Neodbržďující se ruční brzda
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Neodbržďující se ruční brzda
Když Mates delší dobu stojí (nebo někdy i jen přes noc), tak po uvolnění ruční brzdy zůstanou jakoby přilepené pakny k bubnům. Musím maličko popojet, pak se to utrhne. Když pak jedu a lehce zatáhnu ručku, tak to chvíli škrábe, jako by se z bubnů strhávala rez (něco jako z kotoučů po projetí brodem). Jak to řešit? Nové pakny? Nové bubny? Jinak brzdí to dobře, bubny jsou kulaté (nedávno překružované), pakny by měly být taky zdravé (kontrola ani ne půl roku dozadu)...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
to mi taky obcas dela, ale zakladni pravidlo zni - POKUD NESTOJIM Z KOPCE, TAK RUCKU NEZATAHUJU !!!
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Neodbržďující se ruční brzda
zatuhle prasatko, melo by jit rozhybat, ale obavam se, ze te ceka vymena - cim vic, tim lip.Ondras píše:Když Mates delší dobu stojí (nebo někdy i jen přes noc), tak po uvolnění ruční brzdy zůstanou jakoby přilepené pakny k bubnům. Musím maličko popojet, pak se to utrhne. Když pak jedu a lehce zatáhnu ručku, tak to chvíli škrábe, jako by se z bubnů strhávala rez (něco jako z kotoučů po projetí brodem). Jak to řešit? Nové pakny? Nové bubny? Jinak brzdí to dobře, bubny jsou kulaté (nedávno překružované), pakny by měly být taky zdravé (kontrola ani ne půl roku dozadu)...
Jinak subjektivne mi prislo, ze pruser zacal jakmile se do bubunu dostalo vetsi mnozstvi vlhkosti - cili pred uzavrenim komplet vysusit ... toto moje zkusenost
todle je imho tezky - ja to tak delal taky, ale zase ne vzdycky se muzete spolehnout jen na zarazenou rychlost a ta rucka tam taky k necemu jezabijec píše:Tak tohle se mi taky stávalo, zlobilo to nějaký čas a pak to samo přešlo. Jinak to dělá vlhkost společně s prachem ve kterém se ta vlhkost drží. Takže bubny dolů a vyčistit. Samožřejmě pokud to není nutné, ručku nezatahovat.
cili rozhodne prihlednout ke stavu a pripadne to povymenovat poprve pomuze vycistit a rozhybat, ale casem uz ani to ne - me rucka casto ulehcuje praci - uznavam, ze to je spis komfort, ale zase nemusim vypinat/startovat a nebo drzet nohu na brzde, cili asi tolik ...
Bubny jdou dolů podle toho jak moc jsou ojetý. Sundaval jsem je nedávno asi po 50 000km a šlo to už dost bídně. Před zpětnou montáží to chce obrousit hranku, která vzniká opotřebením, a pak to jde samo. Měnit se nic nemusí. S kotouči nevím, ty jsem ještě nesundaval.Rado77 píše:A ako je to s demontazou bubnov - viem, ze to ide tazko, ale ked to dam raz dole, ide to v pohode spet? Netreba nieco vymenit, ako v pripade demontaze prednych kotucov (loziska) ?
Už bez Matesa
Hej? A v akom stave si mal po tych 50tkm zadne brzdove oblozenie? Malo to este aspon ten milimeter hrubku?
Chcem totizto vymenit zadne brzdove oblozenie, najazdene 83tkm, takze asi najvyssi cas....ani rucna mi uz nebrzdi skoro vobec, a je dostelovane lanko na max...
Chcem totizto vymenit zadne brzdove oblozenie, najazdene 83tkm, takze asi najvyssi cas....ani rucna mi uz nebrzdi skoro vobec, a je dostelovane lanko na max...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu