zvýšená kouřivost
Moderátor: Blue Lanos
zvýšená kouřivost
Zdravím všechny příznivce Cruze. Mám problém který mě trápí už rok. Mám motor 2,0 VCDI a začalo mi to kouřit. Nejvíc to začlo na dovolené v Chorvatsku když jsem stál v kolonách. pokud jede motor na volnoběh tak nic když sešlápnu cca do 2000tis. tak mi jde z výfuku černý dým. Není to ale zas uplná dýmovnice. Ale čím víc otáček tím víc kouře. Výkon je stejný motor neškube a taky spaluje DPF. Zdá se mi ale že častěji než by mělo. Výfuk je samozřejmě černý jako prase. Olej se neztrácí. Vstřiky byly na baňkách a ve všech byl stejný poměr nafty. Poradí mi někdo co s tím? Nebo má s tím někdo stejnou zkušenost? Díky moc
- Reklama
Re: zvýšená kouřivost
Na tohle jsem docela zvědavý. Většinou to nevěští nic dobrého, ale je zvláštní, že se to za celý rok na tom voze nijak jinak neprojevilo... a to jsi s tím za ten rok nebyl v servisu?
Re: zvýšená kouřivost
Ty ho máš Cruze od nova? nebo koupená ojetina? No to že olej neubývá, nemusí být taky dobře, může se do něj dostávat nafta a ředit ho.... Když ti padaj z vejfuku brikety musí se z něčeho udělat , měl by to zachytit DPF a tak se ptám jestli ho tam vůbec máš ? Máš to načipovaný ? To všechno udělá z nafťáka dehtomet
Prostě nemůže být vše v pohodě... když za tebou není vidět !!!!!
Kdysi jsem nesnášel Trabanty a Wartburky, ale ty nyní spolehlivě nahrazují na silnicích právě takové "kleptočmoudy" - půjčeno od Hanzyho, a tím ho pozdravuju
Prostě nemůže být vše v pohodě... když za tebou není vidět !!!!!
Kdysi jsem nesnášel Trabanty a Wartburky, ale ty nyní spolehlivě nahrazují na silnicích právě takové "kleptočmoudy" - půjčeno od Hanzyho, a tím ho pozdravuju
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502