Ani ne, nemám o Nubiře žádné velké iluze, ale zabývat se takovými ptákovinami, jako je prasklý šev u řadící páky, nebo děravý potah, teda sorry, to je opravdu závada se kterou tě vyhodí z technický Pokud vím tak Opel mění taky rozvoďáky po 60000 km, a jestli se nepletu tak stejnej 2,0 je i ve Vectře B, akorát má jinej motormanagment, a pochybuju, že automobilka Daewoo by něco extra vymýšlela kvůli Nubiře. Dle mě je to stejně převlečenej OPEL. Auto i po těch 8 letech nikde nerezne, jede slušně, brzdí slušně (rovně) a za ty prachy no neber toPavelZ píše:Tak fajn, problem se vyresil . Ale je pravda, ze precteni tehle recenze Nubiraka moc nenadchne.
Recenze na Nubiru
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Kdyz mi rekli, ze mi na Nubi budou pri 60000 menit rozvodak, tak me to taky nijak nenadchlo. Ale zkusil sem mrknout na internet a nasel sem, ze zhruba v te same dobe ohlasil VW a jeste jedna automobilka, ze u 1.6 s podobnejma parametrama, jako ma Nubi, taky zacnou menit rozvodaky po 60000. Takze sem si rekl, no smula, ale kdyz to dela vic firem, tak je to asi vazne potreba a asi to neni chyba Daewoo.
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem četl a slyšel (od dealera), že rozvody by se měli měnit po ujetí 75 000 km. My máme nalítáno cca 83500 a ještě nic:-)Ale necháme si je měnit raději kvůli prevenci.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No potěš:-)Tak to teda pěkně přesluhujem.PavelZ píše:Tyhle udaje se nekolikrat menily. Mam dojem, ze to bylo 90000, 75000 no a ted 60000 (myslim, ze od konce roku 2003).djpsx píše:Já jsem četl a slyšel (od dealera), že rozvody by se měli měnit po ujetí 75 000 km. My máme nalítáno cca 83500 a ještě nic:-)Ale necháme si je měnit raději kvůli prevenci.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
recenze nubira
Ti frajeři z toho casaku asi nekupvali estě 8 let starou fabii nebo octavii s najetymi 120000 km to jsou pane jo závady zvlášť fabka
Něco málo k těm rozvodům - včera jsem si přivezl auto ze servisu, kde mi kromě montáže tažného zařízení (která jim trvala 2 dny!) děali i rozvody. Přes net jsem koupil díly cca za 2.800,-, výměna stála 1.300,-. Technik se mě napřed zeptal, jestli je dělám poprvé. Tak jsem mu řekl, že jo. Načež odvětil, že jsem měl obrovskou kliku, protože vodící kladka už byla pěkně prasklá - šířka mezery tak 1 mm. Takže neváhejte a měňte! Já měl najeto 107.000 km.
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Je to podivný...pepass píše:tak to je asi nejhorsi recenze jakou sem kdy četl a nějak se mi nechce věřit že zavazdelník u kombíka má jen 412l,někde jsem totiž četl že má 550l.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Pan autokrosový veterán si zapomněl zeslabit naslouchátko My co slyšíme dobře, víme o čem Nubira jePavelZ píše:Tak me motor prijde docela v pohode. Pri cestovni rychlosti okolo 90km/h ho skoro nevnimam. Na dalnici je to trochu horsi, ale i tam mi to prijde jako prijatelny. Ani atmosfericky hluk mi neprijde jako nejak tragicky. Co me stve asi nejvic, je vselijake povrzavani v pristrojove desce, cvrlikani od zavesu pasu, vrzani plastu v kufru... Proste pouzite materialy v interieru z tohohle pohledu nejsou nic moc. To se se obcas neco ozve z podvozku beru jako vcelku normalni, proste auto uz ma neco najeto a neco se bude muset vymenit.
A jen k te Fabii, asi jako jeden z mala mam s nekolika zkusenost, ze kdyz se s nima opravdu jezdi a musi se jezdit i po horsich silnicich, tak ani Fabie pak nema tichy interier.
Podobné názory, ako sú uvedené v recenzii, som už kdesi čítal (neopísal to autor z nejakého iného časopisu?). Je to časté pohŕdavé vyjadrovanie škoda-pozitívnych ľudí - no comment.
Čo sa týka hlučnosti a mäkkého podvozku, pomerne veľký rozdiel je medzi Nubira I a II - odhlučnenie motora a pritvrdenie podvozku boli avizované ako hlavné zmeny pri príchode nového modelu v roku 2000 - v čase, keď som si kupoval nové auto.
Sám často služobne jazdím na Octavii 1.6/101k, takže môžem porovnávať - hlučnosť sa mi na Nubire zdá byť menšia, určite nad 160, kedy Octavia hučí ako divá.
Neviem, prečo porovnávame Nubiru s Fabiou - to sú autá úplne inej kategórie. Fabia prehráva v hlučnosti, jazdných vlastnostiach a na celej čiare v materiáloch interiéru.
Jediné, s čím môžem súhlasiť, je vyššia spotreba Nubiry, predovšetkým pri jazde v meste. Ale ... pri jazde konštantnou rýchlosťou 160 po diaľnici je to s Octávkou fifty-fifty, Fabia má spotrebu o 1 - 2 litre vyššiu.
A pre porovnanie - kamarát kúpil (nijako som mu to nedokázal vyhovoriť) dlhú Fabiu 1.2 HTP, dokonca aj s klimatizáciou. Keď som na nej išiel, stále som skúšal, či nemám zatiahnutú ručnú brzdu
Čo sa týka hlučnosti a mäkkého podvozku, pomerne veľký rozdiel je medzi Nubira I a II - odhlučnenie motora a pritvrdenie podvozku boli avizované ako hlavné zmeny pri príchode nového modelu v roku 2000 - v čase, keď som si kupoval nové auto.
Sám často služobne jazdím na Octavii 1.6/101k, takže môžem porovnávať - hlučnosť sa mi na Nubire zdá byť menšia, určite nad 160, kedy Octavia hučí ako divá.
Neviem, prečo porovnávame Nubiru s Fabiou - to sú autá úplne inej kategórie. Fabia prehráva v hlučnosti, jazdných vlastnostiach a na celej čiare v materiáloch interiéru.
Jediné, s čím môžem súhlasiť, je vyššia spotreba Nubiry, predovšetkým pri jazde v meste. Ale ... pri jazde konštantnou rýchlosťou 160 po diaľnici je to s Octávkou fifty-fifty, Fabia má spotrebu o 1 - 2 litre vyššiu.
A pre porovnanie - kamarát kúpil (nijako som mu to nedokázal vyhovoriť) dlhú Fabiu 1.2 HTP, dokonca aj s klimatizáciou. Keď som na nej išiel, stále som skúšal, či nemám zatiahnutú ručnú brzdu
Nubira II / 2000 42U