Čauky lidi,díky za přijetí.Koupil jsem si své první auto Daewoo Matiz 0.8 3válec r.v 2000.Auto jsem kupoval od kamaráda trošku zašlé.Moje první opravy byly výměna gum ze zimních,které tam byly 3 roky zpuchřelé za letní na hezčích plecháčích 13´´.Výměna svíček,motorového,převodového oleje,chladící kapalina,termostat,vzduchový a motorový filtr,kompletní úklid vnitřku + rozleštění laku mírných škrábanečků,výměna stěračů,dotažení šroubů palubovky,oprava kastlíku a baterka BOSCH,oprava velkého škrábance na obou dveřích ve spodní části vykitované a stříknuté do zelené metalízy a pro jistotu i ošetřené prahy.Jinak brzdy tam byly dělané před 2 roky předek i zadek,jde vidět že byly vyměněné i brzdové trubičky a 3.díl výfuku,topení.Ještě mě čeká výměna těsnění pod víkem ventilů,výměna ložisek kol předek i zadek (ložiska od FAGU),výměna ostřikovačů.Jinak stav kastle nádhera nikde nic zrezlého ani zevnitř,kabeláž vypadá vzhledově nově.Najeto má podle kontroly VIN STK poctivých 79 582 km bez přetáčení.Jediný co mě štve tak mám zeblitý motor.Kontroloval jsem po koupi stav oleje motoru a hladina ve vaně byla v pořádku.Jinak z vany a kolem přes těsnění vany nic neteče,je to zeblité nejvíc z pravé strany jak je rozvoďák a od víka ventilů lehce.Nevím tedy jestli předchozí majitel rozlil olej na motor při plnění nebo jestli není v pr.. těsnění pod hlavou.Olej neuniká auto jede bezproblémů.Snažím se ho dát do kupy aby můj matiz(žabák) zažil ještě normálního člověka kterej se o něj postará.Jediné co mi nefunguje jsou mlhovky,vnitřní světlo a osvětlení spz.Myslíte že může být těsnění pod hlavou K.O. a jak moc by to vadilo.Nejradši bych u něho jenom ležel a měnil opravoval a vůbec by mi to nevadilo ani časově.Později přidám i foto
