problem s LPG?
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
sviecky uz mam v kufri, dam s tym rovno novy olej a este zapalovacie kable idem zhanat lacne...-peha- píše:Mám na mysli diagnostiku na benzin lebo keď sú tie problémy aj tam tak musíš začať odtial LPG je vlastne vždy až na druhom mieste v problematike-čiže keď je zle v benzine vetšinou po odstranení chyby ide LPG dobre
ješte teraz to máš potvrdené aj od Huga strielanie do sania = el.závada
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
uz som kupil v autoarte za 997sk... aj ked nechapem, co je na tom take draheRoSta píše:lacné a dobré na stránkach Tesla Blatná...
mno, prve co mi povedal clovek v LPG servise - sviecky a zapalovacie kable tusim tu mal niekto pravdu mno, koncom tyzdna ku kamosovi, ja som uplny antitalent aj na sviecky )
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Zdravim.
Mam podobny problem aj ked mam espero. Mam ho na LPG a posledny tyzden mi to uz strelilo 3 krat. Predtym nikdy. Som si najskor myslel, ze nejaka spinka, tak to strelilo. Bol to taky cudna rana pod motorom. Akokeby pirat. Predchadzalo tomu trochu trhanie, ubytok vykonu a potom rana. Zvlastne bolo, ze potom som uz isiel o.k. Este sa to stalo 3 krat.
Tak som dnes volal plynarom a hovorili, ze na 90 % su to sviecky, zle kable alebo rozdelovac. Na ostatne zavady zozstava tak 5 %.
Tak som hned dnes isiel do servisu a vymenil sviecky- boli uz dost opalene, vymenil aj kable - mali velky odpor a uplne na ho..o bol palec a hlava rozdelovaca, tak tiez nove.
Este chcem povedat, ze ten vybuch mi uplne nadvihol veko od vzduchoveho filtra. Nastastie ho neroztrhal.
Snad to teda pomoze a uz to nestreli. Uvidime. Ak nestreli, dam vediet ci to bolo zapalovacou sustavou
Mam podobny problem aj ked mam espero. Mam ho na LPG a posledny tyzden mi to uz strelilo 3 krat. Predtym nikdy. Som si najskor myslel, ze nejaka spinka, tak to strelilo. Bol to taky cudna rana pod motorom. Akokeby pirat. Predchadzalo tomu trochu trhanie, ubytok vykonu a potom rana. Zvlastne bolo, ze potom som uz isiel o.k. Este sa to stalo 3 krat.
Tak som dnes volal plynarom a hovorili, ze na 90 % su to sviecky, zle kable alebo rozdelovac. Na ostatne zavady zozstava tak 5 %.
Tak som hned dnes isiel do servisu a vymenil sviecky- boli uz dost opalene, vymenil aj kable - mali velky odpor a uplne na ho..o bol palec a hlava rozdelovaca, tak tiez nove.
Este chcem povedat, ze ten vybuch mi uplne nadvihol veko od vzduchoveho filtra. Nastastie ho neroztrhal.
Snad to teda pomoze a uz to nestreli. Uvidime. Ak nestreli, dam vediet ci to bolo zapalovacou sustavou
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
A ked uz som tu, mam este jeden problem ktory nesuvisi s vybuchmi a LPG.-peha- píše:Miško neboj lebo to čo Ti to urobilo boli na 100% sviečky nebo káble Proste elektrická závada tak že keď si to už odstránil tak by si mal mať pokoj Mnoho šťastných Km na LPG
Ide o startovanie. Niekedy mi to nastartuje na prvy krat, niekedy na 2.
Ked to nechce naskocit na prvy tak vypnem na 0 otocim klucik na 1, pockam kym cvakne rele pod volantom a uz to naskoci. Nevies cim to moze byt. Uz som presiel aj ine fora o startovanie, ale realne nic. Benzinove cerpadlo ma 2 roky. Bolo menene.
Alebo to naskoci na 400 otacok a skape. Na 2 or 3 krat je to uz OK.
Dik za radu
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
uz sa to tu rozoberalo nieeekolko vela krat, skus trocha pohladat robi nam to viacerym, ked 99% casu jazdis na LPG a na benzin iba startujes.. a zvykne to robit iba vtedy, ked je teply motor po jazde na LPG, vsak?Michal M. píše:A ked uz som tu, mam este jeden problem ktory nesuvisi s vybuchmi a LPG.-peha- píše:Miško neboj lebo to čo Ti to urobilo boli na 100% sviečky nebo káble Proste elektrická závada tak že keď si to už odstránil tak by si mal mať pokoj Mnoho šťastných Km na LPG
Ide o startovanie. Niekedy mi to nastartuje na prvy krat, niekedy na 2.
Ked to nechce naskocit na prvy tak vypnem na 0 otocim klucik na 1, pockam kym cvakne rele pod volantom a uz to naskoci. Nevies cim to moze byt. Uz som presiel aj ine fora o startovanie, ale realne nic. Benzinove cerpadlo ma 2 roky. Bolo menene.
Alebo to naskoci na 400 otacok a skape. Na 2 or 3 krat je to uz OK.
Dik za radu
boli tu aj nejake navody, ako tomu predist, ja som si zvykol ked si nastartuje aj pri -20, tak je vsetko v najlepsom poriadku...
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Zdravim,orgi píše:uz sa to tu rozoberalo nieeekolko vela krat, skus trocha pohladat robi nam to viacerym, ked 99% casu jazdis na LPG a na benzin iba startujes.. a zvykne to robit iba vtedy, ked je teply motor po jazde na LPG, vsak?Michal M. píše:A ked uz som tu, mam este jeden problem ktory nesuvisi s vybuchmi a LPG.-peha- píše:Miško neboj lebo to čo Ti to urobilo boli na 100% sviečky nebo káble Proste elektrická závada tak že keď si to už odstránil tak by si mal mať pokoj Mnoho šťastných Km na LPG
Ide o startovanie. Niekedy mi to nastartuje na prvy krat, niekedy na 2.
Ked to nechce naskocit na prvy tak vypnem na 0 otocim klucik na 1, pockam kym cvakne rele pod volantom a uz to naskoci. Nevies cim to moze byt. Uz som presiel aj ine fora o startovanie, ale realne nic. Benzinove cerpadlo ma 2 roky. Bolo menene.
Alebo to naskoci na 400 otacok a skape. Na 2 or 3 krat je to uz OK.
Dik za radu
boli tu aj nejake navody, ako tomu predist, ja som si zvykol ked si nastartuje aj pri -20, tak je vsetko v najlepsom poriadku...
praveze mi to niekedy robi aj za studena inokedy zase ked je teply motor.
Inak pravidelne mi to robi ked prejdem z domu asi 3 minuty jazdy do obchodu. Potom ked chcem nastartovat, motor je uz trosku zahriaty, tak az na druhy krat. Zacalo to robit az po namontovani pohonu LPG. Viem, ze to tu bolo uz rozoberane x krat, ved ako som pisal v predchadzajucom prispevku, tak som si to presiel a precital, ale nic konkretne tam nebola. Vsetko iba domnienky. A tazko odstranovat poruchu systemom pokus-omyl. To by teda oprava oriadne draho vysla.
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
zvykni si na to, podľa správnosti, po 3 minútach jazdy, by si mal ísť ešťe na benzín...
logicky, po krátkej jazde a opätovnom naštartovaní máš sanie (myslím, že máš podtlakovku) plné plynu, keďže je motor studený, tak aj rj na benzín zapne "sytič", čím ho vlastne prechlasce...
a preto mne napríklad po takýchto problémoch, ktoré boli výraznejšie ako u Teba, pomohlo jedine mať dobrú baterku, prepnúť na benzín, stlačiť plynový pedál na podlahu, aby bolo dosť vzduchu a točiť... kým sa nevyvetralo sanie a potom to chytilo, ako by nič...
a zase sa jazdilo ďaľej, kým sa situácia nezopakovala, popravde, väčšinou sa to ale nestalo...
logicky, po krátkej jazde a opätovnom naštartovaní máš sanie (myslím, že máš podtlakovku) plné plynu, keďže je motor studený, tak aj rj na benzín zapne "sytič", čím ho vlastne prechlasce...
a preto mne napríklad po takýchto problémoch, ktoré boli výraznejšie ako u Teba, pomohlo jedine mať dobrú baterku, prepnúť na benzín, stlačiť plynový pedál na podlahu, aby bolo dosť vzduchu a točiť... kým sa nevyvetralo sanie a potom to chytilo, ako by nič...
a zase sa jazdilo ďaľej, kým sa situácia nezopakovala, popravde, väčšinou sa to ale nestalo...