
Přejdu rovnou k věci... dělal jsem rozvody na své captivě 2.2 cdti, po složení na chvilku chytla, ale cca po 15. sekundách auto chciplo jakoby došla nafta (bylo slyšet jak postupně vypínají válce, nechcipla naráz...)
Teď k tomu jak jsem je dělal... abych se na ně dostal, tak jsem vytáhl vzduchový filtr, odpojil konektory od vstřiků, demontoval vysokotlaké potrubí, vstřiky a odpojil snímač tlaku v listě.
Následovala demontáž ventilového víka, krytu rozvodů a malého víka u vývěvy a vysokotlakého čerpadla (povolil jsem kvůli němu jeden šroub vysokotlakeho čerpadla a dva z vývěvy).
Nastavil jsem si rozvody tak aby značky na řetězu seděly se značkami na kolech a kola na vačkách tak aby značky na nich byly proti sobě. Demontoval jsem napínák rozvodoveho řetězu, vodící lišty, povolil jsem klemy na vačce abych ji vyklonil a sundal samotný řetěz.
Jediné co jsem udělal navíc, odpojil jsem jednotku motoru abych se dostal na šrouby co drží vývěvu.
Montáž probíhala v obráceném postupu jak jsem popsal demontáž
Vše dotaženo na předepsaný moment dle dilenské příručky.
Rozvody jsem ještě jednou kontroloval a jsou v pořádku, tlak ve vysokotlakem okruhu je vyšší než minimální cca o 10 bar (předepsaný je 20bar, dle diagnostiky se pohybuje okolo 25-35 bar)
Měl jsem vytažený vstrik pootočený na trubce a ani kapka...
Prosím o radu, nevím si s tím už rady
