda nasadzovani na tie stifty
..jak sa cloveku to tesnenie raz prehne / zalomi /, tak ho rovno moze vyhodit..
...lebo casom si to tade zacne prisavat..
..
a toto nebyva taq casta porucha, ..ak je fsak v dielni iba "vymienac nahradnych dielov" z "diagnostikou v ruke"
taq na takuto zavadu nikdy nepride..
(my sme na tej felde tiez zacali svieckami, klapkou, induckou, vstrekmi..a ked to nepomahalo, napadlo ma pozriet to tesnenie)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Tak moje tesnenie bolo prelozene cez seba, ako ked sa ti zvlni papier a namiesto aby si ho vyrovnal tak tu vlnu pekne prezehlis a vznikne prelisovana jedna vrstva cez druhu. Proste sprasene zmontovane.
A samozrejme tam boli vraj aj nejake ine hadicky poprahadzovane.
Znamy co mi to opravil sa k tomu v akom stave to nasiel ani nechcel vyjadrovat. Povedal mi len toto : "Aj v autorizovanom servise sa najde kreten ktory dokaze takto posrat jednoduchu montaz sacieho kolektoru".
A samozrejme tam boli vraj aj nejake ine hadicky poprahadzovane.
Znamy co mi to opravil sa k tomu v akom stave to nasiel ani nechcel vyjadrovat. Povedal mi len toto : "Aj v autorizovanom servise sa najde kreten ktory dokaze takto posrat jednoduchu montaz sacieho kolektoru".
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Ja teda neviem, mne to studené na benzín ide blbo, ale ked to je prepnuté na LPG, pricom startuje na benzín a rozbieham sa na benzín tak ide dobre (overené v posledných dnoch). Ked to prepne na LPG (je to este studené) ide to dobre. Akosi mi to nejde do hlavy.. Zeby jednotka na riadenie LPG ovplyvnovala motor v rezime "benzín caká na prepnutie na LPG"
Offtopic: ako, resp cím sa dá stiahnut predný brzdový kotuc? betárisko drzi ako kliest
Offtopic: ako, resp cím sa dá stiahnut predný brzdový kotuc? betárisko drzi ako kliest
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
Bud sme sa nepohochopili, alebo skor som to nepochopil ja-peha- píše:IGI tvôj problém je len v benzine LPG jednotka ho neovplinuje lebo tá je riadená lambda sondou a pokud Ti LPGčko šlape tak problém je benzin a treba zrobiť diagnostiku
Na benzín sa bez pridania plynu v studenom stave nerozbehnem, proste to skáce a dusí sa to (po zohriatí, resp trochu vytocení motora to je OK). Ale na ten istý benzín to ide OK ak caká na automatické prepnutie na LPG (tj tusím ked otácky dosiahnu 2500 a zacnú klesat sa sám prepne na LPG).
Nuz, alebo ako si napísal, tak mozem tomu rozumiet tak, ze v rezime cakania na LPG prebieha iná komunikácia Lambda - ECU - vstrekovanie benzínu ako pri trvale zapnutom benzíne
Tusím som cítal, ze pri studenom starte to lambda sondu obchádza uplne...
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Prepínanie máš v poriadku ako čítam ale abych Ti to vysvetlil takž jednoducho obydv systémy sa chovajú ako nezávyslé čiže benzinová jednotka ide stále ale plynová keď sa zapne tak len odpojí a symuluje benzinové vstreky no a je to tak keď robí blbosti v režime benzin tak chyba je tam no a keď LPG tak tam proste sú nezávyslé lebo ber to tak že LPG je len palivo ta jeho jednotka je len pre neho a z benzinom Ti nič nerobí pokud je v činosti Jo a k lambde pokud by bola zlá tak práve že by Ti to nešlo na LPG ale na benzin bez problémou lebo ako som písal tak pri benzine je lambda kontrolná ale pri LPG ho riadí čiže akoby jeho riadiacá jednotka teda len ako Môj šéf hovorý že pklyn je indikátor porúch čo sa Ti na benzine prepečie to Ti plyn nedovolí Jednoznačne chyba je v benzine teda pokud na PLYN šlape ale tam Ti bohužial velmi nepomôžem ale dúfam že sa tu dakdo ozve čo by to vedel
To Igi:
Tento istý problém máme mnohí. A nebude to náhoda. Peha má pravdu. S LPG to nesúvisí. LPG ide OK. Problém je v benzíne. Správa sa to ako prechľastané. Keď tomu dáš viac plynu, o niekoľko sekúnd je po probléme. Ono stačí motor na mieste trocha viac zohriať a rozjazd je bez skackania. Len som zatiaľ neprišiel na to, čo to spôsobuje.
Tento istý problém máme mnohí. A nebude to náhoda. Peha má pravdu. S LPG to nesúvisí. LPG ide OK. Problém je v benzíne. Správa sa to ako prechľastané. Keď tomu dáš viac plynu, o niekoľko sekúnd je po probléme. Ono stačí motor na mieste trocha viac zohriať a rozjazd je bez skackania. Len som zatiaľ neprišiel na to, čo to spôsobuje.
Losos 1.5 SE HB, ´98, bez výbavy
Tj, kým sa to samé prepne na LPG, tak benzín je riadený normálne, tak je-peha- píše:... lebo ber to tak že LPG je len palivo ta jeho jednotka je len pre neho a z benzinom Ti nič nerobí pokud je v činosti ...
Ak áno, preco sa to nespráva rovnako, ako ked je trvale zapnutý benzín
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
To Mil:
ja s tým az taký problém nemám, mám prepnuté na plyn, a ako som uz písal napriek tomu, ze startuje vzdy na benzín tak vtedy to ide ako má.
no teraz som po dlhsom case jazdil len na benzín a moj subjektívny pocit je, ze sa to zhorsilo.
Na LPG ide vsetko OK, (klop klop)
ja s tým az taký problém nemám, mám prepnuté na plyn, a ako som uz písal napriek tomu, ze startuje vzdy na benzín tak vtedy to ide ako má.
no teraz som po dlhsom case jazdil len na benzín a moj subjektívny pocit je, ze sa to zhorsilo.
Na LPG ide vsetko OK, (klop klop)
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG