Zdravím všechny nemáte někdo zkušenosti s čištěním filtru pevných částic ? Mám 2,2 diesel z roku 2012, najeto 152000,- několikrát se mi rozsvítila kontrolka regenerace filtru a vždycky pak zhasla, ve čtvrtek zhasla ale rozsvítila se mi kontrolka motoru na levé straně přístrojovky a pak kontrolka poruchy motoru na pravé straně přístrojovky. Diagnostika mi načetla že je zanesený filtr pevných částic. Domluvil jsem se se svým mechanikem že filtr vyndá a nechá vyčistit.
Budu rád když mi někdo napíše nejaké zkušenosti, já pak dám vědět jak to dopadlo.
Petr
Zanesený filtr pevných částic
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Zanesený filtr pevných částic
Koupil jsem novy
Re: Zanesený filtr pevných částic
Tak jsem filtr nechal vyčistit, stálo to 6300 a za odpoledne bylo hotovo. Dostal jsem k tomu záruku na 100.000 km a protokoly z diagnostiky a měření tlaku ve filtru pře vyčištěním a po vyčištění. Za necelý týden a ujetých asi 300 km se zase rozsvítila kontrolka že se dělá regenerace fitru a už nezhasla i když jsem jel dlouho po dálnici a v otáčkách nad 2000. Tak jsem zajel do servisu kde dělali čištění a ti zjistili diagnostikou že je vadná váha vzduchu a čidlo teploty spalin. Protože mám svého mechanika přes ulici tak jsem mu auto dal a ten si udělal podrobnou diagnostiku a žádnou chybu nezjistil ani když s autem jezdil celé dopoledne v různých režimech - město, dálnice. Tak jsme zatím žádná čidla neměnili a čekám jestli se závada zase projeví. Zatím jsem za výměnu čidel ušetřil cca 10.000,-. Tak uvidím.
Domák
Domák
Re: Zanesený filtr pevných částic
Tak kdyz filtr se da sehnat za castku neco pres 9000, tak jsem cisteni neresil. Navic ohlasy na cisteni nebyly 100%pozitivni,nekteri na technicke, co to ted domrvili neprosli. Kokoti zprisnili limit pod hodnoty uvedene v TP
- JardaB
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát pro 27, 2013 19:43
- Bydliště: Tábor - Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zanesený filtr pevných částic
Jo ... za tu cenu je to fake DPF fitr nejspíše z Polska. Katalyzátor v tom není (neobsahuje to platinu), žádné saze se v tom proto nevypálí a ucpané to bude po pár km a následovat bude bludné kolečko.
Nechápu odpor k origo DPF !!! Nevím jestli jsou řidiči nemocní na hlavu nebo neumí počítat . V nákladech je to za hubičku srovnatelnou s STK, výměnou pneu, výměnou oleje.
Odhadné náklady:
Náklady na pneu na km ... 12 tis/40 tis.km = 30 hal/km
STK při nájezdu 10 tisíc ... 2.000/20 tis.km = 50 hal/ km
Olej 3000/10.000 = 30 hal/km
DPF 80.tisíc na 200 tis.km = 40 hal/km
Nechápu odpor k origo DPF !!! Nevím jestli jsou řidiči nemocní na hlavu nebo neumí počítat . V nákladech je to za hubičku srovnatelnou s STK, výměnou pneu, výměnou oleje.
Odhadné náklady:
Náklady na pneu na km ... 12 tis/40 tis.km = 30 hal/km
STK při nájezdu 10 tisíc ... 2.000/20 tis.km = 50 hal/ km
Olej 3000/10.000 = 30 hal/km
DPF 80.tisíc na 200 tis.km = 40 hal/km
JardaB
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
Re: Zanesený filtr pevných částic
Tak jsi nas pobavil, mas tam jeste neco srandovniho?
Re: Zanesený filtr pevných částic
Já jsem nechával jeden filtr čistit. Nakonec se ale zjistilo, že cosi v něm už je nepoužitelné, takže hotové zaplacené čištění nemělo smys. Dal se do auta nějaký filtr za asui 15 tisíc, který rozhodně fungoval, alespoň co do smysl filtrování toho sajrajtu, který filtrovat má. Polský nebyl.
Odpor k originálu jsou ty ceny kolem 75 tisíc. Nevím, pro si GM drží ty ceny tak vysoko Jistě, dlouhodobý náklad je jedna věc, ale dát ihned 80 tisíc za díl u stejně cenného (někdy 2x cennějšího) auta? Na dvoustech tisících nám teď zřejmě praskl DPF a občas pouští kouř a částice. Potřebuju vymyslet, co s tím, komu to kam dát, jaký filtr je osvědčený. Poraďte, prosím, klidně do soukromé zprávy. Díky.
Odpor k originálu jsou ty ceny kolem 75 tisíc. Nevím, pro si GM drží ty ceny tak vysoko Jistě, dlouhodobý náklad je jedna věc, ale dát ihned 80 tisíc za díl u stejně cenného (někdy 2x cennějšího) auta? Na dvoustech tisících nám teď zřejmě praskl DPF a občas pouští kouř a částice. Potřebuju vymyslet, co s tím, komu to kam dát, jaký filtr je osvědčený. Poraďte, prosím, klidně do soukromé zprávy. Díky.