Motor-neťahá

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
atrej
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 06, 2009 07:24
Bydliště: kalná nad Hronom

Motor-neťahá

Příspěvek od atrej »

Poraďte mi, Leganza štartuje, ide na voľnobežné otáčky aj na LPG, po prejdení 5 km , prestáva ťahať, boli vymenené sviečky, káble, vysokonapäťový modul, vzduchový filter, nová batéria, ...Ako ďalej?
Leganza 2,2 CDX r.v. 2000, LPG
Mitsubishi Pajero, L200 r.v.2005
Dácia Sandero Stepway DCi r.v.2013
Reklama
 

Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 1535
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od LordMMX »

zmeraj tlaky vo valcoch... pri zohriati je tá vôľa predsalen iná ako nastudeno...
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od Richard »

Když je to po ohřátí, mohla by to dělat lambda, dává ř.j. nesmysly a ta ochuzuje a ochuzuje , když se jedná o kabely a svíčky motor spíš škube a vynechává, projeví se to víc na LPG, ale ty jsi psal žes je měnil, co za kabely jsi tam dal?
no a chtělo by to na pořádnou diagnostiku a hlavně k někomu, kdo rozumí tomu co mu diagnostika "naznačí" a nevymění ti půl auta, což většinou není případ značkových servisů :roll:
ale takhle na dálku se blbě radí
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od Laco71 »

Aku farbu ma koncovka vyfuku zvnutra ?

Ak sivohnedu, tak je to na 100% lambda.

vyfuk ma zvnutra byt čierny.
Uživatelský avatar
atrej
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 06, 2009 07:24
Bydliště: kalná nad Hronom

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od atrej »

Začalo to postupne, z práce domov tesne pri odparkovaní som vytočil kolesá naplno a pri voľnobehu mi motor, keď mu servo zobralo výkon, zhasol. Teplý motor mi ťažšie štartoval. Správal sa ako prechlastaný. Na 95% jazdím na LPG. Výfuk bol čierny. Teraz je nový. Skontroloval som všetky gumičky, či nedostáva niekde falošný vzduch. Poškodené som vymenil. Na emisnej mi povedali, že asi nefunguje Lamda sonda. Objednal som novú, až pri výmene som zistil, že je jednožilová a pôvodná je dvoj. Tá druhá žila je ukostrenie. Tak som to ukostrenie na tej jednožilovej vyrobil. ( asi bude lepšie kúpiť novú lamda sondu) Výfuk je kompletne nový. Stredný diel mi roztrhlo, snažil som sa výkon udržať zošliapavaním plynového pedála. Na aute jazdím občas do práce 7km, mám k nemu emocionálny vzťah, preto by som chcel, aby jazdilo. Vždy sa naň dalo spoľahnúť.
Leganza 2,2 CDX r.v. 2000, LPG
Mitsubishi Pajero, L200 r.v.2005
Dácia Sandero Stepway DCi r.v.2013
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od Petr S. »

atrej píše:Začalo to postupne, z práce domov tesne pri odparkovaní som vytočil kolesá naplno a pri voľnobehu mi motor, keď mu servo zobralo výkon, zhasol. Teplý motor mi ťažšie štartoval. Správal sa ako prechlastaný. Na 95% jazdím na LPG. Výfuk bol čierny. Teraz je nový. Skontroloval som všetky gumičky, či nedostáva niekde falošný vzduch. Poškodené som vymenil. Na emisnej mi povedali, že asi nefunguje Lamda sonda. Objednal som novú, až pri výmene som zistil, že je jednožilová a pôvodná je dvoj. Tá druhá žila je ukostrenie. Tak som to ukostrenie na tej jednožilovej vyrobil. ( asi bude lepšie kúpiť novú lamda sondu) Výfuk je kompletne nový. Stredný diel mi roztrhlo, snažil som sa výkon udržať zošliapavaním plynového pedála. Na aute jazdím občas do práce 7km, mám k nemu emocionálny vzťah, preto by som chcel, aby jazdilo. Vždy sa naň dalo spoľahnúť.
Tak ted jsi si odpovedel sám. :lol: Vyměn lambda sondu za tu co tam má být a budeš mít vyřešeno. Načítá to kraviny a pochybuju,že ten druhý drát je uzemnění,protože ty už budeš mít legu z euro 3. Tedy r.v. 2000 a výš.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od Richard »

ta druhá žíla není určitě kostra, mám pocit že je to el. vytápění aby se rychleji ohřála a začla fungovat, kostra jsou ty litinové svody ;) ale pokud to tak není nekamenujte mě, jsou lambdy s 3 i 4 vodiči a asi nějaké důvody pro to budou
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
atrej
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 06, 2009 07:24
Bydliště: kalná nad Hronom

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od atrej »

Idem, objednám sondu, Lega je vyrobená v roku 2000,
Leganza 2,2 CDX r.v. 2000, LPG
Mitsubishi Pajero, L200 r.v.2005
Dácia Sandero Stepway DCi r.v.2013
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od Petr S. »

atrej píše:Idem, objednám sondu, Lega je vyrobená v roku 2000,
No hej,takže euro 3,já mám 1999 a mám jednovodičovou. Vyměn ji a budeš mít klid.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od prcek1 »

Richard píše:ta druhá žíla není určitě kostra, mám pocit že je to el. vytápění aby se rychleji ohřála a začla fungovat, kostra jsou ty litinové svody ;) ale pokud to tak není nekamenujte mě, jsou lambdy s 3 i 4 vodiči a asi nějaké důvody pro to budou
Lamba může být nevytápěná i vytápěná, nevytápěná je jedno- nebo dvoužilová, vytápěná tří- až čtyřžilová. Viz http://www.lambdasondy.wbs.cz
Na výfukových svodech může být klidně nevyhřívaná, tam se ohřeje sama rychle. Na Tacumě to tak mám.

Každopádně pokud by to bylo zapojené úplně blbě a žádný signál to z lambdy nedostávalo, svítila by kontrolka motoru. Pokud to signál dostává, ale zmatený, bohužel nic nesvítí. To se mi jednou stalo i u nově koupené sondy...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Uživatelský avatar
xidex
Příspěvky: 158
Registrován: úte kvě 08, 2007 10:12
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor-neťahá

Příspěvek od xidex »

Jaký máš LPG systém? (vstřik, elektronik, nebo jen podtlak) Na benzín to dělá taky?
Rezzo 2,0 CDX LPG, r. 2006, černá | 4/2015-????
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“