Motor pri volnobehu na 3 valce
Moderátor: Blue Lanos
Motor pri volnobehu na 3 valce
Ahoj chlapi, mam problem:
Motor mi pri volnobeznych otackach ide na 3 valce. Pri vyssich otackach a normalnej jazde nepocitujem ziaden problem.
Bol som na diagnostike v servise a tam mi povedali ze vraj krokovy motorcek vonobehu. Tak som kupil original made in Korea a vymenil, ziadna zmena
Kable k svieckam su nove, sviecky su tiez nove.
EGR zaslepeny.
Problem bez zmeny.
Napada niekoho cim este by to mohlo byt?
Otacky mi na volnobehu drzia dobre. nekolisu.
Tlaky vo valcoch su dobre, olej mi nezere.
tak co mu sakra je
Motor mi pri volnobeznych otackach ide na 3 valce. Pri vyssich otackach a normalnej jazde nepocitujem ziaden problem.
Bol som na diagnostike v servise a tam mi povedali ze vraj krokovy motorcek vonobehu. Tak som kupil original made in Korea a vymenil, ziadna zmena
Kable k svieckam su nove, sviecky su tiez nove.
EGR zaslepeny.
Problem bez zmeny.
Napada niekoho cim este by to mohlo byt?
Otacky mi na volnobehu drzia dobre. nekolisu.
Tlaky vo valcoch su dobre, olej mi nezere.
tak co mu sakra je
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
- Reklama
Zjisti který je to válec a přehoď svíčky mezi sebou. I když jsou nové, může se stát že v některých otáčkách je vadná. Je to sice malá pravděpodobnost, ale je tu. To samé bych udělal případně i ze svíčkovými kabely. Je potřeba vyloučit všechny možnosti.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
z jakého důvodu ?JRD McLAREN píše:Brousku.. aj Radovan43
Lanos pojde bud na 4 valce..alebo len 2..
..ak mash dojem ze ide na 3..
a to len na volnobehu, tak to asi len kablami a svieckami..
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ..lebo...
Lanos ma 2 dvojite indukcne cievky, teda..
2 a 2 sviecky palia vzdy naraz....
..
ak je jedna z dvojice sviecok zla, alebo kabel zly..
tak poriadne nebude palit ani "ta co je dobra"..
..cize na volnobehu to fakt pojde ako traktor..
ale "poriadne" len na dva valce..
Lanos ma 2 dvojite indukcne cievky, teda..
2 a 2 sviecky palia vzdy naraz....
..
ak je jedna z dvojice sviecok zla, alebo kabel zly..
tak poriadne nebude palit ani "ta co je dobra"..
..cize na volnobehu to fakt pojde ako traktor..
ale "poriadne" len na dva valce..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
To JRD McLAREN .
díky za vysvětlení, holt ty stará a jednoduchá řešení již neplatí a mezi námi proč to dělat jednoduše , když to jde složitě. Přesný příklad Citroen Saxo, když odejte jedna cívka na svíčce, mění se všechny( jeden celek). Ach jó
díky za vysvětlení, holt ty stará a jednoduchá řešení již neplatí a mezi námi proč to dělat jednoduše , když to jde složitě. Přesný příklad Citroen Saxo, když odejte jedna cívka na svíčce, mění se všechny( jeden celek). Ach jó
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no..mam to odskusane na vlastnej kozi..na Nubire..
Vsetky 4valce maju rovnaky sytem..
a mne jakosi zacal jeden kabel prerazat, lebo ho trosku "nahlodala kyselinka"
a f tom momente, jak sa to stalo,..tak som motor "ocami" dotlacil domov na dvoch valcoch..
Vsetky 4valce maju rovnaky sytem..
a mne jakosi zacal jeden kabel prerazat, lebo ho trosku "nahlodala kyselinka"
a f tom momente, jak sa to stalo,..tak som motor "ocami" dotlacil domov na dvoch valcoch..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Tak dik za radu, to znamena ze chyba asi nebude v elektrike.
Pretoze ja som uz vyskusal 3 rozne sady sviecok a stale to bolo rovnake.
Nemoze byt ciastocne upchata tryska paliva na jednom z valcov? Alebo niektory ventil?
V servise mi tvrdili ze ventile a hydrostely su v poriadku A diagnostika vyhodila chybu krokoveho motorceka, preto som aj kupil novy.
Pretoze ja som uz vyskusal 3 rozne sady sviecok a stale to bolo rovnake.
Nemoze byt ciastocne upchata tryska paliva na jednom z valcov? Alebo niektory ventil?
V servise mi tvrdili ze ventile a hydrostely su v poriadku A diagnostika vyhodila chybu krokoveho motorceka, preto som aj kupil novy.
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
nejsi prvni kdo ma tento problem.zjisti ktery to je valec.zmer kompresi.pokud bude dobra prohod zapalovaci kabely (1a3 nebo 2a4).pak vyndej vstrik a zkus ho prohodit na jiny valec.pokud se nic nezmeni je to problem ktery uz ma nekdo jiny a to se po netu asi vyrsit neda.a jeste me napadla jedna vec docela dulezita prohledni si jak vypada vackova hridel.muze byt na jednom valci(jedne vacce)ubrousena a diky tomu ro bude zlobit.uz se nam to parkrat stalo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Motor pri volnobehu na 3 valce
Radovan43 píše:Ahoj chlapi, mam problem:
Motor mi pri volnobeznych otackach ide na 3 valce. Pri vyssich otackach a normalnej jazde nepocitujem ziaden problem.
...
tak nieco podobné zacalo robit aj mne. Po starte sa motor a celé auto strasne trase, akoby len tak-tak drzalo volnobeh. Robí to iba pri studenom starte, ked sa to zohreje, tak startuje dobre.
Podla toho co som cítal, by to mohli byt káble, ale preco to prestane po zohriatí
Zacalo to robit pri tých horúcavách, potom prestalo a teraz to robí stále.
Zmeral som káble k svieckam, mali hodnoty od 2,3 do 4,5K-ohm.
Lanos 1,5l, 5dv., BRC-LPG
No ako som uz pisal , kable mam nove a tie stare boli tiez OK.
Skusal som postupne odpajat vstrekovacie trysky a pri 2 valci v smere od zapalovania motor siel bez zmeny.
Moj predpoklad je > upchata tryska - mozno iba ciastocne.
Pretoze na diagnostike nic nehlasilo, tak fungovat urcite bude, inak by sa motor vo vyssich otackach dusil. Ak by nesiel jeden valec (brzil by cely motor. Alebo sa mylim
Skusal som postupne odpajat vstrekovacie trysky a pri 2 valci v smere od zapalovania motor siel bez zmeny.
Moj predpoklad je > upchata tryska - mozno iba ciastocne.
Pretoze na diagnostike nic nehlasilo, tak fungovat urcite bude, inak by sa motor vo vyssich otackach dusil. Ak by nesiel jeden valec (brzil by cely motor. Alebo sa mylim
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
radovane je to jasne vstrik kdyz mas nove kabely a svicky.pravdepodobne nepomuze ani vycisteni chce to novy vstrik.
jinak my je cistime spc.pripravkem na karburatory a to tak ze do nej pustime 8v(v podstate 12 ale pres odpor)ona se otevre a pak tlakem vzduchu z kompresoru protlacime tu sracku na cisteni-ve smeru od trysky do listy
jinak my je cistime spc.pripravkem na karburatory a to tak ze do nej pustime 8v(v podstate 12 ale pres odpor)ona se otevre a pak tlakem vzduchu z kompresoru protlacime tu sracku na cisteni-ve smeru od trysky do listy
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil