Podpaleny vyfukovy ventil
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Podpaleny vyfukovy ventil
mam taky dotaz, svagor ma NEXIU 1.5 8V a mal podpaleny vyfukovy ventil druheho valca, ten vymenil, zabrusil a bolo to OK. Ale teraz po roku mu ho znova podpalilo........
vie niekto cim to moze byt, alebo mal s tym niekto nejaku skusenost?? Motor inac ide ako hodinka, spotreba je v poriadku, olej mu to nezerie od vymeny po vymenu bez ubytku.
Dik za tipy
vie niekto cim to moze byt, alebo mal s tym niekto nejaku skusenost?? Motor inac ide ako hodinka, spotreba je v poriadku, olej mu to nezerie od vymeny po vymenu bez ubytku.
Dik za tipy
- Reklama
no mame samozrejme zkusenost.s nexii resp lanosem ale i s nubirou.vetsinou je lehce pridreny hydrostel.ale u te nubiry si nejsme jisti jelikoz jsme tam dali vsecky nove a po roce to bylo stejne.mam podezreni na vedeni oleje v hlave.chce to dobre vycistit cely system.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
na ten hydrospanovak mam podozrenie aj ja....ale svagor vravel ze predtym prehodil tie spanovaky z 4 na 2 valec......cize, potom prichadza este do uvahy to vedenie oleja v hlave
no skusime pobadat, ze co, ak by niekto este mal nejaku skusenost budem vdacny aby sme mohli prejst vsetky moznosti...
diky este raz
PS: stastny novy rok 2007
no skusime pobadat, ze co, ak by niekto este mal nejaku skusenost budem vdacny aby sme mohli prejst vsetky moznosti...
diky este raz
PS: stastny novy rok 2007
tu som to nasiel:
http://www.conrad-sk.com/cgi/websale6.c ... d9770e/md5}
su tam aj drahsie modely az po 22.000 Sk
http://www.conrad-sk.com/cgi/websale6.c ... d9770e/md5}
su tam aj drahsie modely az po 22.000 Sk
hydroštel jde vcelku snadno vyčistit. Po vyjmutí z hlavy opatrně šroubovákem sundáš plechový pojistný kroužek,je tam nacvaknutý a půjde zase nazpět, potom jednu část upevníš do svěráku ,ale ne natvrdo,použij nějaké dřevěné nebo měděné podložky a tu druhou čás pomocí kleští vytáhni ven. Nejde to většinou nijak lehce,jsou to dvě přesné části vsazené do sebe ,takže žádné páčení ,jen tahem ven.. Potom vše důkladně vymyj v petroleji, nepoužívej benzín a zase dej dohromady.
Dělal jsem to v loni na jaře při výměně těsnění pod hlavou a šlapou jak hodinky,ani je neslyším a to už i mrzlo.
Pokud už budeš dělat jeden ,tak vem zrovna všechny,stejně tě to časem nemine. Hodně zdaru.
Dělal jsem to v loni na jaře při výměně těsnění pod hlavou a šlapou jak hodinky,ani je neslyším a to už i mrzlo.
Pokud už budeš dělat jeden ,tak vem zrovna všechny,stejně tě to časem nemine. Hodně zdaru.
jo presne tak se to dela ja je jeste po rozebrani vyfoukam vzduchem.u 16v to jde taky jen se proste vyklepne ven ten stred ktery se opira o ventil.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no hodne motoru to dela ale ne vsecky.zalezi na oleji a na stari motoru.taky jde o olejovy filtr.zhasina ti mazani okamzite po startu nebo treba 1 sekundu sviti?je toho hodne co to zpusobuje.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Olej je 10W-40 a filtr měněnej před 5000km. A na tu kontrolku kouknu.
A po 2 dnech jsem startoval a kontrolka zhasne hned po nastartování.
A po 2 dnech jsem startoval a kontrolka zhasne hned po nastartování.
Naposledy upravil(a) blackjohn dne pon led 08, 2007 06:04, celkem upraveno 1 x.