Příčinou jsem byl já samotný,neboť jsem kdysi na elektromagnetu odvětrání plovákové komory při čištění motoru natrhl přívodní kabel.Elektromagnet jsem si zdemontoval a doma kabílek opravil.Jenže při demontáži jsem ztratil jadérko a zůstala tam jenom pružinka,která vlastně vše způsobovala.
Elektromagnet funguje tak,že při zapnutí klíčku zapalování dostane +12V a elektromagnet přitáhne jádro a tím se odmáčkne pružinka a membrána těsní plovákovou komoru
Po vypnutí zapalování je elektromagnet bez napětí a pružinka začne tlačit na membránu ta se otevře a tím dojde k odvětrání plovákové komory.Jelikož jadérko nemám vyndal jsem i pružinku auto šlape jako za mlada.(Tím je sice nefunkční odvětrání komory) Schválně jsem přerušil několikrát jízdu vypnul motor a zkoušel znova startovat a startuje úplně stejně jako dřív.
Může se taky stát,že když z nějakého důvodu nefunguje elektromagnet nastane již popisované cukání. Tak pozor na to!!!
Ještě mám dotaz jak se sundavá konektor z termospínače 93°C,(pod rozdělovačem)který spíná ventilátor chlazení.Kdo víte prosím prosím poraďte.
Edmond
