Podobné názory, ako sú uvedené v recenzii, som už kdesi čítal (neopísal to autor z nejakého iného časopisu?). Je to časté pohŕdavé vyjadrovanie škoda-pozitívnych ľudí - no comment.
Čo sa týka hlučnosti a mäkkého podvozku, pomerne veľký rozdiel je medzi Nubira I a II - odhlučnenie motora a pritvrdenie podvozku boli avizované ako hlavné zmeny pri príchode nového modelu v roku 2000 - v čase, keď som si kupoval nové auto.
Sám často služobne jazdím na Octavii 1.6/101k, takže môžem porovnávať - hlučnosť sa mi na Nubire zdá byť menšia, určite nad 160, kedy Octavia hučí ako divá.
Neviem, prečo porovnávame Nubiru s Fabiou - to sú autá úplne inej kategórie. Fabia prehráva v hlučnosti, jazdných vlastnostiach a na celej čiare v materiáloch interiéru.
Jediné, s čím môžem súhlasiť, je vyššia spotreba Nubiry, predovšetkým pri jazde v meste. Ale ... pri jazde konštantnou rýchlosťou 160 po diaľnici je to s Octávkou fifty-fifty, Fabia má spotrebu o 1 - 2 litre vyššiu.
A pre porovnanie - kamarát kúpil (nijako som mu to nedokázal vyhovoriť) dlhú Fabiu 1.2 HTP, dokonca aj s klimatizáciou. Keď som na nej išiel, stále som skúšal, či nemám zatiahnutú ručnú brzdu
