teplo v auticku:-)
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
no uvidis hlavne jestli to byl cistic chaldiciho systemu.ne utesnovac to je presnej opak.ale nemusi to pomoct nam to pomaha nekdy .
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Nebudem zakladat nove vlakno ale chcem sa podelit o radost z toho ze uz zase kurim .
Nedavno sa zozimilo a tak ked som isiel domov, pri ziline, kde je o par stupnov chladnejsie nez v BA, to akosi prestaalo kurit a za strbou som uz v aute mrzol.
Takze som vyuzil kontakty v RV (peha vie ake ) a preplachol radiator. Proste odhadicovat, vypustit nemrzku a vodovo napojit na vystup radiatoru a zo vstupu chytat do vedra. Sice tlak vody nebol bohvieaky ale pri prvom vedre vyslo z radiatoru nieco podobne obsahu zumpy. Hnede a huste. Dalsie 3 vedra uz boli cire akurat s trochou hrdzaveho piesku a par hrdzavych suplat.
Na ceste do BA som si potom uzival kurenie uz v bielom pasme celou cestou, takze som dorazil pekne pripeceny .
Ked tak nad tym rozmyslam, tak som si to sposobil asi sam. Ked som espero kupil tak v nadrzke bola cira kvapalina, ktora vsak nezamrzla, takze tam bol asi stary fridex stabil alebo take nieco co jednak nei je vhodne do motorov s hlinikovou hlavou a navyse nechrani pred hrdzou tak dobre ako modernejsie nemrzky (ak vobec nejako chrani). Tu so vymenil za G12 (cervena) a ta pravdepdobne rozpustila hrdzu ktora potom upchala kurenie.
Takze aj s prechodom na novu, lepsiu nemrzku je to rovnako nebezpecne ako s olejmi. Prechodom na novy lepsi mozete nieco upchat a znefunkcnit.
Som este zvedavy dokedy to radiator vydrzi. Jednak kvoli tej hrdzi neviem co hrdzavelo a kolko sa jej este uvolni a takisot som nepreplachoval chladic, ale ten ma snad vacsie rurky a v nom sa nic neusadzalo. Inak sa to z neho moze dostat do radiatora znovu.
Nedavno sa zozimilo a tak ked som isiel domov, pri ziline, kde je o par stupnov chladnejsie nez v BA, to akosi prestaalo kurit a za strbou som uz v aute mrzol.
Takze som vyuzil kontakty v RV (peha vie ake ) a preplachol radiator. Proste odhadicovat, vypustit nemrzku a vodovo napojit na vystup radiatoru a zo vstupu chytat do vedra. Sice tlak vody nebol bohvieaky ale pri prvom vedre vyslo z radiatoru nieco podobne obsahu zumpy. Hnede a huste. Dalsie 3 vedra uz boli cire akurat s trochou hrdzaveho piesku a par hrdzavych suplat.
Na ceste do BA som si potom uzival kurenie uz v bielom pasme celou cestou, takze som dorazil pekne pripeceny .
Ked tak nad tym rozmyslam, tak som si to sposobil asi sam. Ked som espero kupil tak v nadrzke bola cira kvapalina, ktora vsak nezamrzla, takze tam bol asi stary fridex stabil alebo take nieco co jednak nei je vhodne do motorov s hlinikovou hlavou a navyse nechrani pred hrdzou tak dobre ako modernejsie nemrzky (ak vobec nejako chrani). Tu so vymenil za G12 (cervena) a ta pravdepdobne rozpustila hrdzu ktora potom upchala kurenie.
Takze aj s prechodom na novu, lepsiu nemrzku je to rovnako nebezpecne ako s olejmi. Prechodom na novy lepsi mozete nieco upchat a znefunkcnit.
Som este zvedavy dokedy to radiator vydrzi. Jednak kvoli tej hrdzi neviem co hrdzavelo a kolko sa jej este uvolni a takisot som nepreplachoval chladic, ale ten ma snad vacsie rurky a v nom sa nic neusadzalo. Inak sa to z neho moze dostat do radiatora znovu.
Nie, nie. Ja som len v dielni preplachol vodou z vodovodu radiator opacnym smerom nez cezen prudi chladiaca zmes. Ziadne sajrajtiky som nepouzil. Mozno, keby som pouzil nemusel by som preplachovat, ale jazdit s tym svinstvom rozpustanym na sracku by som radsej nechcel. Ktovie ci to bola len hrdza alebo predosly majitel skusal na pretesnenie kavu alebo nieco podobne.