haj..
.. tak mám nahodenú novú ostrú vačku 320 stupňovú....
.. zatial to chodí ako traktor v nízkych otáčkach.. aj cítiť, že zle spaľuje..
.. musím ísť na kompiuter (snáď nastavia a vyladia ), ale až keď urobím sanie a výfuk (ladené zvody, antikor rúra 55-ka bez kat a tlmičov, len koncový a možno rezonátor)
.. po krátkej konzultácií s profíkmi na tému ostré vačky, tak pri 320-kach to vôbec nie je také ľahké a jednoducé ako som si myslel... to ma bude ešte BOLIEŤ.. treba meniť piesty, ventili, rozvody... a všetko asi čo sa bude dať..
.. asi prejdem na 280-ku
adios
NEW vačka ...
Moderátor: Blue Lanos
- Rumcajz
- Příspěvky: 329
- Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
- Bydliště: Martin, SR
- Kontaktovat uživatele:
NEW vačka ...
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
- Reklama
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Aneb dvakrát měř a jednou řež...
... 320 už je opravdu extrém...a taky záleží jaký má ta vačka zdvih, průběh zdvihu a tak podobně...a je asi milión možností nastavení a jen pár z nich je dobrých a spolehlivých...takže přeju hodně štěstí...
... 320 už je opravdu extrém...a taky záleží jaký má ta vačka zdvih, průběh zdvihu a tak podobně...a je asi milión možností nastavení a jen pár z nich je dobrých a spolehlivých...takže přeju hodně štěstí...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
To je délka otevření ventilu vyjádřená pomocí otáčky klikovky...takže čistě teoreticky kdyby měla vačka 360 stupňů, tak bude ventil neustále otevřený, což je ale samozřejmě blbost... ...normální motory použitelné v každodenním provozu mají ten úhel přibližně mezi 230-270 stupni...a ten úhel může být jiný pro sací a pro výfukové ventily...
Naposledy upravil(a) Kessler dne stř dub 18, 2007 16:46, celkem upraveno 1 x.
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto