Volnobežné otáčky 1800 ??? HEEELP!
Moderátor: Blue Lanos
Volnobežné otáčky 1800 ??? HEEELP!
Ahoj all. Píšem sem lebo mám dosť veľký problém. Keď začnem brzdiť motorom (uberiem plyn na rýchlosti) naskočí mi chyba RJ a voľnobežné ostanú na úrovni 1800 alebo čosi okolo 1600 ot/min. Vymenil som krokovy motorček voľnobehu ale zavada sa objavuje...
- Reklama
presne tak.jinak asi na nic neprijdes.jen me napada že by mohl zustat viset egr ventil.ale neni to jiste.(nebo je spatný a prisava si to vzduch.)možna.ale tu chybu to chce urcite precist.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Aj ma to napadlo ze by to mohlo byt EGR, len neviem kde ho hladat, lebo z toho polskeho manualu moc nerozumiem... Zavada sa vyskytne az pri zohriatom motore a pokial viem EGR by nemal fungovat pri studenom motore...
Este jedna otazka EGR je asi elektromagneticky ovladany vsak ? Ak niekto viete kde ho hladat poradte... Je mozne ze sa moze iba zaniest necistotou ?
Este jedna otazka EGR je asi elektromagneticky ovladany vsak ? Ak niekto viete kde ho hladat poradte... Je mozne ze sa moze iba zaniest necistotou ?
no je oteviraný podtlakem.a necistoty jsou nejvetsi problem tohoto ventilu.hledat je snadne na motoru je videt takový hribek a vede do nej hadicka.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Potom som nasiel daky clanok v nexii a este aj dake liny na opel. Davnejsie som o tom cital... Uz viem ktory to je. Inak ako som vymenil ten motorcek volnobehu a nastartoval som, tak sa mi zdalo ze som pocul nieco ako ked sa Ti odtrhne hadica s podtlakomn alebo take daco. Len rozmyslam ci bude dobre ho uplne odstavit, alebo staci len odpojit to podtlakove ovladanie. CMU asi ani mena ako zistit, ze ten ventil nepracuje... (kde odstavim to ovladanie)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/Anonymous píše:Zdravím,
mávam občas tento istý problém. Pri teplom motore a brzdení motorom napr. z kopca ostanú otáčky vysieť a niekedy zasvieti ihneď porucha.
Dá sa ten ventyl rozobrať a vyčistiť? Alebo treba nový?
Jožo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Čím se ten silnik krokowy tak za*ere? Mastnota z odvětrání motoru? Někde na polském webu jsem viděl takový zlepšovák - to odvětrání bylo odpojené od sání a navedené do nějaké děravé flašky. Je to k něčemu?JRD McLAREN píše:Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/Anonymous píše:Zdravím,
mávam občas tento istý problém. Pri teplom motore a brzdení motorom napr. z kopca ostanú otáčky vysieť a niekedy zasvieti ihneď porucha.
Dá sa ten ventyl rozobrať a vyčistiť? Alebo treba nový?
Jožo
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: