Nepravidelný chod motoru

Moderátor: Blue Lanos

Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Tony M píše:Teším sa, že Matízky už fungujú, kto by to povedal, že jeden mrcha kábel narobí toľko problémov.
,
Dobrý večer :D
Jestli dovolíte tak jeden příběh ze šerého dávnověku který se mi stal na Škodě STW/ Stejšn/ někdy 1972.Bylo to na podzim a potřebovali jsme odjet a jinak spolehivé auto ani boha nenaskočilo!Hrabali jsme se s tím snad tři hodiny.Už se setmělo a při otevřené kapotě to švára zkusil natočit.
Kabely ke svíčkám svítily jak neony!!! Vzal jsem suchý hadr utřel a motor šel zas jak hodinky! Toto platí i pro auta s počítačem :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

zapalování

Příspěvek od Serpico »

....to Topol a to byly měděný jinak bezproblémový proti dnešním uhlíkovým ( neustálé výměny ) jinak od fy. Champion jsem viděl opět klasiku měděné s odporama na konci...

...to Doktor - GOLC CAR s petrmem a palikxem to je "servis ", teď se jenom modleme, aby je " pantáta " neznechutil...bez těch dvou to můžou zabalit a spadnout na úroveň Srby, hodně peněz - málo práce aspoň odborné - plný dvůr nespokojenej a oškubanej zákazníků....

mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Martin Berka
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 08, 2007 21:29

Nepravidelný chod

Příspěvek od Martin Berka »

Dnes bylo přes den 15 C. Chtěl jsem o polednici ukázat kolegům v práci problém s nepravidelným chodem za studena,ale Matýsek šlapal jak hodinky. (ráno zlobil ale výrazně méně než obvykle). Tak budu muset počkat až přituhne a apak problém zkusit vyřešit. Snad to budou kabely,nebo svíčky,nebo snad špinavej rozdělovač,ale ten raději svěřím automechanikovi.
Jinak jsem objevil a opravil první závadu v mým životě na autě. Při dvojce na malých otáčkách divně plechově rachotil výfuk. Po dlouhém hledání odhalena záhada. Plechový deflektor mezi výfukem a nádrží. Drží jen na jednom šroubu a je dost dlouhý,takže od díry na šroub se rozeběhla prasklina. Tak třeba se to někomu bude hodit.
Zdraví Martin.
P.S. Je normální, že má auto plastovou nádrž??? To jsem tedy nevěděl.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jasne ten plech tam opravdu dela bordel casto.muj nazor utrhnout a zahodit.a nadrze se dnes uz delaj snad jen plastove.dokonce i na nakladaku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

To iste sa mi stalo teraz. Nastartuje, este sa aj pohne ale potom uz nereaguje na plyn. Skusil som podla fora a to najprv nove sviecky - nic, nove káble taktiez nic. Nejde a nejde , inak ide ale trhane takze clovek dostane najskor morsku nemoc. Takze ostava len servis, aspon sa bude dat reklamovat keby sa to opakovalo. Zatial bol velmi spolahlivy takze dufam ze to opravia , len som zvedavy za kolko.Ale co sa da robit , jazdit treba , ked to nejde velmi to chýba.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

co treba voda v rozdelovaci?jestli je cisty pak mozna nekde problem v benzinu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Martin Berka
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 08, 2007 21:29

Příspěvek od Martin Berka »

Tak jsem zkoušel očistit rozdělovač (ten jen z venku), kabely,kontakty na kabelech(jeden je evidentně opravován izolepou) i na rozdelovači a svíčkách. Když jsem na rozdělovač sáhnul při nastart. motoru, byl jsem překvapen. Jiskry létaly všude možně po přiblížení ruky. Nejsem automechanik, ale myslím že to zcela v pořádku není, že... Po vyčištění a zkontorolování kontaktů to už nedělá. Motor je však zahřátý, tak nevím, zda jsem odstranil závadu "nepravidelného chodu za studena". Odpoledne to zkusím a podám zprávu.
Martin.
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

Voda v rozdelovaci asi nie. Dneska som rano nastartoval, na 3 krát, dvakrát zdochlo ale potom to chytilo. Po 10 metroch zacalo cukat a nie a nie reagovat na plyn. Asi po 200 metroch som sa rozhodol ze predsa bude treba tahat do servisu ale este som otvoril kapotu a pohral s plynom v motorovej časti ručne. Nejak to naskocilo a isiel 30 km do servisu bez problemov. Len dufam, ze rano ked mechanik sa na to pozre bude blbnut, lebo ked to bude slapat ako ma tak neviem co mi povie.
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Je nějaký divný, že se to tentí tolika lidem se stejně se projevující závadou..
Martin Berka
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 08, 2007 21:29

Nepravidelný chod

Příspěvek od Martin Berka »

Tak vyčištění kabelů a rozdělovače pomohlo jen trochu. Tak je mMatýsek v servisu. To jsem zvědav...MArtin, Brno.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

a nestava se to jen u matisu, espero taky cuka jako krava az se zahreje tak good byla vypadla hadicka nejakyho cidla co je hned na horni hrane u stiracu nad servem, po zpetnem zasunuti auto cukat za studena skoro prestalo dela to jen obcas
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

Takze drobec je v servise uz druhy den ( v Kosiciach) a mechanikom sa to nedari opravit. Stále to cuka. Som uz ale zvedavy co mu je a drobec velmi chyba. V robote som nebol autobusom asi 5 rokov , takze som musel vytiahnut favorita. Ale je to rozdiel.
Martin Berka
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 08, 2007 21:29

Příspěvek od Martin Berka »

Tak se Matýsek vrátil od pana doktora, má vyměněné víčko rozdělovače a něco co bylo vevnitř. Motor už za studena necuká. Je ovšem fakt, že je 14 nad nulou. Tak uvidíme až přituhne. Oprava stála 1000.-Kč.
Ovšem aby toho nebylo dost, tak jsem si teprve teď všiml, že se z prostoru hlav motoru ozývá klepání. Při volnoběhu asi tak do 10 úderů za sekundu, po přidání zrychluje a při určitých otáčkách to zmizí. Je to přesně z prostoru těch hlav. Když na ně (nebo na ten kryt,nevím zda jsou to přímo hlavy)v rukavici položím ruku ,není to klepání naštestí cítit, takže snad nic vážnýho. Nebo jo?? Nevíte? V autě to je slyšet jen když stojím.
Martin
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

ventily a normalni.teda jestli to neni nejaky extrem.ale kazdy matiz je slyset na volnobehu i v aute drobne klepani nebo cvakani.chce to slyset aby to nebylo neco jineho ale myslim na 90 procent ventily
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

moze to robit ten maly ventil na gumennej hadicke co reguluje volnobeh....aspon u mna ho pocut najviac.....ale problme to neni ziadny
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“