Potřebuji se informovat, co je všechno potřeba koupit pro výměnu praskleho těsnění pod hlavou. Jestli i nějaké šrouby se mění a jiná těsnění. Popřípadě zda je nutné speciální nářadí nebo finální seřízení například časování hřídelí. Taky jak řešíte zablokování hřídelí aby se nepootocily nebo zda si jen děláte fixou rysky na řemen a ozubená kola. Jsou nějaké zaludnosti při demontáži ne které je třeba si dát pozor?
PS: zatím jsem měnil těsnění jen u Felicie 1.3 MPI
Díky za rady
Návod na výměnu těsnění pod hlavu
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- Reklama
Re: Návod na výměnu těsnění pod hlavu
záleži ci máš 1,2 alebo 1,4 a ci 8 alebo 16v. a kolko km najazdené. preto je dobré uviesť podpise typ auta aby ludia skorsej vedeli poradiť.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Návod na výměnu těsnění pod hlavu
Jj, já zapomněl, sorry. Aveo 1.4 16V, R. V. 2008, najeto cca 135 tis. Km
Re: Návod na výměnu těsnění pod hlavu
Těsnění origo GM, určitě nové šrouby, hlavu nechat někde srovnat a zkontrolovat, stejně tak i slíznout sedla a zabrousit ventily.... já doporučuji např. toto: http://www.autopejsek.cz/ hlavu tam odvezeš a do druhýho dne ti ji dají dokupy. Já platil loni za hlavu na fabii 8V srovnání hlavy a zabroušení sedel a ventilů asi 1700,-
Určitě není dobře hlavu sundat a tak jak je vyměnit jen těsnění a plácnout ji tam zpět. Určitě bacha na čistotu a hlavně ať se ti nehnou vložky pístů !! neprotáčet motorem!!!!, nebo ať ti něco nespadne (matka, šroubek, bordel z těsnění) do bloku nebo do nějakého mazacího kanálku ! Je třeba i zkouknout přesahy válců !
Určitě není dobře hlavu sundat a tak jak je vyměnit jen těsnění a plácnout ji tam zpět. Určitě bacha na čistotu a hlavně ať se ti nehnou vložky pístů !! neprotáčet motorem!!!!, nebo ať ti něco nespadne (matka, šroubek, bordel z těsnění) do bloku nebo do nějakého mazacího kanálku ! Je třeba i zkouknout přesahy válců !
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Návod na výměnu těsnění pod hlavu
Přesně jak píše Richard, hlavu ti musí někde srovnat a těsnění pouze origo(tak kolem 1000,-), jiné nemá cenu...
Ono jak to profukuje kolem toho těsnění tak to tu hlavu vymačká, jen těsnění nepomůže.
Ono jak to profukuje kolem toho těsnění tak to tu hlavu vymačká, jen těsnění nepomůže.
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC