Tak je to doma - první dojmy a zkušennosti

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

A mozno ma litrovy motor aj ine prevody, nakalibrovane na vyssi vykon. Potom moze byt subjektivny pocit z tahu oboch motorov rovnaky.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no litrovy Spark ma pod kapotiu uplne iny "agregat"..
..iny motor, prevodovka, "secko"
..
kdezto Spark 0.8 ma agregat totozny z Matizom I. ( II. - 0.8 )

.
a co som cital testy, tak tymto 1.0kam vitykali prave slabsi tah, a slabsiu akceleraciu
..aj u Matiza II. aj u Sparka..

..lenze ci je to Motorom, alebo Prevodovkou...mmm.. neviem posudit..
...lebo som sa ftych autach neviezol.. ( mysli nesoferoval )..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Asi to nezobrazuje spravne, tak si treba v lavej liste vybrat POROVNAVACIE TESTY a potom uplne dolu kliknut na test PIATI TRPASLICI.
Matiz 1.0 je tam hviezda.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

To jsem už čet než jsme ho koupil. Jak to myslíš, že litrák má menší válce a krouťák ? Papírově má krouťák asi o 91 oproti 71 Nm větší. A výkon i krouťák má litrák posazený o pár set otáčrk níž. Podle mně má 4ku a 5ku moc dlouhou. Nebo jsm jenom prostě zvyklej ze Soptíka ject na 5ku 60, přidat a ject 90 :D
Až budu doma, dodam snad fotky. Odpoledne jedu na tu evidenčku.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Krtek: Nebo jsm jenom prostě zvyklej ze Soptíka ject na 5ku 60, přidat a ject 90 :D

No a potom ze sa rozsvecuje CHECK :D :D :D
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Krtek píše:..... Na okreskách to prostě udržet na 5ku nejde.....
To je zajímavý - já mám litrovku Matíze, jiný silnice než okresky tady v okolí nemám a 5ka jde normálně.
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

Krtek - choď na plac čo najskôr dajaké foto. Zvonka ale hlavne zvnútra a nešetri. Keby si mohol aj v tme pri osvetlení nech vidíme aké má vnútorné osvetlenie. A inak gratulujem.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Omlouvám se za zpoždění, já po příchodu z práce pad na držku a usnul doteď :shock: Jináč mam zajímavý zjištění ohledně plynovýho pedálu. Na mně je umístěnej moc pravo takže od půlky dráhy jsem se přistih jak ošlapávam tapecírunk na boku. Proto jsem tomu tolik nešlapal na krk a netočil ho. Vždycky jsem myslel že mam plnej knedlík a ona to byla nějaká boční strana podlahy či co. Takže nohu kapku vlevo (ne zas moc kvůli brzdě) a už točí a celkem i jede. Ale fakt nejsem zvyklej moc jezdit trvale skoro na plnej plyn.
Ve městě je to nářez - king of the city ! Holky čučej, ostatní dávaj bacha aby se vešly tam co já o tom ani nepřmejšlim.... Ještě jsem se soustředil na ten podvozek oproti Soptíkovi. Je prostě jinej. U Soptíka poznam který kolo se smýkne nebo poskočí, ztratí adhezy a tak. Mates oproti tomu působí jako kompaktní celek. Nadskočí komplet všema čtyřma :o neska jsem ho kpku projel na dálnici kolem Berouna. Do cca 80 km je to paráda, mezi 80-100 KM/h to je snesitelný ale na 130 jsem ho na objezdu Berouna prostě rozhoupával pěkně dlouho. Udržet se to dalo ale nějaká pružnost nad 100 km/h prakticky neexistuje.
Jdu dávat fotky do galerie Spark, páč linkování do tématu vždycky zvoram.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No Krtku ..
mash pravdu..ze papirově ma lepsi parametry..

ale subjektivny pocit z jazdy uz asi poznash,..
a treba brat v uvahu, ze Spark 1.0 je asi o 60kilo tazzsi nez Spark 0.8 ( 795 ku 855 )

TROCHA TECHNIKY:
vybuch zmesi v 0.8 tlaci na piest z vacsou plochou, --teda clovek ma pocit lepsieho tahu..
vybuch zmesi c 1.0 tlaci na piest z mensou plochou, -- teda po presadnuti by si mal pocit, ze ten litrak netaha tak dobre..

a je to aj tymi prevodovkamy, 0.8 ma o nieco kratcie rychlosti, nez 1.0..
som si to schvalne vygooglil na nete, 1.0 ma vacsiu maximalku nez 0.8, a neni to sposobene len motorom...

..ja ti mozem akurat na "margo dojmu" povedat,..
ze Oktavka 1.9TDI mi pride zivsia nez Passat 1.9TDI..
a to maju tie iste motory..

..f kazdom pripade, Spark 0.8 by asi rychlesie nez 1.0 nesiel..
..ale zato by si vnom mal pocit "sviznej jazdy" u 1ky 2ky, potiazne 3ky..
..tak ale sak neni to stavanee jako sportaaak ze aano ..
:mrgreen:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

tak fotky uploadnutý do galérky Spark. Mam jih kapku víc ale opakujou se nebo jsou dost rozmazaný. Tohle je všechno co jde z mýho Aipteka použít. Tak se kochejte a mudrujte :D
Snažim se ukecat mladou aby se zaregistrovala a začla sem chodit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

A jak to potom budete řešit asi si budete házet korunou kdo bude na fóre :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

normálně, máme 2 kompy
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No já mám 2x PC a notebook každý má svúj net čiže 1x kabel a 1x bezkabelovej no a k tomu mám net v mobile a věř nebo ne ale mám ešte 3x babskou společnost a když tyhle vlezou na netík tak musim čekat až pudu do práce :lol: :lol: :lol: Tady mám větší klídek :lol:
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

Naozaj je to pekné autíčko. Páči sa mi palubovka, len treba zvyknúť že prístojovka nie je v rovine očí ale troška vpravo. Ale je to dobre spravené. Konečne že aj batožinový priestor je osvetlený. To sa veľmi zíde hlavne v noci. Takže veľa šťastných kilometrov bez nehody a poruchy.
Odpovědět

Zpět na „SPARK“