Co Daewoo Espero 2.0?
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
1,8 oproti 2,0 jen vic zere, vykon srovnatelny. Ale nizsi pojistka , proto jsem volil 1,8 i ja.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Já právě přemýšlím a chtěl bych Espero ve dvoulitru! Teď mám Nissan Micra 1.2 55 koní A z níkyho obsahu jsem už vyrost! Chtěl bych něco většího a kolem těch 100 koní! A na Espero zatím slyším jen chválu(ale prý 1.5ky jsou nějaký poruchový)!V tý jem jel a teda ten Nissan je o dost živější!Asi to bude tím že váží 730kg.Přijde mi že na auto který váží kolem 1400kg je 1.5ka málo.
espero 1,5 vazi 1150kg + nejaka vybava ak tam teda je. Pasazierov nepocitam. Lenive je, ale len pre tych co tam sadnu z typickych europskych aut, pretoze ma max. krutiaci moment vykopnuty pekne vysoko (4800 otacok ?) ale zato pekne akceleruje pri predbiehani (samozrejme ze ked si podradis ). Inac po prepnuti na 95tku do na lpg znatelne ozilo, aj ked stale je to oproti 880kg skodovke 46kw/100Nm lenivejsie (medzi 2 az 3,5t otacok), lenze tu som mal dobre nastavenu a s esperom sa zatial len zoznamujem.
Mám 1,5 motor a som spokojný. Je pravda, že motor začína ožívať
až pri 3000 otáčkach, ale potom už nejde zastaviť.
Neviem ako je to u Vás s zákonnymi poistkami , ale tu rozdiel medzi
1,5 a 2,0 robí 4000. SK.
Ale je isté, že dvojliter ma lepší ťah v nižších otáčkach.
až pri 3000 otáčkach, ale potom už nejde zastaviť.
Neviem ako je to u Vás s zákonnymi poistkami , ale tu rozdiel medzi
1,5 a 2,0 robí 4000. SK.
Ale je isté, že dvojliter ma lepší ťah v nižších otáčkach.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Můj názor: preferoval bych 2,0 litra. Spotřeba je stejná jako menší obsah a ten motor s tím autem alespoň trochu zahejbá, když ho naložíš jede to skoro stejně a jízda s 2,0 je pohodovější, pomalu není kopec co bys nevyjel na 5. A když jedeš s 2,0 tak vlastně řadíš jen 4 a 5. Ostatní stupně jsou jen okrajově využívány. U benzína jsem jednoznačně pro větší obsah
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Hodne taky zalezi na tom jak se ten kterej motor zajel jako novej. Dobre zajeta 1.8 muze taky jet lip nez 2.0 se kterym nekdo od zacatku jezdil jako prase .
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
ja so na espero 1.5 presadal pred dvoma rokmi z Peugeota 405 1.9 benz a musim povedat, ze mi chvilu trvalo si zvyknut na motor, ktory "nejde hned zdola"... ale tak ako pisu chalani, ked sa dostane cez 2500 je to pohoda, proste to chce viac podradovat a drzat motor v optimalnom rozsahu. Tiez by som bol zvedavy, ako ide 1.8 alebo dvojliter. Ozaj, len tak pre zaujimavost neviete volakto ake maju tie motory parametre (vykon a tak...)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
Mam 2.0 MPi pul roku. Jsem s nim velmi spokojen. Az na tu pojistku. Na dvoulitra to zas neni moc velky vykon. Mel jsem Xantii ve 2.0 a ta ma o 14 kW vic. Ale jinak Espero bezva auto. Pod 1.8 bych ale u neho nesel.Petr G. píše:Já právě přemýšlím a chtěl bych Espero ve dvoulitru! Teď mám Nissan Micra 1.2 55 koní A z níkyho obsahu jsem už vyrost! Chtěl bych něco většího a kolem těch 100 koní! A na Espero zatím slyším jen chválu(ale prý 1.5ky jsou nějaký poruchový)!V tý jem jel a teda ten Nissan je o dost živější!Asi to bude tím že váží 730kg.Přijde mi že na auto který váží kolem 1400kg je 1.5ka málo.