0-100-max
Moderátor: Blue Lanos
0-100-max
Nezkousel nekdo vytocit Kalose1.2 do omezovace
vim ze novy swift1.3 jede na "jedničku"55 na "dvojku"100na "trojku"145rad bych vedel jak jede kalos na1,2,3atd kolik to vytahne do omezovace
swift mel omezovac na 6800otaček a cervene pole 6500jako ma kalos snad kalos ma tez omezovac.
Matiz0.8 na "jednicku"40 na "dvojku"60 a "trojku"110
vim ze novy swift1.3 jede na "jedničku"55 na "dvojku"100na "trojku"145rad bych vedel jak jede kalos na1,2,3atd kolik to vytahne do omezovace
swift mel omezovac na 6800otaček a cervene pole 6500jako ma kalos snad kalos ma tez omezovac.
Matiz0.8 na "jednicku"40 na "dvojku"60 a "trojku"110
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Zase tady řešíte otázky, na které máte odpověď v manuálu k autu. U toho Matize to poopravím. Při použití předepsaných gum jede v omezovači (6300) takto:
1: 37,5
2: 64,5
3: 100,2
4: 138,5
5: 170,5
Na tu pětku je to teorie, protože už při nižších otáčkách pálí vstřiky nonstop a někde u 155 - 160km/h (tedy kolem 5800 otáček) je vypne, aby se nepropálily písty chudou směsí. Na tachu je v tom okamžiku asi 172.
1: 37,5
2: 64,5
3: 100,2
4: 138,5
5: 170,5
Na tu pětku je to teorie, protože už při nižších otáčkách pálí vstřiky nonstop a někde u 155 - 160km/h (tedy kolem 5800 otáček) je vypne, aby se nepropálily písty chudou směsí. Na tachu je v tom okamžiku asi 172.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To je divné, že by tam nebyly převodové stupně a stálý převod. V knížečce k Matesovi to je. Díval jsi se dobře?mino píše:Ondro nerozculuj sa hned. Ja som to napr. v príručke pre Kalos nenašiel
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
tak ještě hoď rozměr pneu a hodnotu omezovače. no a pak ti to spočtu, když to nezvládneš.mino píše:Prevodove stupne tam sú...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
1: 47
2: 90
3:137
4: 182
5: 231
IMHO: zbytečně dlouhá převodovka. Super by byl stálý převod tak 4,5.
2: 90
3:137
4: 182
5: 231
IMHO: zbytečně dlouhá převodovka. Super by byl stálý převod tak 4,5.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondrasi, to je ta tvá tabulka? Poslal jsem ji do světa, když řešili kluci problém s otáčkami Leganzy. Ale na 1,4 je to fakt hodně dlouhý, podobně je poskládaná převodovka v 2,0 Nubiře, akorát ta 2 je trochu delší asi 96, jinak ostatní podobné. Ta 2 je u 2,0 fajn - na mokrym asfaltu v cca 70 i hrábne (jak se zkracuje sání)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
jj XLS
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Jasně reáná. Vypočtená z otáček, převodu a obvodu pneu.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny