Maximálna rychlosť na kalose?
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned lis 06, 2005 18:21
- Bydliště: HUMENNE
Maximálna rychlosť na kalose?
Ahojte. K akej maximálke Vás pustil Váš kalos. Či už máte 1,2 8v 52kw alebo 1,4 8v 61kw alebo 1,4 16v 69kw. Ja mám 1,4 8v 61kw a išiel som na dialnici 200 km/h pri cca 5900 ot. a ďalej už neviem lebo rýchlomer je ciachovaný do 200 km/h . Mám síce malé úpravy motora ( športový výfuk, priame sanie, iridiové sviečky) ale aj tak som spokojný s výkonom motora a aj maximálkou. Aké máte vy skúsenosti?
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Kolik Kalos váží?
Jaký máš rozměr gum?
jaký je převodový poměr na pětku?
Jaký je stálý převod?
Jaký máš rozměr gum?
jaký je převodový poměr na pětku?
Jaký je stálý převod?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned lis 06, 2005 18:21
- Bydliště: HUMENNE
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
mělo by to být v knížce k autuPETER CERHIT píše:TIE PREVODOVE STUPNE A POMER TO FAKT NEVIEM.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Podle převodů, otáček a pneu vpředu to při 5900 ot. vychází na reálnou rychlost 228 km/h, což je u 69kW 1050kg vážícího auta naprosto nereálné (1200kg 81kW Honda dělá na rovině reál max 200km/h @ 6400ot. a točák má taky o dost větší). Někde je chyba. Možná v udaných převodových poměrech. Auto by a čtyřku při 6500 ot. (max. výkon) jelo reálně 197 a to se mi nezdá, že by takhle nastavili převodovku u auta, které má mít maximálku 170. Věřím, že reálně by to auto mohlo jet z mírného kopce kolem 185-190 (a tacho by si lízlo k 200).
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Upsal jsem se, mělo být "u 61kW motoru". Peter má 8V.mino píše:Ondro ale ten motor nieje 1.4 16V ale 8V a ma sa mi zda 61 kW tak problem moze byť niekde tam. Tie prevodove pomery su tam uvádzane pre 8V.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Já teda gratuluji k těm 200 km/h, ale taky ti blahopřeji, že jsi to přežil Já jsem "valil" s tou mojí 1.2 165 km/h a raději jsem dal nohu z plynu, protože se mi to auto zdálo nestabilní...
a to myslím mám pro strach uděláno, ve služební Oktávce to při 200 zdaleka tak neklátí , no jo, ale to je jiná kára, že?
a to myslím mám pro strach uděláno, ve služební Oktávce to při 200 zdaleka tak neklátí , no jo, ale to je jiná kára, že?
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Absolutně ne. Já jsem spočítal reálnou rychlost vzhledem k užitým gumám.seky píše:Najpravdepodobnejší problém bude v rozmere pneu 195/50 R16 a tým môže dochádzať k mylnemu údaju tachometra.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned lis 06, 2005 18:21
- Bydliště: HUMENNE
TAK NEVIEM ALE JA TO MÁM DOSŤ DOBRÉ ODSKÚŠANÉ. JEDINÉ ČO BY MOHLO BYŤ NA CHYBE JE CIACHOVANIE RÝCHLOMERA. NO UVIDÍM JAK TO DÁM NA SÉRIOVKY PNEUMATIKY + DISKY 185/60 R 14. ALE NA SERIOVKÁCH PNEUMATIKÁCH TO ZRÝCHLUJE OMNOHO LEPŠIE, ALE AUTO JE NESTABILNÉ. MÁM SÍCE AJ ŠPORTOVÉ PRUŽINY A TIE AUTU K STABILITE FAKT DOSŤ POMOHLI.
rychlost
beru ohled na nepřesnost tachometrů - v případě korejců tolerance není velká - určitě méně než 10%. Ale podstatná věc, kterou je nutno si uvědomit - maximálka pro TP se měří na čtvrtý převodový poměr - tedy přímý záběr - pětka je do rychla - a může nastat zajímavé převýšení stanovené maximální rychlosti - dané okamžitými poměry ( vítr v zádech, mírně s kopce, přetočení motoru do omezení ECU, atd. ).
Jel jsem s nesii 8V něco mezi 19O - 200 ( maximálka stanovená 170 dle TP ). Honil jsem se s Oktavií ( spíš jsem mu lezl na nervy ). Podotýkám před zavedením BOD systému ( ale už to nedělám ).
mějte se fajn
Jel jsem s nesii 8V něco mezi 19O - 200 ( maximálka stanovená 170 dle TP ). Honil jsem se s Oktavií ( spíš jsem mu lezl na nervy ). Podotýkám před zavedením BOD systému ( ale už to nedělám ).
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico