Podpaleny vyfukovy ventil
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Podpaleny vyfukovy ventil
mam taky dotaz, svagor ma NEXIU 1.5 8V a mal podpaleny vyfukovy ventil druheho valca, ten vymenil, zabrusil a bolo to OK. Ale teraz po roku mu ho znova podpalilo........
vie niekto cim to moze byt, alebo mal s tym niekto nejaku skusenost?? Motor inac ide ako hodinka, spotreba je v poriadku, olej mu to nezerie od vymeny po vymenu bez ubytku.
Dik za tipy
vie niekto cim to moze byt, alebo mal s tym niekto nejaku skusenost?? Motor inac ide ako hodinka, spotreba je v poriadku, olej mu to nezerie od vymeny po vymenu bez ubytku.
Dik za tipy
- Reklama
no mame samozrejme zkusenost.s nexii resp lanosem ale i s nubirou.vetsinou je lehce pridreny hydrostel.ale u te nubiry si nejsme jisti jelikoz jsme tam dali vsecky nove a po roce to bylo stejne.mam podezreni na vedeni oleje v hlave.chce to dobre vycistit cely system.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
na ten hydrospanovak mam podozrenie aj ja....ale svagor vravel ze predtym prehodil tie spanovaky z 4 na 2 valec......cize, potom prichadza este do uvahy to vedenie oleja v hlave
no skusime pobadat, ze co, ak by niekto este mal nejaku skusenost budem vdacny aby sme mohli prejst vsetky moznosti...
diky este raz
PS: stastny novy rok 2007
no skusime pobadat, ze co, ak by niekto este mal nejaku skusenost budem vdacny aby sme mohli prejst vsetky moznosti...
diky este raz
PS: stastny novy rok 2007
tu som to nasiel:
http://www.conrad-sk.com/cgi/websale6.c ... d9770e/md5}
su tam aj drahsie modely az po 22.000 Sk
http://www.conrad-sk.com/cgi/websale6.c ... d9770e/md5}
su tam aj drahsie modely az po 22.000 Sk
hydroštel jde vcelku snadno vyčistit. Po vyjmutí z hlavy opatrně šroubovákem sundáš plechový pojistný kroužek,je tam nacvaknutý a půjde zase nazpět, potom jednu část upevníš do svěráku ,ale ne natvrdo,použij nějaké dřevěné nebo měděné podložky a tu druhou čás pomocí kleští vytáhni ven. Nejde to většinou nijak lehce,jsou to dvě přesné části vsazené do sebe ,takže žádné páčení ,jen tahem ven.. Potom vše důkladně vymyj v petroleji, nepoužívej benzín a zase dej dohromady.
Dělal jsem to v loni na jaře při výměně těsnění pod hlavou a šlapou jak hodinky,ani je neslyším a to už i mrzlo.
Pokud už budeš dělat jeden ,tak vem zrovna všechny,stejně tě to časem nemine. Hodně zdaru.![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dělal jsem to v loni na jaře při výměně těsnění pod hlavou a šlapou jak hodinky,ani je neslyším a to už i mrzlo.
Pokud už budeš dělat jeden ,tak vem zrovna všechny,stejně tě to časem nemine. Hodně zdaru.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jo presne tak se to dela ja je jeste po rozebrani vyfoukam vzduchem.u 16v to jde taky jen se proste vyklepne ven ten stred ktery se opira o ventil.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no hodne motoru to dela ale ne vsecky.zalezi na oleji a na stari motoru.taky jde o olejovy filtr.zhasina ti mazani okamzite po startu nebo treba 1 sekundu sviti?je toho hodne co to zpusobuje.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Olej je 10W-40 a filtr měněnej před 5000km. A na tu kontrolku kouknu.
A po 2 dnech jsem startoval a kontrolka zhasne hned po nastartování.
A po 2 dnech jsem startoval a kontrolka zhasne hned po nastartování.
Naposledy upravil(a) blackjohn dne pon led 08, 2007 06:04, celkem upraveno 1 x.