Diagnostika Řídící jednotny NUBIRA 1
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Diagnostika Řídící jednotny NUBIRA 1
Jsem začátečník, mám Nubiru 1.6 16V Benzín r.v.98 konektor na diagnostiku jsem našel, ale pro ODBII nepasuje. Jedná se o konektor 2x6 kontaktu (jaký komunikační protokol ? Konektor a PC mám a co dál ? ) Nějaký ten návod k autu v CZ by se taky hodil (el. zapojení, optimální otáčky/spotřeba.....)
Za případné rady díky
(tentokráte s e-mailem)
Za případné rady díky
(tentokráte s e-mailem)
Naposledy upravil(a) Franta dne stř srp 24, 2005 15:32, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Ohledně diagnostiky NUBIRA 1.6 16V 98 má komunikační protokol SAE J1850-10.4 Používá ho General Motors. Jinak by měla fungovat finta spojení A, B špiček na konektoru a vyblikávání kódu poruchy. (Dnes to otestuji a dám do placu výsledek). Další zajímavosti viz.
http://www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
http://id2.cz/hw.htm
http://www.devcom.cz/systemy/Automobilo ... BD-II.html
Franta
http://www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
http://id2.cz/hw.htm
http://www.devcom.cz/systemy/Automobilo ... BD-II.html
Franta
Opravdu to maká .
Stručný popis:
Při vypnutém zapalování - lépe vytažený klíček - propojit A, B kontakty kusem drátu. Po-té zapnout klíček do polohy zapnutí přístrojů (ne start).
Začne úvodní test (začnou foukat větráky u chladiče) a blikat kontrolka CHECK. Signalizace začíná jedním bliknutím následované dvojtým bliknutím a delší pauza (kód 12) to se opakuje 3x a pak následuje případný kód poruch (např 34 závada na sacím potrbí vzduchu) který se zopakuje 3x (spočítat to, to chce cvik) a po té následuje série 12.
Pokud je signalizován stále kók 12 je vše OK
Vypnout zapalování, vyndat propojku a je to .
To je zatím vše
Franta
PS: Připojil bych i obrázek konektoru, ale nenašel jsem cestu jak.
Stručný popis:
Při vypnutém zapalování - lépe vytažený klíček - propojit A, B kontakty kusem drátu. Po-té zapnout klíček do polohy zapnutí přístrojů (ne start).
Začne úvodní test (začnou foukat větráky u chladiče) a blikat kontrolka CHECK. Signalizace začíná jedním bliknutím následované dvojtým bliknutím a delší pauza (kód 12) to se opakuje 3x a pak následuje případný kód poruch (např 34 závada na sacím potrbí vzduchu) který se zopakuje 3x (spočítat to, to chce cvik) a po té následuje série 12.
Pokud je signalizován stále kók 12 je vše OK
Vypnout zapalování, vyndat propojku a je to .
To je zatím vše
Franta
PS: Připojil bych i obrázek konektoru, ale nenašel jsem cestu jak.
diagnostika
No... tak je to takto.
Konektor o ktorom ty hovoris ... 2 x 6 kontaktov = 12
je diagnosticky konektor OBD1 .. vecsinou sa pouziva nazov
ALDL - Assembly Line Data Link alebo Assembly Line Diagnostic Link.
diagnosticky kabel sa da vyrobit. nieje to velky problem a existuju
k tomu aj softiky....
a len pre zaujimavost... to spajanie pinu A a B v diagnostickom konektore
funguje aj v esperach a nexiach r.v. 96
keby dakto chcel kabel vyrabat nech sa ozve (jurikf@ta3.com)
mam schemy aj softy. asi vsetky co existuju...
viac som nenasiel
Konektor o ktorom ty hovoris ... 2 x 6 kontaktov = 12
je diagnosticky konektor OBD1 .. vecsinou sa pouziva nazov
ALDL - Assembly Line Data Link alebo Assembly Line Diagnostic Link.
diagnosticky kabel sa da vyrobit. nieje to velky problem a existuju
k tomu aj softiky....
a len pre zaujimavost... to spajanie pinu A a B v diagnostickom konektore
funguje aj v esperach a nexiach r.v. 96
keby dakto chcel kabel vyrabat nech sa ozve (jurikf@ta3.com)
mam schemy aj softy. asi vsetky co existuju...
viac som nenasiel
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Nové vozy mají ODBII a to nejde jinak, než scanerem (popřípadě udělátkem + PC). ODBII kódy je pak možno najít třeba tady: http://www.spanishtrailrovers.com/Tech/ ... codes.html
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
co se da mimo diagnostiky udelat pomoci toho konektoru na nubce I?
znam trosku soft vag na vw koncern auta ..a tam toho jde hafo...
na nubcu I asi nic podobynho neni co?
znam trosku soft vag na vw koncern auta ..a tam toho jde hafo...
na nubcu I asi nic podobynho neni co?
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
nefunguje to samé i pro Matiz I??
nefunguje to samé i pro Matiz I??Franta píše:Pokusím se to hodit někam na WWW
Franta
Matiz r.v.99,ujeto 85k km,s průměrem 5,35 l/100km
Zdá se, že to tady nějak uvázlo. Nikdo nic s diagnostikou podomácku? Neví někdo alespoň kde sehnat ten konektor na Nubiru I, nebo jedině samodomo? Zkoušel jsem i psát na (jurikf@ta3.com) o několik postů výš, ale neozval se mi.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
kody
Jeste by to chtelo nekde najit ty kody na tu metodu vyblikavani...
Pokud je nekdo ma, tak mi je poslete, diky
Nubi I 97
Pokud je nekdo ma, tak mi je poslete, diky
Nubi I 97
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!