že prej nerezne..

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

...
no...Krtku, chapem celkom tvoju na*ranost..
..to ze karoseria neni zinkovana som pisal ja..
..sak kuk na fotky: http://ba.zsvs.sk/dohc/nubira

..ono nastastie, ten plech nehrdzavie tak rychlo ako "skodovacke" (myslim 120ny)..

takriez ja mam moznost porovnania na "mojej" Nexii a "tatkovej" Nexii..
..tu tatkovu som um musel silne maskovat...na mojej je len troska chyteny falc na blatniku..
..( a to len preto ze ho neaky servisak obehol klucom na kola )..

..no a taktiez plati "o lakovani" to co pisal Akri..
..celu karoseriu poskladaju, potom to prejde vanou z moridlom..
.,kam to zatece, tam to zatece... kam ne tam sa vyzraaza vlhkost..
..potom ide nastrek zakladovky...
..a nakoniec LAK na vonkajie povrchy..

..taqze kym sa objavia na kasni diery..
tak to tak 10 rokov potrvaa...
..ale neake tie hrdzave "dobky", fliacky a pod.. je uz badat po cca 3-4 rokoch..
... a na kazdom jednom aute, stredoeuropskom aute ..
..kvalita a hrubka laku, proste nic moc..
..a tak sa nieje comu cudovat..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

Ondras píše:A co? Když se v dané velikosti auta jedná o jeden z nejpovedenějších podvozků? Nebo ho měli pozlatit aby byl hoden Volva?
Nic, jen to, že auto za nejmíň milion postaví na podvozku z masovky, co stojí polovic.. U Mazdy 3 to pochopím, ale u Volva dost dobře ne..
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Dan píše:Nic, jen to, že auto za nejmíň milion postaví na podvozku z masovky, co stojí polovic..
Dobrá. V čem by tedy měl být na Volvu lepší? Jinak detailíček je, že tvé auto za mego začíná na cenovce 599.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

V jízdních vlastnostech v ničem, spíš jde o to, že pokud do něčeho cpu podvozek z auta, co se vyrábí masově, bude ta kvalita asi někde malinko jinde. A o ni v tomhle topicu jde tak nějak především..
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Dan píše:jde o to, že pokud do něčeho cpu podvozek z auta, co se vyrábí masově, bude ta kvalita asi někde malinko jinde.
Jinde? A kde? Konkrétně. Nějak nechápu z čeho to vyvozuješ. A příjde ti, že Volvo není masovka? Nobo to bouchají na koleně jako kusovku?
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

Konkrétně? Pro mě bylo Volvo vždycky něco víc, ale co jsme s kámošem jeli projet jeho služební, moc nadšenej jsem nebyl. Auto se chovalo se na silnici nějak zvláštně a z podvozku se ozývaly takové divné zvuky, něco jako tupé rány.. Měl bych začít opěvovat kvalitu podvozku u auta, co má najeto sotva 35 tisíc a musí do servisu? Ale je to zkušenost s konkrétním kusem, nic jiného..
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Dan píše:...Pro mě bylo Volvo vždycky něco víc...
Á, jsme doma. Prostě přehnaná očekávání. :D
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

jdu vás rozštípnout bejci!!!!

Tak především s KRŤOCHEM souhlasím o smutným odhození půlmega, je to fakt smůla. Dál Nevím jak nadprůměrný platy všude máte, asi jsem chudák s 15 hrubýho, ale do novýho bych nešel ani boha, na tom se asi všichni shodnem.... teď už asi opravdu všichni...

Dál: padlo tady asiati-slabá vrstva (ono všechny systémy barev dneska jedou jaksi spořivě... ono třeba u dvousložkových barev (metly) dávaj 15-25mikronů a to je směšný, i když tam pak zalejou lakem....pak to dopadá jako u mě, mám to celý zeškrábaný až na plechy (nehavarováno...) jen prostě sedřené.... taky se chystám na přestřik.

Dál o kvalitě výbobků naší doby: Méďové...měl jsem 115D- najeto 1.2mega!! a motor původka, jedna GO, kastle skrzka ale jelo v poho...
pak jsem měl 123D motor po 800tis. KO ale auto po GO komplet jako nové (po 0.8mega výměna motoru, ložisek nábojů, oleje v převodovce a jedeme dál)....

A teď Daewoo : Po 80 tisících - ložiska vpředu druhá výměna, vzadu zatím drží.. kosti každý druhý rok, čepy po 45-60 tis.. poloosa levá cvaká jak kráva celý auto drnčí a chrastí.... ALE:

V Ů B E C N I C M I N E P O V Í D E J O F E L I C I Í C H

a jejích kvalitách. Jestli tohle chcete srovnávat.... felda (každá) do šesti let výměna předních blatníků, komplet prorezlé páté dveře a spodek je také chycený... navíc to auto bylo zrezlý už na papíře, antikoro ochrana vůbec žádná, výbava 0 a možná míň (proto se tam také nemá co po*rat) a bezpečnost? Nebezpečnost!!! navíc to vůbec nejede a je to malý...

a teď Nuba kombi z 98 (ani kousek rezu), výbava vše mimo tempomatu, motor aspoň jede, a za stejnou cenu!! Takže asi není co řešit...

Ano kvalita se posunula úplně jinam a jsem zastánce názoru, že sever ještě drží trochu laťku (od střední třídy výš), také souhlasím s názorem, že auto je spotřební zboží atd... ale je fakt smutný jak dneska koupíš auto za melouna (každá oprava 20 tis a výš) a po třech letech provozu a 150 tisících tě to buď sedře z kůže nebo je to šrot...

Říkejte si co chcete, ale nový auta mě nikdy nepřesvědčila, nikdy bych si nový nekoupil ani kdybych nějakým omylem na něj měl, jsou to vyhozený peníze...tím nejsem zastáncem rachotin ale 2-3letý auto má všechny svoje mouchy vychytaný od předchozího majitele, moc jim být nemůže a cena je někde úplně jinde...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

jo a ještě takovej melancholickej memory defekt:

Pamatuju, jak jsem přehoupnul s méďou kdejakou díru a jelo se dál.... (ty zkušenější určitě pamatují žigulíky, volhy, moskaly atd...)

dneska? Ložiska na předku 10tis od výměny, pak malý výmol a už je po nich, navíc sbíhavost v hajzlu....tak a když to zjistíš o trochu později jako já, tak pneu sjeté (mimochodem 5 bodů za nezpůsobilost k provozu... a nějaký flastr, tuším až 20.) takže možná by stálo za to uvážit, jestli si nepořídím raději koloběžku...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Akri píše: je to nasledek odletani kaminku, mas male predni zasterky a nas slavnej sterk tomu hooodne napomuze, na nove auto je treba sirsi predni zasterky a hlavne nalepit na toto misto pruhlednou folii treba od 3M co je presne na tohle urcena
Muzes se o tom rozepsat trochu vic? Mam na Lacetti jen ty zasterky, co se daji dokoupit u Chevroletu, takze predpokladam, ze stejny jako Krtek. Vsiml sem si, ze se nejake takove folie daji koupit. Kam vsude by sis ji nalepil? Kdyz je clovek opravdu hodne nesikovnej, da se to nalepit tak, aby pod tim byly bublinky nebo to bylo vlnity, nebo se to samo vyrovnava (jinak receno, jestli si na to muzu troufnout sam, nebo si to radsi nechat nalepit od profiku)?

Vzhledem k tomu, co tady ctu od JRD a Krtka, tak uvazuju, jestli neco nechat udelat s podvozkem a dutinama. Co si o tom myslis? Mohl bys pripadne doporucit, cim to nechat udelat (vsiml sem si, ze se pouziva ne jen ta klasika, kterou pamatuju, kdyz to tata delal jeste na Moskvici, ale i nejake technologie zalozene na teplem vosku)? Mas nejakej odhad, na kolik by to pro kombika mohlo prijit?

Kdyz sem se na Nubire ptal, jestli to ma cenu na nove delat, tak mi rekli, ze ne. Takze sem to nenechal udelat, ale je pravda, ze na ni po 3 letech nejsou videt zadne problemy.
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Pavel Beneš: zatím jsme měli 5 aut....Škoda 100,Škoda 105, Felicia,Nubira KOmbi a Nubira Sedan (a pak já svojí 120ku). Felinu a Koombika jsme kupovali nový. Felicii jsme měli 3 roky a Nubiru máme zatím 6 let. U Felcky za tu dobu nebyl jeden jedinnej problém. Ani koroze.Nubira zatím jen běžné provozní věci.

Nové auto klidně, protože ti slouží podle toho,jak se o něj staráš. Sice je auto spotřební zboží,ale u nás platí i jako člen rodiny. ;) Takže novotiny bych neodsuzoval. ;)
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Pavel Beneš píše: V Ů B E C N I C M I N E P O V Í D E J O F E L I C I Í C H

a jejích kvalitách. Jestli tohle chcete srovnávat.... felda (každá) do šesti let výměna předních blatníků, komplet prorezlé páté dveře a spodek je také chycený...
Není pravda...i po osmi letech může vypadat dobře, stačí se trochu starat...ukázka v podpisu ;)

Ale máš recht, že 123D byl nezmar...prostě auto z doby, kdy "úspora nákladů" bylo ještě sprostý slovo...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ..sak si pozrite moje fotky z opravy..
..a tam mate moznost detajlne si poziet kvalitu a sposob lakovania,..
povrchovej upravy kovu,..a "antikoroznu" upravu kovu..

..urcite po "dokonceni plechariny" spravim nastrek podvozku, dutin a pod..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

PavelZ píše:
Akri píše: je to nasledek odletani kaminku, mas male predni zasterky a nas slavnej sterk tomu hooodne napomuze, na nove auto je treba sirsi predni zasterky a hlavne nalepit na toto misto pruhlednou folii treba od 3M co je presne na tohle urcena
Muzes se o tom rozepsat trochu vic? Mam na Lacetti jen ty zasterky, co se daji dokoupit u Chevroletu, takze predpokladam, ze stejny jako Krtek. Vsiml sem si, ze se nejake takove folie daji koupit. Kam vsude by sis ji nalepil? Kdyz je clovek opravdu hodne nesikovnej, da se to nalepit tak, aby pod tim byly bublinky nebo to bylo vlnity, nebo se to samo vyrovnava (jinak receno, jestli si na to muzu troufnout sam, nebo si to radsi nechat nalepit od profiku)?

Vzhledem k tomu, co tady ctu od JRD a Krtka, tak uvazuju, jestli neco nechat udelat s podvozkem a dutinama. Co si o tom myslis? Mohl bys pripadne doporucit, cim to nechat udelat (vsiml sem si, ze se pouziva ne jen ta klasika, kterou pamatuju, kdyz to tata delal jeste na Moskvici, ale i nejake technologie zalozene na teplem vosku)? Mas nejakej odhad, na kolik by to pro kombika mohlo prijit?

Kdyz sem se na Nubire ptal, jestli to ma cenu na nove delat, tak mi rekli, ze ne. Takze sem to nenechal udelat, ale je pravda, ze na ni po 3 letech nejsou videt zadne problemy.
Ono v zasade je spocitano, ze ta vrstva barvy opravdu na bezne silnice musi stacit, jsou na to takove tunely, ktere simuluji behem nekolika dni zmeny prostredi, jakoby se stridala rocni obdobi atd..., jenze kazdej zna ty nase posypove kaminky a to je presne ono, to bylo uznano i od ruznych automobilovych znackach, verdikt-nestandart, sam jsem nekolikrat potvrzoval, protoze jsem mel dovoz francie a melo najeto 58tis km, na prahach vse puvodni, ja po prvni zime prahy osmelcovany na plech a to tam nebyly zadne zasterky, takze jsem musel koupit zasterky a opravit lemy prednich blatniku, prahy a po laku je osetrit nastrikem proti odletajicim kaminkum, ja mam auto cerne, tak to neni videt, lemy vsech blatniku mam tim take udelane, vim ze bydlim v harach a je to jine nez treba v praze, ale myslim si, ze kazdej prece z toho mesta vyjede.
Co se tyce te pruhledne folie, je prave na tohle presne urcena, dava se na nektere znacky primo ve vyrobe na prahy, tesne za blatnik, prave na ty zadni lemy jak to ma rezate Krtek na svem aute, tusim, ze i na predni hrane zadnich dveri, neni to velike, ale je to pruhledne a hodne pevne, neni to ani videt, je to prave ochrana proti tem odletavajicim kaminkum. Nalepeni asi nebude zadny problem, nedavaji se takove plochy, ze bys tam musel mit bublinky, pripadne si pomuzes nejakou umelohmotnou sterkou, nebo to muzes nahrat horkovzdusnou pistoli, bude se to lip tvarovat ve vsech zahybech.
O tech zasterkach vim jen to, ze nekteri vyrobci v faceliftu svych modelu zvetsili zasterky, prave z kvuli stiznostem na osekane prahy atd..
Dutiny, to je tezko rict, ja bych je asi u auta u ktereho bych vedel ze ho budu mit jen 3 roky nedelal, ale kdyz ano, urcite ne voskem, staci se podivat do dveri, do kterych byl aplikovanej prave uz takhle nekym treba v servisu a vidis jek je jen v tech bodech kde to strikne, jinde nic, na to je zlatej olej, ja sam pouzivam konkor 101, konzervacni olej, co vic si prat, navic je cistej, do dvou dnu po nastrikani do dutin to prebytecny vykape, otres hadrem a hotovo, olej ma jeste jednu dobrou vlastnost a to ze vzlina, nastrikas ho dole do dveri a on se vysplha az ke klice, krasne se aplikuje, obycejna pistole na ty dutiny stoji asi 3 stovky a na konci je takova rozprasovaci tryska, udela to neuveritelnou mlhovinu a je to fakt vsude.
Viz foto z POKECu-Tema: Jak jsem delal dutiny, aneb lanos jako olejnicka:-)https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... =olejnicka

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

N spodek jsem pouzil toto!
Jestli ti do toho muzu mluvit, a budes ten spodek delat, udelej ho na novym aute hned, nemusis nic cistit, krasna prace.
K tomu abys byl v obraze, mel jsem celej karton po 1L jak je videt z obrazku, tj. 12ks, vystrikal jsem 10 litru, a to ze jsem starej poctivec, takze na kombika Ti musi karton vyjit akorat.
1ks stoji cca 119kč, myslím, ze to neni velka investice a strikas to tou samou pistoli co je na ty dutiny, akorat tam nedas hadicku, ale pouzijes jinou koncovku, jak jsem psal, ta pistole obycejna, coz na tohle bohate staci stoji neco pres tri stovky ;)
Obrázek
Obrázek
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“