Topení

Moderátor: Blue Lanos

pavel 111

Topení

Příspěvek od pavel 111 »

Netušíte jak pomoci Leganze, aby topila tak jako ostatní autíčka. srašně dlouho trvá než začne topit a pak je to stejně nic moc. koukal jsem že maji v Krči různé termostaty 87 nebo 92 atd. a nevím zda to znamená teplotu chl kapaliny.
Nebo vite nějakou jinou fintu ???
Díky
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Podle ohlasů z fora se dá říct, že všeobecně Daewa moc netopí. Bývalí majitelé Žigulů či Moskvičů mi určitě dají za pravdu. Chce to dobrý termostat (ten nemám, ale mám karton před chladičem :lol:) Pomáhá to, ale když je tak -5 topím už na max. tak po 6km a topení stahuju až tak po cca 30km. Jinak se Nubi i dost mlží na oknech, pokud jede víc lidí. :roll: :roll:
Brainman byl na nějakým vyčištění topení a je spokojen, třeba se ozve jak a kde to dělal. ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

[ Mam Kalos Cevrolet 4/2005 ale kurenie je dosť biedne. Felicia mi hriala už po 2-3 km. Zrejme u Kalosa je to od výroby.
Vlado
pavel111

Příspěvek od pavel111 »

Richard píše:Podle ohlasů z fora se dá říct, že všeobecně Daewa moc netopí. Bývalí majitelé Žigulů či Moskvičů mi určitě dají za pravdu. Chce to dobrý termostat (ten nemám, ale mám karton před chladičem :lol:) Pomáhá to, ale když je tak -5 topím už na max. tak po 6km a topení stahuju až tak po cca 30km. Jinak se Nubi i dost mlží na oknech, pokud jede víc lidí. :roll: :roll:
Brainman byl na nějakým vyčištění topení a je spokojen, třeba se ozve jak a kde to dělal. ;)
Tak ty kartony jsem také zkoušel, ale je to riziko, aby to potom někdo při oteplení neutavil a fakt se mi to nelíbí :-(. :(
Nevíš zda se fakt dělají termostaty, který udrží vyšší teplotu motoru ?? Takhle mi stejně připadá že ten motor je podchlazený, že ta teplota je tak kolem 70-80 °C možná méně.
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Tak to sa neboj ze by si to uvaril :D Este som nevidel ziadne daewoo uvarene! Ja tam ma ten papir asi 2 tyzdne od plnej nadrze tak to testujem.
Je pravda, ze firemna fabia topi asi po 2-3km to fakt neviem jak to je mozne :roll:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

To je fakt...nevim jak Leganza, ale Nexia má poměrně předimenzovaný ventilátor na chladiči...takže ani letní dálniční kolony nejsou problém...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Mrkněte na www.autokacik.pl a na foru k Nubiře a Leganze je i o termostatech. Pokud dodře čitajem po polski, používají tam sem tam termostat z Vectry B na 92 st.C. Ale kde ho sehnat jsem ještě nepídil. 8)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
kmartin
Příspěvky: 28
Registrován: pon úno 06, 2006 17:28
Bydliště: V.Dolina

Příspěvek od kmartin »

Tak vas setkych zdravim a tiez by som chcel pomoct s kurenim na Leganze.Kupili sme ju v auguste a vtedy ma ani vo sne nenapadlo vyskusat kurenie.Predtym sme mali Tico a za 8 rokov nebol ziaden problem.a s Leganzou som este poridne nekuril.Je to vlastne manzelkyne auto a vzdy ked pride domov tak mi nadava a ze ona nebude jazdit v chladnicke.Uz sme to s kamaratom pozerali,vstupna hadica do kurenia je horuca ale vystup je len vlazny.Mame podozrenie ,ze neotvara dobre ventil na radiatore.Neviete niekto poradit?Popripade ako skontrolovat otvaranie toho ventilu?Alebo co stym?Dik.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak chlapci je mi lito ale letos jsme proplachovali uz asi 5 topeni a dnes jsem asi 3 menil.jestli se to pomalu ohriva je termostat spatnej (lehce propousti)pozna se to po ujeti cca 2-5 km a potom sahnout na chaldic je li teplej je termostat ko.a topeni je li vstup do radiatoru horkej a vystup studenej je 100% ucpanej rdiator.zkusit proplachnout tlakem vody v opacnem smeru nalit cistic chladice(ne utesnovac)a jezdit chvili jestli se to nezlepsi.pak pripadne menit radiator cena v prumeru 3000 s dani plus prace.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
kmartin
Příspěvky: 28
Registrován: pon úno 06, 2006 17:28
Bydliště: V.Dolina

Příspěvek od kmartin »

To s tym preplachovanim som skusal este v decembri.A dva krat.Najprv podla navodu,(nalit do prazdneho systemu,pol hodinu pojazdit,vypustit,preplachnut cistou vodou,naliat zmes) a potom este raz v podstate to iste,len som to tam nechal takmer 24 hod a najazdil asi 150km.A vysledok mam asi taky,ze prvych 5 min sa auto tvari,ako ze by aj kurilo,no potom ako by sa zavrel radiator a zas fuka len studene.Moze sa v tom systeme plavit taky kus necistoty,ze by to vzdy tak upchal?A este jedna otazka,kolko litrov kvapaliny je v chladiacom systeme?Pri vypustany cez chladic vytieklo max 4,5 litra.A viac sa mi tam nepodarilo ani naliat.Mne sa to zda byt ale malo.Moze byt ze ten radiator mam stale zatvoreny?Vopred srdecna vdaka za rady,lebo manzelka sa uz so mnou nebavy( v chladnicke nejazdi).
Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 78
Registrován: ned čer 05, 2005 18:02
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

topení

Příspěvek od Alda »

chladící kapaliny je 7 litrů ale něco ti zustane v motoru tak vše nevyleješ .
Co se týká mojí legy tak topí podle toho co si nastavím a po kolika km. nevím ráno jedu do práce nastartuji dám cigáro a v autě je teplo tak mi stačí cca.7 min. a hřeje
Leganza 2,0 CDX
audio Alpine IVA, repro DD a Oxygene, zesilovač GZ, xenony, zeleně podsvíceno, sníženo
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Anonymous píše:[ Mam Kalos Cevrolet 4/2005 ale kurenie je dosť biedne. Felicia mi hriala už po 2-3 km. Zrejme u Kalosa je to od výroby.
Vlado
Pěkný večer :D Sraz za 78 venku -2 sněháňky :cry:
Nesouhlasím!!! Jak teď bylo -20 tak jsem měl naplno červenou ale maximálně jen chvíli třetí rychlost jinak zpátky na druhou rychlost.Sice zadní okna zapocený ale když jsem zapnul klimu tak i zadek se vyčistil.
Takže já si na topení nestěžuji! Kdo neví tak Kalos HB 1150-srpen 2004
najeto asi 17 000km
Ať nám jezdí a topí a nezlobí :P
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

muze tam byt takovy kus.respektive spousta malych.presne to se mi stalo taky.proplachoval jsem to asi 6 krat az pak se to zlepsilo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
kajsi
Příspěvky: 20
Registrován: úte kvě 17, 2005 11:33
Bydliště: Fero S., Košice

topenie v Lege slabé- čo ďalej

Příspěvek od kajsi »

S topením v lege bojujem už rok od minulej zimy, slabo kúrila cez zimu a tak som začal pátrať - tak ako niektorí píšu nekurí v kabine ako by mala, je v nej dokonca zima pri plne zapnutom kurení.
Môj postup pri odstraňovaní závady: zistil som či vstupuje teplá voda do radiatora v kabine- výsledok jedná hadica horúca- druhá vlažná. Skúsil som zistiť či je vadný termostat- málo prepušťal teplú vodu do chladiča-vymenil som ho za termostat z Vectra B(92st. C) -cena 1150 SK -je úplne rovnaký ako na legu len má vývod, ktorý som zablendoval skrutkou(slúži ako odvzdušňovák)- teplota v kabine sa trocha dvíhla ale stále slabo kúri-hadice do radiátora sú v podstate v rovnakom stave ako pred výmenou termostatu-jedná horúca druhá vlažná- termostat ale mi znížil spotrebu LPG z 15L na 12L (mesto, malá vzdialenosť 7 km tam a 7 km späť), ešte pôjdem nastaviť plyn a možno sa dostanem na 10,5-11, čo v zime a na krátke vzdialenosti v meste (väčšinou stojím v zapche) je s LPG OK, či nie? Teraz cez víkend sa pustím do vybratia radiatora z auta a jeho prečistenia prípadne prezretia uzatvaracieho ventilu ak je tam - preto vás kolegovia prosím o postup ako sa vyberie radiator z Leganzy-niekto písal že sa dá aj bez vyberania palubnej dosky, prípadne mi poraďte čo okrem preplachu radiatora môžem na ňom ešte urobiť - má ventil, či nemá ventil apod. Ako je riešený obeh vody ak nastavím prepinač ohrevu v kabine (červeny -modrý) na min, aby mi v lete nehrialo - prosím o rady, čím skôr -mrznem
vďaka Kajsi Košice
Kajsi-Leganza 2.0,SX, 98 kW, LPG
Uživatelský avatar
whisky22
Příspěvky: 267
Registrován: úte říj 18, 2005 11:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: topenie v Lege slabé- čo ďalej

Příspěvek od whisky22 »

kajsi píše:S topením v lege bojujem už rok od minulej zimy, slabo..............................

Ako sa rozobera kurenie to neviem, este som to nerobil. Co sa tyka spotreby tak LPG v meste mam 11,5 l v lete vacsinou mesto a 12 l v zime 99% mesto. Vzdialenosti tak 9 km rano do prace (ziadne zácpy) a poobede 9 km domov (vacsinou v zacpe). Ale co sa tyka toho kurenia tak to nafot az to budes rozoberat. Bude to pomoc pre ostatnych.
"Milan" Leganza 2,0 CDX full vybava, color 69U, LPG Lovato-Lovtec, model98, 183000 km + Babetta r.1995
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“