Sitic-velmi vysoke otacky

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
vladosl
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 24, 2005 16:01

Sitic-velmi vysoke otacky

Příspěvek od vladosl »

Ahoj, kupil som Tico a kedze je uz vonku chladno, po nastartovani je sitic aktivny. A to az velmi. Otacky motora su podla mna neprimerane vysoke. :cry: Da sa to nejako nastavit na nizsie otacky? Vdaka za kazdu radu...
vladosl
Reklama
 

tomino
Příspěvky: 19
Registrován: úte bře 29, 2005 22:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomino »

Nazdar

Podla toho co som pozeral a co mam skusenosti so Skodovkami tak je sytic automaticky a neda sa ovplyvnit, mozno sa mylim ak ano tak ma opravte. U mna ide vysoko len chvilku, tak asi 45 sekund a potom klesne tak na polovicu. Neviem ci si si prepol rezim na zimnú prevádzku, vtedy sa motor rýchlejšie zohrieva a teda nepotrebuje tak dlho držať sytič.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tomino píše:Nazdar

... u mna ide vysoko len chvilku, tak asi 45 sekund a potom klesne tak na polovicu. Neviem ci si si prepol rezim na zimnú prevádzku, vtedy sa motor rýchlejšie zohrieva ...
Na vysoke otacky to ide cca do 5 minut a to uz aj som v mieste urcenia... a na zimnu prevadzku to mam prepnute... Ide aj o to ze to Tico som si vzal prave pre kratke trate a teraz vidim, ze celu trat prejdem na sytici a teda spotreba asi bude inde ako som chcel...
vladosl
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 24, 2005 16:01

Příspěvek od vladosl »

vie niekto z vas na akom principe pracuje ovladanie sytica? Moze sa v tom mechanizme uplatnit nejake starnutie?
Napriklad je tam nejake teplocitliva zmes, ktora sa teplotou rozpina a ja jej mam malo a teda sytic sa nechce vypnut lebo system nedociahne???

Alebo je to nejaky bimetal a basta... ale prednastavenie by tam mohlo byt...

sak sa niekto ozvite ...
vladosl
vladosl
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 24, 2005 16:01

Příspěvek od vladosl »

dnes som bol pri startovani ineho tica - u kolegu a jeho tico zdaleka nema tak vysoke otacky na sytici... a aj po cca 1 minute je registovatelne ich znizovanie ... nechcel som ho zdrziavat dlhsie tak odcvalal...

preco ma moje tico tak vysoke volnobezne - syticove otacky ?

co vseto ich ovplyvnuje???
vladosl
tomino
Příspěvky: 19
Registrován: úte bře 29, 2005 22:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomino »

Podla skusenosti zo skodovky na sytic posobi aj nastavenie karburatoru, a tu to bude hlavne ten termicky spinac. Ja ked som kupil to svoje Tico mal som zaseknuty termostat, takze mi to od startu prehanalo vodu cez chladic a motor sa nevedel ohriat, a este je tam hadicka termickeho ovladaca a ta moze byt prasknuta alebo netesna a to moze robit neplachu, ale to je len moja domnienka. poslem ti foto na mail
michal696
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 23, 2006 13:14
Bydliště: zbehy 95142
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od michal696 »

ja mam zase teraz ini problem ked nastartujem tak mi normalne auto nabere velke otacki ale asi po 10 sekundach zdochne a cim je nižšia teplota tym to roby viac. a roby mi to odvtedy ako mi menili rozvody zeby to nejako zle poskladali alebo take nieco? za radu vopred dakujem.
Rikki2
Příspěvky: 6
Registrován: pát kvě 12, 2006 10:21
Bydliště: Bratislava SR

ja som dnes dojazdil....

Příspěvek od Rikki2 »

Nooo mna by toto tiez zaujimalo mam tico 1996 130000 km, ked sa ochladilo tiez mi zacalo robit to, ze sa nastartovalo nahodilo vysoke otacky a potom skapalo...aj dva tri krat za sebou, a dnes hmmmm sa mi stalo daco hrooooozne, uz sa to predtym dva trikrat stalo, ak islo auto chvilu na volnobehu, a potom sa pridal plyn auto skapalo, ale dnes skapalo a nenastartovalo hroozna katastrooofa :(((( starter sa pretoci len motor nenaskoci....obcas to urobi take baf baf, ako keby sa klukovka trocha otocila aj do vyfuku to vysle ranu, ale inak nist co to moze byt???? Neviete niekto skuseni poradit???
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..hmmm ...

vyzrazana voda f karburatore..a chlad nasavaneho vzduchu ju zmraziii...
...a potom "benzin netece"..
..
zacal by som cistenim a zostelovanim karburatora..
..
to asi vyriesi aj ten blbnuci sytic, aj to kolisanie otacok..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
michal696
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 23, 2006 13:14
Bydliště: zbehy 95142
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od michal696 »

diki ale uz som to viriešil mechanik po vimene rozvodoveho remena skladal ten privod tepleho vzduchu do karburatora a zabudol napojit taku tenku hadicku pod tim ktora spajala karburator s tim privodom. spojil som to a vsetko je ok . auto uz vobec nezdochina.
Rikki2
Příspěvky: 6
Registrován: pát kvě 12, 2006 10:21
Bydliště: Bratislava SR

hmmm

Příspěvek od Rikki2 »

hmmm a co ja???? mne to stale nejde bleeeeeeeeeeeee :(
Rikki2
Příspěvky: 6
Registrován: pát kvě 12, 2006 10:21
Bydliště: Bratislava SR

Uz to fici :)

Příspěvek od Rikki2 »

No neuverite ale dnes som prisiel k autu vytiahol konkor, vystriekal vzduchovy filter a priestor nasavania vzduchu a motor naskocil na prvy sup a ide ako hodinky ziadne skapinanie :)
Uživatelský avatar
Bergman
Příspěvky: 143
Registrován: čtv bře 23, 2006 18:32
Bydliště: Praha

Re: Uz to fici :)

Příspěvek od Bergman »

Rikki2 píše:No neuverite ale dnes som prisiel k autu vytiahol konkor, vystriekal vzduchovy filter a priestor nasavania vzduchu a motor naskocil na prvy sup a ide ako hodinky ziadne skapinanie :)
a pak jsi se probudil :P
Odpovědět

Zpět na „TICO“