Mám problém s cukáním motoru a to když se má otevřít druhá komora karburátoru.Nejdříve jde motor dobře až do místa přechodu otevření druhé komory a pak cítím díru(jako to bývalo u škodovek),motor jde "tupě"a pak začne pocukávat (rychlost nenarůstá) a po cca 5-10 vteřin se druhá komora chytne a otáčky jdou plynule nahoru.
Plyn musím mít na podlaze jakmile bych trochu ubral vše se opakuje.
Další dotaz.Jakým směrem (po směru hod. ručiček nebo proti?!) se musí otáčet na regulátoru sytosti směsi aby byla bohatší či chudší.
díky za brzkou pomoc Edmond
Tico cukání motoru
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
no klapku otvira automaticky podtlak tak zkontrolovat hadicky a membranky podtlaku.pak jestli neni pridrena klapka samotna.
bohatost si nepamatuju myslim ale do leva bohate do prava chude(asi)
bohatost si nepamatuju myslim ale do leva bohate do prava chude(asi)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
mm..
ja to tiez vidim na spinavy karburaator...
...ten stav poznaam zo skodovky..
....ze zoslapnesh na podlahu a nic..
..alebo mash prdal v polovici, prislapnesh k podlahe..
..a auto miesto toho aby potiahlo, ani nehlesne..
prip sa zacne dusit..
...
ale sak skush pomenit na zaciatok secky take tenke gumove hadicky..
ja to tiez vidim na spinavy karburaator...
...ten stav poznaam zo skodovky..
....ze zoslapnesh na podlahu a nic..
..alebo mash prdal v polovici, prislapnesh k podlahe..
..a auto miesto toho aby potiahlo, ani nehlesne..
prip sa zacne dusit..
...
ale sak skush pomenit na zaciatok secky take tenke gumove hadicky..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
cukání už je vyřešeno
Příčinou jsem byl já samotný,neboť jsem kdysi na elektromagnetu odvětrání plovákové komory při čištění motoru natrhl přívodní kabel.Elektromagnet jsem si zdemontoval a doma kabílek opravil.Jenže při demontáži jsem ztratil jadérko a zůstala tam jenom pružinka,která vlastně vše způsobovala.
Elektromagnet funguje tak,že při zapnutí klíčku zapalování dostane +12V a elektromagnet přitáhne jádro a tím se odmáčkne pružinka a membrána těsní plovákovou komoru
Po vypnutí zapalování je elektromagnet bez napětí a pružinka začne tlačit na membránu ta se otevře a tím dojde k odvětrání plovákové komory.Jelikož jadérko nemám vyndal jsem i pružinku auto šlape jako za mlada.(Tím je sice nefunkční odvětrání komory) Schválně jsem přerušil několikrát jízdu vypnul motor a zkoušel znova startovat a startuje úplně stejně jako dřív.
Může se taky stát,že když z nějakého důvodu nefunguje elektromagnet nastane již popisované cukání. Tak pozor na to!!!
Ještě mám dotaz jak se sundavá konektor z termospínače 93°C,(pod rozdělovačem)který spíná ventilátor chlazení.Kdo víte prosím prosím poraďte.
Edmond
Elektromagnet funguje tak,že při zapnutí klíčku zapalování dostane +12V a elektromagnet přitáhne jádro a tím se odmáčkne pružinka a membrána těsní plovákovou komoru
Po vypnutí zapalování je elektromagnet bez napětí a pružinka začne tlačit na membránu ta se otevře a tím dojde k odvětrání plovákové komory.Jelikož jadérko nemám vyndal jsem i pružinku auto šlape jako za mlada.(Tím je sice nefunkční odvětrání komory) Schválně jsem přerušil několikrát jízdu vypnul motor a zkoušel znova startovat a startuje úplně stejně jako dřív.
Může se taky stát,že když z nějakého důvodu nefunguje elektromagnet nastane již popisované cukání. Tak pozor na to!!!
Ještě mám dotaz jak se sundavá konektor z termospínače 93°C,(pod rozdělovačem)který spíná ventilátor chlazení.Kdo víte prosím prosím poraďte.
Edmond