zadni naprava
Moderátor: Blue Lanos
zadni naprava
Zdravim, pokoukavam po jetem Chevy Cruze, a chtel bych se tu zeptat na zadni napravu. Takze spis asi otazka na ty, co si delaji veci na aute doma. Jde mi o to, ze jsem videl fotky jen s tozni tyci na vlecnych ramenech, ale i fotky tozni tyc na vlecnych ramenech + Wattuv mechanismus. Samozrejme bych chtel tu s tim Wattem. Tak jestli se delala jen na 2.0 diesel a jestli ji ma kazdy 2.0 diesel, nebo je to rozdelene nejak regionalne podle trhu urceni. Ted mam zadni tozni tyc na vlecnych ramenech + Scott Russell a ta je perfektni. Oproti viceprvku to neni slozite, masivni, bytelne a nema se na tom co pokazit, ale zaroven hodne ucelne.
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
- Reklama
Re: zadni naprava
Mám Cruze 2011 a je tam klasická vlečená náprava. To co uvádíš, je podle mne pouze u modelů na americkém trhu.
Ta klasika ale není tak hrozná. Na Lacetti bylo víceprvkové zavěšení, ale řekl bych, že Cruze sedí lépe. Hlavně na 17 kolech.
Ta klasika ale není tak hrozná. Na Lacetti bylo víceprvkové zavěšení, ale řekl bych, že Cruze sedí lépe. Hlavně na 17 kolech.
Re: zadni naprava
Diky za info. A ty mas 2.0? Ja jsem nasel, ze s tim Wattem se davala v Evrope na Astru, takze asi to melo GM nastavene, aby ji to nekonkurovalo.
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Re: zadni naprava
1,8. Máš pravdu, na Astře to bylo a mám pocit, že i je.
Re: zadni naprava
Tak mozna ze to davali az na silnejsi motorizaci u Cruze v Evrope. Tata ma Aurise 2008 a tam vsechny motory maji take jednoduchou zadni napravu a na 2.2 diesel, ktery ma, se davala viceprvkova. Chtelo by to nekoho s 2.0, kdo lezl pod svoje auto v garazi, nebo si alespon sam prezouva kola. Pribuzneho pritelkyne ma Cruze 1.8, tak rikal ze mi to priveze at se s tim projedu. Ale rovnou mi rikal, ze z te zadni napravy budu zklamany, protoze mel take to auto co mam ja ted. Tak uvidim.
Jeste jsem se chtel zeptat, jak jsou na tom s antikorozni ochranou. Aby to nerezlo jako Mazda a Favorit.
Jeste jsem se chtel zeptat, jak jsou na tom s antikorozni ochranou. Aby to nerezlo jako Mazda a Favorit.
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Re: zadni naprava
Mám ho 8 let a zatím nic. Už jsem přemýšlel nad něčím novým a vždycky, když se s ním projedu, tak si říkám, že raději u něj zůstanu. Nevím, co místo něj. Zdá se mi, že ta nová auta jsou spíš horší než lepší. Asi je to láska na celý život.
Re: zadni naprava
Ja ted prave resim presne tento problem. Mam Nissan Primera a nevim co po nem. Uz zacina reznout bouda (klasika lemy blatniku, a predek kapoty) a podbehy vevnitr uz jsem zaplatoval. Podvozkove je to super a ani nerezne jeste (nosniky napravnice atd.). Je to klasika, poradny mechanicky podvozek bez nejakych asistentu, ktere ho umele vylepsuji. Ma to ABS a EBD akorat a tim to konci. A hlavne take jeste stary dobry hydraulicky posilovac rizeni.
Kdyz jsem si udelal prusecik vlastnosti co chci a nechci od auta, tak mi nevyslo nic. Kdyz jsem trochu slevil tak Volvo S40 a Cruze. A novy to je uplne, tam je clovek rad, ze ho to necha vubec ridit, protoze z lidi delaji v ramci bezpecnosti uplny preasistovany debily a vsechno je az nesmyslne hlidane.
Mazda 3 a Lancer vypadla kvuli korozi a ani tak nejedou jak bych chtel a co by zvladnul jejich podvozek. Corolla vypadla ze nema motor a podvozek. Civic to vajicko to je hnus. Suzuki nedela zadny sedan, krome chvile co delali Kizhashi a to uz je na me velike. Chci spise neco na okresky a ne polikac km a zehlicku nerovnosti. Ford, Francouze, Itala, Nemce nechci a taky nechci zadnou tuctovku. Spise preferuji takovy nenapadny elegantni sedanek co jede, kdyz potrebuji. A take aby to nemelo nesmylsnou cenu jako jednockava Oktavka 1.9, ktera klidne i po 20 letech stoji 70k.
Ohledne te zadni napravy zkusim napsat na U.K. forum, tady se asi nedockam. Pritom je tu dost clenu kteri maji 2.0, jak jsem to tu procital. Ale asi z nich nikdo nemeni kola sam nebo nelezi pod autem Na U.S. nema cenu psat, protoze je to jiny trh a 2.0 diesel tam nemeli.
Kdyz jsem si udelal prusecik vlastnosti co chci a nechci od auta, tak mi nevyslo nic. Kdyz jsem trochu slevil tak Volvo S40 a Cruze. A novy to je uplne, tam je clovek rad, ze ho to necha vubec ridit, protoze z lidi delaji v ramci bezpecnosti uplny preasistovany debily a vsechno je az nesmyslne hlidane.
Mazda 3 a Lancer vypadla kvuli korozi a ani tak nejedou jak bych chtel a co by zvladnul jejich podvozek. Corolla vypadla ze nema motor a podvozek. Civic to vajicko to je hnus. Suzuki nedela zadny sedan, krome chvile co delali Kizhashi a to uz je na me velike. Chci spise neco na okresky a ne polikac km a zehlicku nerovnosti. Ford, Francouze, Itala, Nemce nechci a taky nechci zadnou tuctovku. Spise preferuji takovy nenapadny elegantni sedanek co jede, kdyz potrebuji. A take aby to nemelo nesmylsnou cenu jako jednockava Oktavka 1.9, ktera klidne i po 20 letech stoji 70k.
Ohledne te zadni napravy zkusim napsat na U.K. forum, tady se asi nedockam. Pritom je tu dost clenu kteri maji 2.0, jak jsem to tu procital. Ale asi z nich nikdo nemeni kola sam nebo nelezi pod autem Na U.S. nema cenu psat, protoze je to jiny trh a 2.0 diesel tam nemeli.
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Re: zadni naprava
Po 9ti letech s Leganzou jsem na tom úplně stejně jako Ty. Vůbec nevím co dál.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: zadni naprava
Já po 13 letech s Leganzou ještě ani neuvažuji o něčem dalším.
Nevím, jestli to je tím, co tu píšete, nebo tím, jak stárnu, tak se snižují moje nároky, ale auto jezdí a už za ty léta vím, co kde a jak.
Takže jsem ještě nedospěl k vnitřnímu přesvědčení, že novější auto bude určitě lepší a bude se kazit míň...
Jinak taky mám problém najít alespoň teoreticky nějakého favorita, ale asi se mi stále líbí Opel Insignia nebo jeho bratranec Chevrolet Malibu.
Nevím, jestli to je tím, co tu píšete, nebo tím, jak stárnu, tak se snižují moje nároky, ale auto jezdí a už za ty léta vím, co kde a jak.
Takže jsem ještě nedospěl k vnitřnímu přesvědčení, že novější auto bude určitě lepší a bude se kazit míň...
Jinak taky mám problém najít alespoň teoreticky nějakého favorita, ale asi se mi stále líbí Opel Insignia nebo jeho bratranec Chevrolet Malibu.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: zadni naprava
Insignia je krásná ale špatné motory. Trochu zagoogli.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: zadni naprava
Tak se to tu trochu rozjelo, ale ne mnou ocekavanym smerem To mi nerikejte, ze nikdo z tech kdo ma 2.0 nikdy nevidel spodek sveho auta. Nebo alespon fotku kdyby nekdo udelal, nemusi se pod to ani lezt, neni to tak nizke jako Ferarri
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Re: zadni naprava
Pochybujem, žeby do Europy daval GM takuto zadnú nápravu , ako uvadzaš v zadaní tejto témy....
Aj Orlando ma jednoduchu vlečenú zadnú nápravu ako tu dal obrazok "pekrtek" a je to oveĺa ťažšie auto,
pokiaľ nedriftuješ s Cruze, vystačí tam aj jednoduchá náprava.
Aj Orlando ma jednoduchu vlečenú zadnú nápravu ako tu dal obrazok "pekrtek" a je to oveĺa ťažšie auto,
pokiaľ nedriftuješ s Cruze, vystačí tam aj jednoduchá náprava.
Re: zadni naprava
Hej jasne, vdaka za reakciu. Ja len ze na okresky by bola lapsia a aj na mokro a sneh. Ci urobit swap z Astry Malo by to ist plug and play.
letní
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975
Mazda 6 2.3i
zimní
Auris 2.2 D-Cat
EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, front strunt bar, GT Radial UHP + Genevo One
Primera Sport SR20DE
stock + Bel 975