Tak je to doma - první dojmy a zkušennosti
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no litrovy Spark ma pod kapotiu uplne iny "agregat"..
..iny motor, prevodovka, "secko"
..
kdezto Spark 0.8 ma agregat totozny z Matizom I. ( II. - 0.8 )
.
a co som cital testy, tak tymto 1.0kam vitykali prave slabsi tah, a slabsiu akceleraciu
..aj u Matiza II. aj u Sparka..
..lenze ci je to Motorom, alebo Prevodovkou...mmm.. neviem posudit..
...lebo som sa ftych autach neviezol.. ( mysli nesoferoval )..
..iny motor, prevodovka, "secko"
..
kdezto Spark 0.8 ma agregat totozny z Matizom I. ( II. - 0.8 )
.
a co som cital testy, tak tymto 1.0kam vitykali prave slabsi tah, a slabsiu akceleraciu
..aj u Matiza II. aj u Sparka..
..lenze ci je to Motorom, alebo Prevodovkou...mmm.. neviem posudit..
...lebo som sa ftych autach neviezol.. ( mysli nesoferoval )..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
To jsem už čet než jsme ho koupil. Jak to myslíš, že litrák má menší válce a krouťák ? Papírově má krouťák asi o 91 oproti 71 Nm větší. A výkon i krouťák má litrák posazený o pár set otáčrk níž. Podle mně má 4ku a 5ku moc dlouhou. Nebo jsm jenom prostě zvyklej ze Soptíka ject na 5ku 60, přidat a ject 90
Až budu doma, dodam snad fotky. Odpoledne jedu na tu evidenčku.
Až budu doma, dodam snad fotky. Odpoledne jedu na tu evidenčku.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvám se za zpoždění, já po příchodu z práce pad na držku a usnul doteď Jináč mam zajímavý zjištění ohledně plynovýho pedálu. Na mně je umístěnej moc pravo takže od půlky dráhy jsem se přistih jak ošlapávam tapecírunk na boku. Proto jsem tomu tolik nešlapal na krk a netočil ho. Vždycky jsem myslel že mam plnej knedlík a ona to byla nějaká boční strana podlahy či co. Takže nohu kapku vlevo (ne zas moc kvůli brzdě) a už točí a celkem i jede. Ale fakt nejsem zvyklej moc jezdit trvale skoro na plnej plyn.
Ve městě je to nářez - king of the city ! Holky čučej, ostatní dávaj bacha aby se vešly tam co já o tom ani nepřmejšlim.... Ještě jsem se soustředil na ten podvozek oproti Soptíkovi. Je prostě jinej. U Soptíka poznam který kolo se smýkne nebo poskočí, ztratí adhezy a tak. Mates oproti tomu působí jako kompaktní celek. Nadskočí komplet všema čtyřma neska jsem ho kpku projel na dálnici kolem Berouna. Do cca 80 km je to paráda, mezi 80-100 KM/h to je snesitelný ale na 130 jsem ho na objezdu Berouna prostě rozhoupával pěkně dlouho. Udržet se to dalo ale nějaká pružnost nad 100 km/h prakticky neexistuje.
Jdu dávat fotky do galerie Spark, páč linkování do tématu vždycky zvoram.
Ve městě je to nářez - king of the city ! Holky čučej, ostatní dávaj bacha aby se vešly tam co já o tom ani nepřmejšlim.... Ještě jsem se soustředil na ten podvozek oproti Soptíkovi. Je prostě jinej. U Soptíka poznam který kolo se smýkne nebo poskočí, ztratí adhezy a tak. Mates oproti tomu působí jako kompaktní celek. Nadskočí komplet všema čtyřma neska jsem ho kpku projel na dálnici kolem Berouna. Do cca 80 km je to paráda, mezi 80-100 KM/h to je snesitelný ale na 130 jsem ho na objezdu Berouna prostě rozhoupával pěkně dlouho. Udržet se to dalo ale nějaká pružnost nad 100 km/h prakticky neexistuje.
Jdu dávat fotky do galerie Spark, páč linkování do tématu vždycky zvoram.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No Krtku ..
mash pravdu..ze papirově ma lepsi parametry..
ale subjektivny pocit z jazdy uz asi poznash,..
a treba brat v uvahu, ze Spark 1.0 je asi o 60kilo tazzsi nez Spark 0.8 ( 795 ku 855 )
TROCHA TECHNIKY:
vybuch zmesi v 0.8 tlaci na piest z vacsou plochou, --teda clovek ma pocit lepsieho tahu..
vybuch zmesi c 1.0 tlaci na piest z mensou plochou, -- teda po presadnuti by si mal pocit, ze ten litrak netaha tak dobre..
a je to aj tymi prevodovkamy, 0.8 ma o nieco kratcie rychlosti, nez 1.0..
som si to schvalne vygooglil na nete, 1.0 ma vacsiu maximalku nez 0.8, a neni to sposobene len motorom...
..ja ti mozem akurat na "margo dojmu" povedat,..
ze Oktavka 1.9TDI mi pride zivsia nez Passat 1.9TDI..
a to maju tie iste motory..
..f kazdom pripade, Spark 0.8 by asi rychlesie nez 1.0 nesiel..
..ale zato by si vnom mal pocit "sviznej jazdy" u 1ky 2ky, potiazne 3ky..
..tak ale sak neni to stavanee jako sportaaak ze aano ..
mash pravdu..ze papirově ma lepsi parametry..
ale subjektivny pocit z jazdy uz asi poznash,..
a treba brat v uvahu, ze Spark 1.0 je asi o 60kilo tazzsi nez Spark 0.8 ( 795 ku 855 )
TROCHA TECHNIKY:
vybuch zmesi v 0.8 tlaci na piest z vacsou plochou, --teda clovek ma pocit lepsieho tahu..
vybuch zmesi c 1.0 tlaci na piest z mensou plochou, -- teda po presadnuti by si mal pocit, ze ten litrak netaha tak dobre..
a je to aj tymi prevodovkamy, 0.8 ma o nieco kratcie rychlosti, nez 1.0..
som si to schvalne vygooglil na nete, 1.0 ma vacsiu maximalku nez 0.8, a neni to sposobene len motorom...
..ja ti mozem akurat na "margo dojmu" povedat,..
ze Oktavka 1.9TDI mi pride zivsia nez Passat 1.9TDI..
a to maju tie iste motory..
..f kazdom pripade, Spark 0.8 by asi rychlesie nez 1.0 nesiel..
..ale zato by si vnom mal pocit "sviznej jazdy" u 1ky 2ky, potiazne 3ky..
..tak ale sak neni to stavanee jako sportaaak ze aano ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
tak fotky uploadnutý do galérky Spark. Mam jih kapku víc ale opakujou se nebo jsou dost rozmazaný. Tohle je všechno co jde z mýho Aipteka použít. Tak se kochejte a mudrujte
Snažim se ukecat mladou aby se zaregistrovala a začla sem chodit.
Snažim se ukecat mladou aby se zaregistrovala a začla sem chodit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram