Chladenie 1,8 16v +LPG

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
awgee
Příspěvky: 2
Registrován: pát kvě 20, 2016 20:04

Chladenie 1,8 16v +LPG

Příspěvek od awgee »

Dobrý den, chcel by som Vás poprosiť o radu. Kúpil som si cruze 1,8 + LPG. Má momentálne 100 000 km nábeh. Začali sa mi diať také veci, že objavovala sa mi stále voda na podlahe v garážy. Kvapky chladiacej kvapaliny. Kvôli LPG je použité dve T-čka kde sa napojil splyňovač v blízkosti miesta, kde vchádza a vychádza teplá voda z radiátora kúrenia v karosérii. Tieto hadice sa museli dať nové lebo vyzerali vyťahané opotrebované. Myslel som, že len tu bude únik vody na týchto T-čkach. Lenže objavil sa mi olej vo vode. Ortieľ výmenník olej voda. Bol vymenený, do novej vody sme dali čistič chladiaceho systému, potom vypustili, dali sme čistú destilku, zase zohriali prešli sa s autom, vypustili, až potom sa namiešala nemrznúca. Lenže zase ostávali kvapky vody na zemi, stále až vtedy, keď sa s autom dlhší čas nejde. Našli sme ďalší problém. Na hadici medzi termostatom a chladičom bola trhlina na strane chladiča pod tou pripevňovacou páskou.. Odrezali sme 2 cm z konca, vyriešené. Ale zase únik vody. Kvapky na zemi. Rozhodol som sa vyskúšať s CO2 testerom, či mi náhodou netlačí co2 z výfuku. Myslel som na tesnenie hlavy. Nepotvrdilo sa, nejde co2, ale povedal ten pán čo to testoval, že sa mu nepáči kolobeh vody. A zistili sme, že keď som pridal asi 3000 otáčok začala sa mi zmršťovať spomínaná hadica medzi termostatom a chladičom.Z gulatého tvaru sa zmení na plochý ale iba pri napr 3000 otáčkach. Keď pustím na volnobeh zmení sa jej tvar na gulatú. A našiel som na nej ďalšiu trhlinu, tie trhliny mohli vznikať zmršťovaním hadice. A zistili sme, že hadice vstup výstup boli teplé ale vodný chladič totálne studený. To mohlo byť tým, že auto stálo na mieste a nedosiahlo 105 stupňov, ale nemyslím si to, motor bol zohriaty a mal za sebou 15 km cestu. Ešte som si všimol, že pokial je voda zohriata zvykne mi klesnúť na minimum, akonáhle pomaly začnem otvárať uzáver na expanzke, neviem opatrne pustiť tlak, so sekundy na sekundu mi začne cez tú bočnú dieru na hrdle expanzky vystrekovať voda a hladina sa zrazu zvýši.
Práve som si pozisťoval ceny chladiča (ak je upchatýod oleja čo sa dostal do vody), termostatu (ak neotvára) a určite musím vymeniť hadicu medzi termostatom a chladičom. Čo by toto mohlo spôsobovať? Mali ste už podobný problém? Ďakujem za všetky rady. To kvapkanie chlad. kvapaliny na zem môže spôsobovať vysoký tlak v systéme a ničí to hadice. Môže byť problém s vodnou pumpou? Poprípade možno púšťa pri simeringu .. Ďakujem za všetky rady.
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „Benzín“