kdy vymena rozvodoveho remene
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Blbost, vačka musí jít protočit zlehka, překonáváš jen odpor pružin ventilů.
Klika jde protočit ztuha, překonáváte kompresi ve válcích (pokud teda nejsou ventily v háji).
Vzhledem k tomu, že Ghostův motor je 16V, tak bych nic neexperimentoval, a rovnou sundal hlavu a podíval se, kolik škody vzniklo.
Klika jde protočit ztuha, překonáváte kompresi ve válcích (pokud teda nejsou ventily v háji).
Vzhledem k tomu, že Ghostův motor je 16V, tak bych nic neexperimentoval, a rovnou sundal hlavu a podíval se, kolik škody vzniklo.
Jsem to předtím špatně přečetl. Vačky rukou protočíš, ale u 16V tam skutečně není prostor, takže je potřeba současně otáčet i klikou.
Prostě pokud do sebe nenarážejí písty s ventilama, tak lze vačkou otáčet volně, bez vynaložení větší síly.
Pokud se otáčejí volně dokola, tak asi bude v prdeli vahadlo nebo ventil ohnutý apod.
Prostě pokud do sebe nenarážejí písty s ventilama, tak lze vačkou otáčet volně, bez vynaložení větší síly.
Pokud se otáčejí volně dokola, tak asi bude v prdeli vahadlo nebo ventil ohnutý apod.
Budou ohnutý ventily, vahadlo tam není , když je to hydroštel . Ještě zkus druhou vačku , tu zadní , sací ventily by se tam mohly vejít , nemusí se potkat , výfuky se potkají téměř vždy u většiny aut , mě se to povedlo na 1.5 UNU zarachotilo a už nešlo natočit - bez tlaků , hlavu dolu a všechny výfukový ohnutý , sací OK , naštěstí to neudělalo nic dalšího .Habron píše:Jsem to předtím špatně přečetl. Vačky rukou protočíš, ale u 16V tam skutečně není prostor, takže je potřeba současně otáčet i klikou.
Prostě pokud do sebe nenarážejí písty s ventilama, tak lze vačkou otáčet volně, bez vynaložení větší síly.
Pokud se otáčejí volně dokola, tak asi bude v prdeli vahadlo nebo ventil ohnutý apod.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Přiznám se, že na 16V motoru na nexii jsem neviděl hlavu dole, ale 8V má hydrostavy i vahadla, ale viděl jsem rozebraných pár 16V motorů s hydrostavy i vahadlama, takže se domnívám, že to bude na nexii stejně. Dost dobře si totiž nedovedu představit, jak by se bez vhadel přenášel pohyb z vačky na ventil, ale rád se poučím.
No , přiznám se , že u Nubiry jsem taky vačky nedělal , ale na Fiatu Uno to mělo vačku přímo nad ventilem a přez vymezovací podložku ( tou se seřizovala vůle) to tlačilo přímo do ventilu . Tak nevím , ale víko ventilů jsem přetěsňoval a vahadla jsem neviděl , kam by se vešly ? Vačky jsou přímo nad ventilama a přez ty hydrokalíšky to tlačí na ventil , ale nebudu se hádat , nedělal jsem to u Nubi, u Matize samozřejmě vahadla jsou , tamse ale taky vůle dělají ručně....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tak jsem si už našel fotku opláckýho 16V a tam vahadla skutečně nejsou, mezi vačkou a ventilem je hydrovymezovač vůle, ale třeba na Alfě, tam vahadla jsou a je to tam tak, že vačka tlačí na vahadlo a vahadlo jednou stranou tlačí na ventil a druhou je "podepírané" hydrostavem. A všechno je tam takový mrňavý
Takže se omlouvám
Takže se omlouvám
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jaajha...
ze naco som to ja onehdaaa secko fotil ...??
http://ba.zsvs.sk/dohc
..GHOSTe pocuj..
..nahod nove rozvody..a skush nastarovat..
..prip len premerat kompresiu.. neaka ta mala vola tam je..
..
rysky na vackach oproti sebe..
..kluka na 0-le..na ryske..
..no dufaj ze to nedopadlo takto:
http://ba.zsvs.sk/dohc//DSCN1746.JPG
http://ba.zsvs.sk/dohc//DSCN1747.JPG
ze naco som to ja onehdaaa secko fotil ...??
http://ba.zsvs.sk/dohc
..GHOSTe pocuj..
..nahod nove rozvody..a skush nastarovat..
..prip len premerat kompresiu.. neaka ta mala vola tam je..
..
rysky na vackach oproti sebe..
..kluka na 0-le..na ryske..
..no dufaj ze to nedopadlo takto:
http://ba.zsvs.sk/dohc//DSCN1746.JPG
http://ba.zsvs.sk/dohc//DSCN1747.JPG
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
ventily
....to JRD McLaren - perfektní školící středisko výmluvné fotografie - písty byly asi také hezky vyvedené....ale jinak nikomu to nepřeji...
mějte se fajn
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Mne sa na Nexii pohadali rozvody asi 2-3 mesiace po tom, co som ju jazdenu kupil. Bola to napinacia kladka. Nexiu som kupoval, ked mala 2 roky a 80 tisic km. V servise sa branili zubami-nechtami, aby to nebolo ako zarucna oprava, ale nakoniec sa to podarilo opravit zarucne. Ale cena bola priblizne 35 tisic, ja som samozrejme nic neplatil. No a odvtedy to islo s autom dole kopcom. Zacalo zrat olej 2-3 litre na 10 tisic (ja viem, pre skodovkara je to vytuzena meta ) a ine veci...
Ale po dalsich necelych 200 tisicoch a vybruse je uz v dobrej koncii.
Ale po dalsich necelych 200 tisicoch a vybruse je uz v dobrej koncii.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )