prosím o rady a pripomienky

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

mareku
Kontaktovat uživatele:

prosím o rady a pripomienky

Příspěvek od mareku »

Som úplný začiatočník čo sa tíka šoférovania, ale aj kúpy auta. Doteraz som mal odvoz kedy som chcel, ale už nie :cry: , preto som sa rozhodol kúpiť auto.
Pri rozhodovaní som navštívil kopu www, ale každý chváli iba tú svoju značku a kritizuje všetky ostatné.
Chcel by som kúpiť jazdené auto, ani malé ani veľké :D , od r.v.1999 do 150(max 170) tis. Sk, možno to je na zasmiatie ale viac by neschválila rodinná rada. Nemám problém kupovať aj v zahraničí, zdarma odvoz a odborníka tiež mám. Zatiaľ mi podľa mojich kritérií a hlavne cenového obmedzenia vychádza niekoľko možností:
LANOS, FELICIA, MEGANE, fiat BRAVA (ak je iná možnosť ĎAKUJEM za info)
Na každé z týchto aut som našiel nejakú kritiku, ale aj klady.
Zaujíma ma váš názor na tieto autá, ak ich poznáte, vety ako „počul som ..., že vraj..., ...“ som sa už načítal dosť.
Ohľadom LANOS ma zaujíma hlavné poruchovosť a cena náhradných dielov(alebo porovnanie s FELICIA, MEGANE, fiat BRAVA .......).
Osobne som naklonený k LANOS, ale ešte neviem či 4 alebo 5dver.

Vopred ďakujem za vaše rady a pripomienky.
Reklama

petrm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Lanos je celkem spolehlivé auto v porovnání s Felicií jsou díly v průměru o malinko dražší a jen Feldu ti ještě stále opraví na každém druhém rohu fiat jedině v super stavu a Megan je špatnej na práci ale to asi ty dělat nebudeš jinak taky poměrně spolehlivý ;)
Akri
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Smozrejme ze musis mit 4-dvirko, ale musim rict, ze bych si byt tebou vybiral z Megane a Lanosu, fiat je vseobecne spatne auto, a o felicii ani nemluvim. Rekl bych to takhle, vyber si to lepsi na ktere narazis z tehle dvou :D ;)
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Jarda69

Příspěvek od Jarda69 »