Svetla
Moderátor: Blue Lanos
Pristup tam je katastrofalni , ale az to budes delat po desaty , tak uz ti to pujde
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- Reklama
Takze uz mi je to jasne. Moje espero (predpokladam ze nielen moje, ale mozno sa mylim) ma pri studenom motore s minimalnym odberom 14.7V, pri zapnutych svetlach a ventilatore 14.56V. Ale pri zohriatom motore ma uz len 14.1V a pri zapnutych svetlach 13.9V. Velmi mi to pripomina skodovku az na to, ze tam to bolo vsetko o pol volta nizsie.Jupi píše:A nechces ten problem s palubnym napatim vyriesit? Skus si vycistit zemniace body. Ja som v svojej Nexii ocistil a zakonzervoval len ten co je priamo pod baterkou a zrazu mi stuplo napatie z 13,8 na 14,7. Este som dobre dotiahol svorky na baterke (ale samozrejme bez ich pokrivenia) a vsetky kable, co sa pripajaju ku svorke (samozrejme pred tym tiez ocistit a potom natriet vazelinou). No a prestal som mat problemy aj s motorom, ktory mal obcas chut skapat.ppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V.
Z toho mi vyplyva otazka: espero ma regulator osve? Viem ze je v alternatore, ale ci je mimo usmernovaca, proste ci sa da vymenit za nejaky domaci bastl ? Na Felde je napr priskturkovany zvonku na alternatore a nahradit ho nie je velky problem. Pripadne ci nemate skusenost s tym, ze novsie regulatory uz nemaju taky problem s ohriatim?
pokial ma pamat neklame tak espero mamregler v jednom bloku s mostikom takze...ppp píše:Takze uz mi je to jasne. Moje espero (predpokladam ze nielen moje, ale mozno sa mylim) ma pri studenom motore s minimalnym odberom 14.7V, pri zapnutych svetlach a ventilatore 14.56V. Ale pri zohriatom motore ma uz len 14.1V a pri zapnutych svetlach 13.9V. Velmi mi to pripomina skodovku az na to, ze tam to bolo vsetko o pol volta nizsie.Jupi píše:A nechces ten problem s palubnym napatim vyriesit? Skus si vycistit zemniace body. Ja som v svojej Nexii ocistil a zakonzervoval len ten co je priamo pod baterkou a zrazu mi stuplo napatie z 13,8 na 14,7. Este som dobre dotiahol svorky na baterke (ale samozrejme bez ich pokrivenia) a vsetky kable, co sa pripajaju ku svorke (samozrejme pred tym tiez ocistit a potom natriet vazelinou). No a prestal som mat problemy aj s motorom, ktory mal obcas chut skapat.ppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V.
Z toho mi vyplyva otazka: espero ma regulator osve? Viem ze je v alternatore, ale ci je mimo usmernovaca, proste ci sa da vymenit za nejaky domaci bastl ? Na Felde je napr priskturkovany zvonku na alternatore a nahradit ho nie je velky problem. Pripadne ci nemate skusenost s tym, ze novsie regulatory uz nemaju taky problem s ohriatim?
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..a mne z toho vychadza..
..ze ja to secko asi fotim pre srandu kraalikov...
http://ba.zsvs.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
http://www.daewooparts.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
..ze ja to secko asi fotim pre srandu kraalikov...
http://ba.zsvs.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
http://www.daewooparts.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Regulátor je samostatne . Diodový mostík je velmi častá závada u týchto typov.Väčšinou je teda nutné meniť len mostík ten robí aj ten zvuk čo si myslia ludia že hučí ložisko.Ložiská sa predsa dajú skontrolovať pri rozobratí.Tie vydržia niekolko 100tisíc Km.Pokial napätie klesá pod prvú nameranú hodnotu bez zátaže tak to už nemôže byt regulátorom ten predsa udržuje to prvé napätie.pokles znamená slabý výkon a to môžu sôsobovať diody.JRD McLAREN píše:..a mne z toho vychadza..
..ze ja to secko asi fotim pre srandu kraalikov...
http://ba.zsvs.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
http://www.daewooparts.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
Môže mi nekto v skratke povedať o čom tu je reč, aby som bol aj ja múdresjší??
Dik
Dik
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Rumcajz
- Příspěvky: 329
- Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
- Bydliště: Martin, SR
- Kontaktovat uživatele:
zdravím, ja len tak... moja skúsenosť...
.. jedného dňa som tiež vymenil žiarovky za silnejšie ( tie s tou vyššou svietivosťou ) a asi po pol roku mi začali blbnúť relátka.
.. keď som chcel vypnúť svetlá tak ostali zapnute ( relé nevyplo ) ..
.. keď mi to urobilo ráno, som si nevšimol, že svetlá nevyplo.. tak čuduj sa..... baterka offfff
pri rozobratí relé... boli úplne spálené kontakty..
dal som tam pôvodné žárofky a kašlem už nas to...
( idem vymeniť komplet svetlomety, idem sa pohrat trošku.. )
cao
.. jedného dňa som tiež vymenil žiarovky za silnejšie ( tie s tou vyššou svietivosťou ) a asi po pol roku mi začali blbnúť relátka.
.. keď som chcel vypnúť svetlá tak ostali zapnute ( relé nevyplo ) ..
.. keď mi to urobilo ráno, som si nevšimol, že svetlá nevyplo.. tak čuduj sa..... baterka offfff
pri rozobratí relé... boli úplne spálené kontakty..
dal som tam pôvodné žárofky a kašlem už nas to...
( idem vymeniť komplet svetlomety, idem sa pohrat trošku.. )
cao
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no bohuzel nema, musis to poznat ze svitis kdyz vypnes zapalovani, od toho tam je ten zvukovy modul
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Ja mám až dve.Sú v predu nad nárazníkom.Ked svietia tak naozaj svietia.A dokonca je každá strana zvlášť.Stačí sa pozrieť.furo píše:prosim nevie mi niekto poradit ak zapnem stretavacky po chvylke prestanu svietit ak je auto studene svietia prosim pomoc.
sorač mam ESPERO
Inak relátka sú poruchové ,ale to je naschvál aby nedochádzalo k poruche vypínačov a prepínačov ,tak je namáhané len relátko ktoré sa lahko mení a je aj lacnejšie.