Kolko km vydrzi motor na ESPERE
Moderátor: Blue Lanos
Kolko km vydrzi motor na ESPERE
Neviete niekto kolko km vydrzi motor na ESPERE, ak jazdim na plyn, pravidelne menim olej a sviecky kazdych 10 000 km, a staram sa o neho?
MAM ESPERKO, BORDOVE, S PLYNOM, NAJAZDENYCH CCA 180 TIS. KM
- Reklama
No to je tazka otazka a asi ti na nu nikto neodpovie presne. Vzdy zalezi ako sa o motor staras, tak ako pises, ako ho ho zatazujes, ake pripravky pouzivas a je tu kopu inych faktorov...
Ale poznam chlapika, ktory na espere robil taxi a mal najazdenych 380 000 km a o auto sa staral.
Ale poznam chlapika, ktory na espere robil taxi a mal najazdenych 380 000 km a o auto sa staral.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Rumcajz
- Příspěvky: 329
- Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
- Bydliště: Martin, SR
- Kontaktovat uživatele:
haj...
.. no ja mam na jednom 178tis na dalšom niečo cez 200tis a ďalej 81tis a 90tis...
.. sú to 2.0l 8ventili, o ktorých sa vraví, že sú nezničitelné...
.. sused má 1.5-ku na ktorej má okolo 750tis a jede dál....
.. menil na ňom len nejaké sprostosti ako na každom..
adios
.. no ja mam na jednom 178tis na dalšom niečo cez 200tis a ďalej 81tis a 90tis...
.. sú to 2.0l 8ventili, o ktorých sa vraví, že sú nezničitelné...
.. sused má 1.5-ku na ktorej má okolo 750tis a jede dál....
.. menil na ňom len nejaké sprostosti ako na každom..
adios
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
- Rumcajz
- Příspěvky: 329
- Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
- Bydliště: Martin, SR
- Kontaktovat uživatele:
keby som to nevidel na vlastne oči....
.. menil asi štyri krát vodičovú sedačku...
.. už som videl aj stary mercedes ktorý mal cez 900tis, asi nejaka 190-ka
.. menil asi štyri krát vodičovú sedačku...
.. už som videl aj stary mercedes ktorý mal cez 900tis, asi nejaka 190-ka
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
nexia
....joj Peha ( a tyto asi víš, nebo najdeš ) už tady servru byla nexia z nějakých ostrovů s 900tisíci km na tachometru....
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja nevim jestli tam byla generalka takle to bylo dovezeny z nemecka ja sem tomu jen 10 tisic pridal
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no uz som to tu spomiinal..aspon 10x..
ked som generalkoval motor.. a meral opotrebenie na kluke..
tak medza opotrebenia je 0.08mm
no ja som "najhorsie" lozisko nameral asi 0,027mm
a to mal motor " iba " 134tis.km....(ci kolko som to pisal)
..suseda z "druhym" motorom z vrakaca ..maaa natocene cez 180tis..
a nexia na vrakaaci mala cez 120..
takze ja to vidim tak, ze motor 300tis, bez generalky vydrziii..
a pre porovnanie, sused ma Feldu Combi 1.6MPI.. teda VW motor..
nabehanych cez 374tis. ..a motor uz trosku papkaa olej..
..a za studena kapku dymiii...ale po 320tis. to nic nepotreovalo..
no a "perlicka" nazaver..
trojvalcové turbodiesely 1.4 s výkonmi 51 kW, 59 kW koncernu VW,
maju "vyrobcom" predpokladanu zivotnost cca 150tis.km..
..a pri cene "NOVEJ FABIE" ..si clovek povie .. NONEKUPTO...
ked som generalkoval motor.. a meral opotrebenie na kluke..
tak medza opotrebenia je 0.08mm
no ja som "najhorsie" lozisko nameral asi 0,027mm
a to mal motor " iba " 134tis.km....(ci kolko som to pisal)
..suseda z "druhym" motorom z vrakaca ..maaa natocene cez 180tis..
a nexia na vrakaaci mala cez 120..
takze ja to vidim tak, ze motor 300tis, bez generalky vydrziii..
a pre porovnanie, sused ma Feldu Combi 1.6MPI.. teda VW motor..
nabehanych cez 374tis. ..a motor uz trosku papkaa olej..
..a za studena kapku dymiii...ale po 320tis. to nic nepotreovalo..
no a "perlicka" nazaver..
trojvalcové turbodiesely 1.4 s výkonmi 51 kW, 59 kW koncernu VW,
maju "vyrobcom" predpokladanu zivotnost cca 150tis.km..
..a pri cene "NOVEJ FABIE" ..si clovek povie .. NONEKUPTO...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
To je trošku blbě řečeno nebo spíš bejvá chápáno. Výrobce (občas) zveřejní nějaký minimální projektový hodnoty motoru. Nedavno za to byl jebanej Fiat, že zvěřejnil že JTDčka v Puntu jsou dělaný taky na asi 150 tis km... Rozdíl je ten, že třeba dřív to nebejvalo na 180 ale na 80 tis km.JRD McLAREN píše: trojvalcové turbodiesely 1.4 s výkonmi 51 kW, 59 kW koncernu VW,
maju "vyrobcom" predpokladanu zivotnost cca 150tis.km..
..a pri cene "NOVEJ FABIE" ..si clovek povie .. NONEKUPTO...
Mysli že generálky se dělaly naposled v dobách šáres 120 po každejch 100 tis km. Tenkrát se to možná ještě vyplatilo. Ale dneska... max po převanym rozvoďáku.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no chapaane nechapaaane...
..
ono motory 1.2HTP (8;16V), 1.4FSI 1.4TDI.. (nepletme si benziny 1.4MPI a 1.4FSI)
su u VW radene medzi LOW-ENDy..
a teda cenovo najlacnejsie..
..
a taktiez sa montuju do "najnizzsej triedy vozov"
(Fabia, Polo, Fox)..
a statistika ukazuje, ze na tychto vozoch je za cca 8r provozu
nabehanych max. okolo 130tkm.
a "vikendove vodicky" maju len necelych 40tkm za 8r prevadzky.
(statistika, ktoru som si na vlastne oci pozrel v robote)
..
a aj ked teraz zoberem v uvahu " 3 roky servis gratis " ..
tak "vecsie firmy" co maju fobie 1.2HTP maju za 5-6 rokov natocenie nieco k 120tis.
a to na tom aute clovek vidi "ze to nema pana" ..klasicka firemna jazdenka..
takze u VW si to dobre spocitali..a vedia ze motor "zaruku" prezije..
a aj to ze im nanho bude stacit zivotnost 150tiskm.
..jednoduho "lacnejsi material" = "nizka cena" = "nizka zivotnost"..
..
ono motory 1.2HTP (8;16V), 1.4FSI 1.4TDI.. (nepletme si benziny 1.4MPI a 1.4FSI)
su u VW radene medzi LOW-ENDy..
a teda cenovo najlacnejsie..
..
a taktiez sa montuju do "najnizzsej triedy vozov"
(Fabia, Polo, Fox)..
a statistika ukazuje, ze na tychto vozoch je za cca 8r provozu
nabehanych max. okolo 130tkm.
a "vikendove vodicky" maju len necelych 40tkm za 8r prevadzky.
(statistika, ktoru som si na vlastne oci pozrel v robote)
..
a aj ked teraz zoberem v uvahu " 3 roky servis gratis " ..
tak "vecsie firmy" co maju fobie 1.2HTP maju za 5-6 rokov natocenie nieco k 120tis.
a to na tom aute clovek vidi "ze to nema pana" ..klasicka firemna jazdenka..
takze u VW si to dobre spocitali..a vedia ze motor "zaruku" prezije..
a aj to ze im nanho bude stacit zivotnost 150tiskm.
..jednoduho "lacnejsi material" = "nizka cena" = "nizka zivotnost"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov